Achizitie publica - Elaborare si editare a Planului de Management al ariei naturale protejate de interes comunitar Racas-Hida
Detaliu pentru invitatia numarul 326515
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326515/14.05.2012
Denumire contract: Elaborare si editare a Planului de Management al ariei naturale protejate de interes comunitar Racas-Hida
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUICod fiscal: 4291700, Adresa: STR. PARCULUI NR. 2, Zalau, Telefon: 0260662619, Fax: 0260662622
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: , telefon: +40 260662619, fax: +40 260662622, persoana de contact: ILONA HARCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PARCULUI NR. 2, Zalau, Romania, cod postal: 450045
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare si editare a Planului de Management al ariei naturale protejate de interes comunitar Racas-Hida
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare si editare aplanului de management al ariei Naturale Protejate de interes comunitar, Racas-Hida. Elaborarea acestui document are drept scop asigurarea managementului adecvat in aria naturala protejata de interes comunitar Racas - Hida, in vederea conservarii pe termen lung a patrimoniului natural si a dezvoltarii durabile a ariei. Planul de management reprezinta documentul cel mai important pentru o arie naturala protejata. Planul de management reprezinta un document prin care sunt stabilite masurile de management necesare pentru buna administrare a ariei naturale protejate care trebuie sa sintetizeze informatiile si legislatia existenta Planul de management al unei arii naturale protejate cuprinde o evaluare a valorilor biodiversitatii, o evaluare a amenintarilor asupra biodiversitatii si pe baza acestor informatii sunt identificate atat abiectivele strategice si specifice de conservare care trebuie respectate, cat si masurile de management care se vor implementa pentru mentinerea starii de conservare favorabila. Elaboratorul Planului de Management are obligatia de a elabora Planul de managementpe baza: - studiilor efectuate in cadrul Evaluarii stadiului de conservare a habitatului de interes comunitar Racas-Hida: raport socio-economic si raport floristic.- materialelor elaborate in cadrul Activitatii de cartare a perimetrului ariei naturale Racas-Hida: harti digitale, ortofotograne, baza de date GIS, inventare de coordonate.De asemenea Elaboratorul Planuluid e management este obligat sa obtina pentru Pentru planul de management elaborat ce va urma procedura de Evaluare de mediu (SEA) pentru planuri si programe conform HG 1076/2004 actele de reglementare necesare. Va organiza intalnirile Grupului de lucru si dezbaterile publice in cazul in care Planurile urmeaza procedura SEA cu elaborarea Raportului de mediu, suportand toate obligatiile financiare aferente procedurii si elaborarii Raportului de mediu.Elaboratorul are obligatia de a obtine avizul si aprobarea prin ordin al conducatorului autoritatii publice centrale pentru protectia mediului si padurilor pentruPlanul de management elaborat conform legislatiei specifice ariilor naturale protejate.
II.1.6) CPV: 90712400-5 - Servicii de planificare a strategiei de gestionare sau de conservare a resurselor naturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 101, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (1% din valoarea estimata fara TVA ) = 1010 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare 90 zile de la data limita de depunere aofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform Formularului 7, eliberata de regula, de o banca din Romania, sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Scrisoarea de garantie bancara, eliberata de o bancadin strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata si autorizata in limba romana.sau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentruperioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006sau- prin Ordin de plata in cont nr. RO79TREZ5615005XXX005905 deschis la Trezoreria Zalau , pana la data deschiderii ofertelorNota: Scrisoarea de garantie bancara, instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau, dupa caz, Ordinul de plata vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA si constituita prin deschiderea unui cont ladispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie conform prevederilor Circularei MFP nr. 388853/2011 privind deschidere ct 53.01.01 "Disponibil din sume reprezentand garantie de buna executie" , in aplicarea HG 1045/2011 , HG 925/2006 , OUG 34/2006 , in care se va depune suma initiala de 0, 5% din pretul contractului, restul pana la 10% fiind constituit prin retineri succesive si proportionale din facturile ce se vor deconta.Restituirea garantiei de buna executie se face in termen de 14 zile de la data predarii si insusirii documentelor care fac obiectul prezentei proceduri, daca nu s- auridicat pretentii pana la acea dataasupra ei .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea : Cerinta obligatorie: completare formular , Formular nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 : Cerinta obligatorie: completare formular, Formular nr. 2ImportantIn cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Declaratie privin calitatea de participant la procedura : Cerinta obligatorie: completare formular, Formular nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta : Cerinta obligatorie: completare formular, Formular nr. 11Declaratie privind neincadrarea in art. 69A1 din OUG 34/2006 : Cerinta obligatorie: completare formular , Formular nr. 10Persoanele cu functii de decizie din cadrul APM Salaj referitor la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: dr. ing. Aurica Grec?director executiv, Radu Hideg?manager proiect si persoana de contact in cadrul proiectului, Harcu Ilona?expert financiar, Noje Dana-responsabil relatii publice, Horotan Mihaela Anca-asistent, Szilagyi Hajnalka Beata -asistent.;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat : Cerinta obligatorie: -Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul. In cazul prezentarii in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul , ofertantul va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul care sa prezinte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local la data depunerii ofertelor, in oricare din formele: in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul (semnatura si stampila), original sau copie legalizata. In cazul prezentarii in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", ofertantul va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.-alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul, in cazul in care Certificatul constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat si Certificatul privind plata obligatiilor catre bugetul local, nu se elibereaza in tara respectiva. Documentele echivalente trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei si sa fie insotite de traducere legalizata. Persoane juridice romane : Cerinte obligatorii: 1 .Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, valabil la data desfasurarii licitatiei, in oricare din formele: in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (semnatura si stampila), original sau copie legalizata. In cazul prezentarii in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, ofertantul va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.2.Pentru unitatile de cercetare-dezvoltare organizate ca institute nationale sau ca institutii publice (de drept public) se vor prezenta documente edificatoare conform O.G. nr. 57/2002, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (semnatura si stampila) in originalsau copie legalizata si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertei.Persoane fizice romane: Autorizatie de functionare / altele echivalentePersoane juridice / fizice straine : Documente, in copie certificata, care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana.Toate celelalte acte cerute pentru ofertanti, din capitolele prezentei fise, vor fi depuse de catre ofertantul strain sub forma de copie insotita de traducere legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil Se va prezenta bilantul contabil din anul precedent la 31.12.2010 si balanta de verificare sau bilantul la 31.12.2011. Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice-financiare, Informatii privind Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 2 ani (cu referire la 2009 si 2010 )Nota: se va completa media cifrei de afaceri globale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea profesionala 1.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii realiz in ultimii 3 ani, cu valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clientiprivati Contractele mentionate in anexa trebuie sa aiba ca obiect prestarea de serviciisimilare. Din anexa trebuie sa reiasa ca: in perioada prezentata, ofertantul sa fi realizat cel putin 1 contract similarde prestare de servicii, de elaborare si editare studii si lucrariin domeniulmanagementului ariilor protejate. Se vor prezenta copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul" ale paginilor din contracte, relevante privind: obiect contract, denumire parti, valoare, durata contractului, garantii, semnaturi precum si dovada predarii documentatiei catre beneficiar. Cerinta oblig ofertantul sa fi realizat cel putin 1 contract similarde prestare de servicii de elaborare si editare studii si lucrari in dom management arii protejate, Informatii privind personalul tehnic de specialitate 1Lista nominala a pers.implicat in realizarea contractului, insotita de CV-uri care vor purta numele in clar si semnatura persoaneiin original si vor avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii". Cerinta oblig.: Asig. cu personal de specialitate, in domeniile: 1botanica 2zoologie 3cartografiere. Pregatire profesionala si aptitudini -studii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta, in domeniile mentionate mai sus; Elaboratorul planului de managementva asiguraefectuarea Evaluariiadecvate de catre personal atestat conform legii. Expertii in evaluare adecvata, sau organizatia sa fie inscrisi in Reg.national al elaborat. de studii pentru protectia mediului pe domeniile RM, EA, cf.Ord MM nr.1026/2009 art.1si pt persoane straine art10, alin(2)Experienta profesionala specifica minimum 1 an, Informatii privind subcontractantii Solicitam precizarea partii/partilor din contract ce urmeaza a fi subcontractate conform art. 45 OUG 34/2006 actualizata, cu prezentarea informatiilor solicitate la punctul informatii privind personalul tehnic de specialitate -daca este cazul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP, pagina Web APM Salaj , sectiunea Noutatihttp: //apmsj.anpm.ro/
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 10:19