Achizitie publica - Elaborare si realizare a unui studiu topografic a raului Somes de la granita cu Ungaria in amonte 22 de km.
Detaliu pentru invitatia numarul 337661
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337661/18.10.2012
Denumire contract: Elaborare si realizare a unui studiu topografic a raului Somes de la granita cu Ungaria in amonte 22 de km.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI SATU MARECod fiscal: 3963510, Adresa: STR MIRCEA CEL BATRAN NR. 8/B, Satu Mare, Telefon: 0261736003, Fax: 0261733500
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR MIRCEA CEL BATRAN NR. 8/B, Satu Mare, Romania, cod postal: 440012, telefon: +40 0261736003, fax: +40 0261733500, persoana de contact: CULDA ADRIANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR MIRCEA CEL BATRAN NR. 8/B, Satu Mare, Romania, cod postal: 440012, telefon: +40 0261736003, fax: +40 0261733500, persoana de contact: CULDA ADRIANA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare si realizare a unui studiu topografic a raului Somes de la granita cu Ungaria in amonte 22 de km.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ELABORAREA SI EDITARESTUDIU TOPOGRAFIC A ALBIEI RAULUI SOMES, DE LA GRANITA CU UNGARIA 22KM. IN AMONTE.Studiul trebuie sa cuprinda parametrii topometrici ai tronsonului analizat si sa asigure reprezentarea grafica a acestuia pe un suport material, atit pe hartie, cat si subforma de fisiere, astfel incat sa permita specialistilor (precum arhitecti sau ingineri) sa-si poata reprezenta si baza solutiile tinand seama de structura reala a terenului, in vederea materializarii navigatiei pe Somes pe traseul mentionat.
II.1.6) CPV: 71351810-4 - Servicii de topografie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 174, 072 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (1% din valoarea estimata fara TVA ) = 1741 lei. Perioada de valabilitate a garantieitrebuie sa fie cel pu?in egala cu valabilitatea ofertei, respectivde minim 30 de zile de la data limita de primire/depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: - conform art. 86 alin 1 din HG nr.925/2006 in cont nr. RO42TREZ5465005XXX003524 deschis la Trezoreria Satu Mare , pana la data deschiderii ofertelor. Nota: Ordinul de plata sau instrument de garan?ie bancara vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA si constituita prin deschiderea unui cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie conform prevederilor Circularei MFP nr. 388853/2011 privind deschidere ct 53.01.01 " Disponibil din sume reprezentand garantie de buna executie" , a unei scrisori de garantie bancara sau un instrument de garantare emis de o societate de asigurari , care devine anexa la contract, conf. art 86, art.89 si art.90 din HG 925/2006, OUG 34/2006, in care se va depune suma initiala de 0, 5% din pretul contractului, restul pana la 10% fiind constituit prin retineri succesive si proportionale din facturile ce se vor deconta. Restituirea garantiei de buna executie se face in termen de 14 zile de la data predarii si insusirii documentelor care fac obiectul prezentei proceduri, daca nu s- au ridicat pretentii pana la acea data asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea : Cerinta obligatorie: completare formular , Formular nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 : Cerinta obligatorie: completare formular, Formular nr. 2Declaratie privin calitatea de participant la procedura : Cerinta obligatorie: completare formular, Formular nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta : Cerinta obligatorie: completare formular, Formular nr. 11Declaratie privind neincadrarea in art. 69?1 din OUG 34/2006 : Cerinta obligatorie: completare formular , Formular nr. 10Persoanele cu functii de decizie din cadrul APM Satu Mare referitor la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Elisabeta Bekessy director executiv-manager proiect si persoana de contact Culda Adriana ?expert in cadrul proiectului, Pintea Florica, Torok Ibolya expert financiar.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat : Cerinta obligatorie: -Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul. In cazul prezentarii in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul , ofertantul declarat castigator va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate, documentul in original sau copie lizibila legalizata.-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul care sa prezinte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local la data depunerii ofertelor, in oricare din formele: in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul (semnatura si stampila), original sau copie lizibilalegalizata. In cazul prezentarii in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", ofertantul declarat castigator va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.-alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul, in cazul in care Certificatul constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat si Certificatul privind plata obligatiilor catre bugetul local, nu se elibereaza in tara respectiva. Documentele echivalente trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei si sa fie insotite de traducere legalizata. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePersoane juridice romane : Cerinte obligatorii: 1 .Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, in oricare din formele: in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (semnatura si stampila), original sau copie legalizata, valabil la data depunerii ofertelor. In cazul prezentarii in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, ofertantul declarat ca?tigatorva prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.2.Pentru unitatile de cercetare-dezvoltare organizate ca institute nationale sau ca institutii publice (de drept public) se vor prezenta documente edificatoare conform O.G. nr. 57/2002, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (semnatura si stampila), sa fie valabile la data depunerii ofertelor, urmand sa fie solicitatin original sau copie lizibila legalizata doar ofertantului castigator.Persoane fizice romane: Autorizatie de functionare / altele echivalentePersoane juridice / fizice straine : Documente, in copie certificata, care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana.Toate celelalte acte cerute pentru ofertanti, din capitolele prezentei fise, vor fi depuse de catre ofertantul strain sub forma de copie insotita de traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta bilantul contabil din anul precedent la 31.12.2011 si bilantul la 31.12.2010. Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice-financiare, Informatii privind cifra de afaceri. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 2 ani (cu referire la 2010 si 2011 care sa fie egal cel putin cu valoarea prezentului contract). Pentru echivalenta la calculul cifrei medii anuale de aface ri se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Se va prezenta lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante/clienti privati prin prezentarea unor cetificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, sau prin depunerea unei declaratii a operatorului economic. Dovada predarii documentatiei catre beneficiar in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul". Cerinta obligatorie: ofertantul sa fi realizat cel putin un contract de prestare de servicii similare, in ultimii 3 ani., Informatii privind personalul tehnic de specialitateLista nominala a personalului care va fi implicat in realizarea contractului, precum si a calificarilor fiecaruia, insotita de CV-uri care vor purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective, si vor avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii".Pregatire profesionala si aptitudini- studii superioare universitare de lungadurata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta.Cerin?a obligatorie: Asigurarea cu personal de specialitate, in: topografie, geodezie, hidrologie, experien?a in specialitate minim 3 ani. Strandarde de asigurare a calitatii: ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: pe SEAP si http: //apmsm.anpm.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.11.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.11.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria Romania 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 09:44