Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborare si realizare a unui studiu topografic a raului Somes de la granita cu Ungaria in amonte 22 de km.


Detaliu pentru invitatia numarul 332954
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI SATU MARE
Numar invitatie: 332954/01.08.2012
Denumire contract: Elaborare si realizare a unui studiu topografic a raului Somes de la granita cu Ungaria in amonte 22 de km.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI SATU MARECod fiscal: 3963510, Adresa: STR MIRCEA CEL BATRAN NR. 8/B, Satu Mare, Telefon: 0261736003, Fax: 0261733500
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR MIRCEA CEL BATRAN NR. 8/B, localitatea: Satu Mare, Satu Mare, Romania, cod postal: 440012, telefon: +40 0261736003, fax: +40 0261733500, persoana de contact: CULDA ADRIANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI SATU MARE, STR MIRCEA CEL BATRAN NR. 8/B, Localitatea: Satu Mare, Satu Mare, Romania, cod postal: 440012
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare si realizare a unui studiu topografic a raului Somes de la granita cu Ungaria in amonte 22 de km.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ELABORAREA SI EDITARESTUDIU TOPOGRAFIC A ALBIEI RAULUI SOMES, DE LA GRANITA CU UNGARIA 22KM. IN AMONTE.Studiul trebuie sa reflecte solutii tehnice si artistice pentru realizarea unei cai navigabile pe raul Somes intre municipiul Satu Mare si granita cu Ungaria(22 de km) . Studiul trebuie sa cuprinda parametrii topometrici ai tronsonului analizat si sa asigure reprezentarea grafica a acestuia pe un suport material, atit pe hartie, cat si subforma de fisiere, astfel incat sa permita specialistilor (precum arhitecti sau ingineri) sa-si poata reprezenta si baza solutiile tinand seama de structura reala a terenului, in vederea materializarii navigatiei pe Somes pe traseul mentionat. Trebui sa contina hartii 3D cu curbe de nivel si a profilului transversal digital, prin teledetectie si utilizarea instalatiei GPS.Produsul final care va fi livrat beneficiarului va cuprinde: a)piese in format electronic (DXF): Model 3D al terenului in format digital (puncte cu coordonate 3D), care sa integreze portiunea submersa si emersa in mod unitar, insistem de proiectie Stereo70 si sistem de cote MN 75sistem de coordonate WGS84Modelul digital al terenului va fi livrat in format electronic, impartit in fisiere de dimensiuni convenabile pentru a putea fi prelucrate ulterior.Fisiere cu curbele de nivel, cu echidistanta de 0.5 mFisiere cu limita albiei minorePlan de situatieb) piese in format analogic (hartie): - plan de incadrare in zona (Stereo 70, MN75)- plan de situatie la o scara convenabila, pe care se vor marca limita albiei minore, curbele de nivel, lucrarile ingineresti (poduri, supratraversari conducte, lucrari de aparare de mal, diguri), precum si detalii ale albiei (insule, ostroave, bancuri de nisip, deponii) (Stereo 70, MN75)- inventarul de coordonate si descrierile topografice ale bornelor retelei de sprijin((Stereo 70, WGS 84, MN75, Marea Baltica)- planul de situatie, planul de incadrare in zona precum si reteaua geodezica de sprijin vor fi livrate cu aviz de la ANCPI
II.1.6) CPV: 71351810-4 - Servicii de topografie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 174, 072 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (1% din valoarea estimata fara TVA ) = 1741 lei Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie cel putin egalacu valabilitatea ofertei, respectiv de minim 3 luni de la data limita de primire/depunere a ofertelor.Modul deconstituire a garantiei de participare conform art.86 alin. (1) din H.G. nr.925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA si constituita prin deschiderea unui cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie conform prevederilor Circularei MFP nr. 388853/2011 privind deschidere ct 53.01.01 " Disponibil din sume reprezentand garantie de buna executie" , in aplicarea HG 1045/2011, HG 925/2006, OUG 34/2006, in care se va depune suma initiala de 0, 5% din pretul contractului, restul pana la 10% fiind constituit prin retineri succesive si proportionale din facturile ce se vor deconta. Restituirea garantiei de buna executie se face in termen de 14 zile de la data predarii si insusirii documentelor care fac obiectul prezentei proceduri, daca nu s- au ridicat pretentii pana la acea data asupra ei .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea : Cerinta obligatorie: completare formular , Formular nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 : Cerinta obligatorie: completare formular, Formular nr. 2Declaratie privin calitatea de participant la procedura : Cerinta obligatorie: completare formular, Formular nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta : Cerinta obligatorie: completare formular, Formular nr. 11Declaratie privind neincadrarea in art. 69A1 din OUG 34/2006 : Cerinta obligatorie: completare formular , Formular nr. 10Persoanele cu functii de decizie din cadrul APM Satu Mare referitor la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Elisabeta Bekessy director executiv-manager proiect , Culda Adriana ?expert in cadrul proiectului, Torok Ibolya expert financiar, Risco Emil jurist si Pandi Zsolt asistent proiect.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat : Cerinta obligatorie: -Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul. In cazul prezentarii in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul , ofertantul va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul care sa prezinte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local la data depunerii ofertelor, in oricare din formele: in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul (semnatura si stampila), original sau copie legalizata. In cazul prezentarii in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", ofertantul va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.-alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul, in cazul in care Certificatul constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat si Certificatul privind plata obligatiilor catre bugetul local, nu se elibereaza in tara respectiva. Documentele echivalente trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei si sa fie insotite de traducere legalizata. Persoane juridice romane : Cerinte obligatorii: 1 .Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, valabil la data desfasurarii licitatiei, in oricare din formele: in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (semnatura si stampila), original sau copie legalizata. In cazul prezentarii in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, ofertantul va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata. 2.Pentru unitatile de cercetare-dezvoltare organizate ca institute nationale sau ca institutii publice (de drept public) se vor prezenta documente edificatoare conform O.G. nr. 57/2002, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (semnatura si stampila) in original sau copie legalizata si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertei.Persoane fizice romane: Autorizatie de functionare / altele echivalentePersoane juridice / fizice straine : Documente, in copie certificata, care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana.Toate celelalte acte cerute pentru ofertanti, din capitolele prezentei fise, vor fi depuse de catre ofertantul strain sub forma de copie insotita de traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil Se va prezenta bilantul contabil din anul precedent la 31.12.2010 si balanta de verificare sau bilantul la 31.12.2011. Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice-financiareInformatii privind cifra de afaceri Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 2 ani (cu referire la 2010 si 2011 care sa fie egal cel putin cu valoarea prezentului contract). Pentru echivalenta la calculul cifrei medii anuale de afaceri se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea profesionala 1.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii realizate in ultimul an, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Contractele mentionate in anexa trebuie sa aiba ca obiect prestarea de servicii similare. Din anexa trebuie sa reiasa ca: - in perioada prezentata, ofertantul sa fi realizat cel putin 1 contract similar de prestare de servicii, de elaborare si editare studii si lucrari in domeniul topografic. Se vor prezenta copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul" ale paginilor din contracte, relevante privind: obiect contract, denumire parti, valoare, durata contractului, garantii, semnaturi precum si dovada predarii documentatiei catre beneficiar. Cerinta obligatorie ofertantul sa fi realizat cel putin 1 contract similar de prestare de servicii de elaborare si editare studii si lucrari in domeniu.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: pe SEAP si http: //apmsm.anpm.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria Romania 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2012 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer