Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborare studii de teren, de proiectare ? elaborarea documentatiilor tehnico-economice (fazele P.T + C.S., D.T.A.C. si D.E.), obtinere avize si acorduri, documentatiei tehnice pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica de specialitate din partea


Detaliu pentru invitatia numarul 355453
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIULGIURGIU
Numar invitatie: 355453/07.11.2013
Denumire contract: Elaborare studii de teren, de proiectare ? elaborarea documentatiilor tehnico-economice (fazele P.T + C.S., D.T.A.C. si D.E.), obtinere avize si acorduri, documentatiei tehnice pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica de specialitate din partea proiectantului pe santier pentru obiectivul de investitii ? Infiintarea unei piete de gross pentru peste in Municipiul Giurgiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIULGIURGIUCod fiscal: 4852455, Adresa: SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Giurgiu, Telefon: +40 0246213588, Fax: +40 0246213747
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Giurgiu, Romania, cod postal: 8375, telefon: +40 0246213588, fax: +40 0246213747, persoana de contact: Leafu marius
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Giurgiu, Sos. Bucuresti, nr. 49-51
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare studii de teren, de proiectare ? elaborarea documentatiilor tehnico-economice (fazele P.T + C.S., D.T.A.C. si D.E.), obtinere avize si acorduri, documentatiei tehnice pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica de specialitate din partea proiectantului pe santier pentru obiectivul de investitii ? Infiintarea unei piete de gross pentru peste in Municipiul Giurgiu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare studii de teren, de proiectare ? elaborarea documentatiilor tehnico-economice (fazele P.T + C.S., D.T.A.C. si D.E.), obtinere avize si acorduri, documentatiei tehnice pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica de specialitate din partea proiectantului pe santier pentru obiectivul de investitii ? Infiintarea unei piete de gross pentru peste in Municipiul Giurgiu in conformitate cu prevederile caietului de sarcini.Valoarea estimata totala a contractului de servicii este de 288.311 lei (exclusiv TVA), reprezentand 64.735, 16 euro, la cursul BNR din data de 25.10.2013, 1 euro = 4, 4537 RONValoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este zero (procentul este egal cu zero)
II.1.6) CPV: 79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 288, 311 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 5.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Pentru prezentarea garantiei de participare si in alte monede decat lei se va avea in vedere cursul leu-euro comunicat de BNR in data de 25.10.2013, respectiv 1 Euro = 4, 4537 leiIn cazul unei contestatii a ofertantilor respinse de CNSC, autoritatea contractanta, va retine/returna 1% din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278 indice 1 lit. ?a? din OUG 34/2006- actualizata, avand in vedere si prevederile art. 278 indice 1, alin. 4 din OUG 34/2006- actualizata. Asfel suma totala ce se va retine/returna este de 2.883, 11 lei.Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform formular J- prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantiede participare: RO54TREZ3215006XXX000136, deschis la Trezoreria mun. Giurgiu)- depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante.- sau prin orice alt instrument bancar de plata;
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari. Aceasta se va depune in original.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5, 5% din pretul contractului fara TVA, sau de 2, 75% din pretul contractului fara TVA in cazul IMM-urilor.Garantia de buna executie se va constitui : -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006.-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotarareanr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaCompletare si semnare formular A ( formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator financiar si/sau tehnico-economic).Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in situatia prevazuta la art . 180, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Completare si semnare Formular B (formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator financiar si/sau tehnico-economic). Tertul sustinator are obligatia neincadrarii in sit. prev. la art. 181 lit. a, c^1 si d din OUG nr. 34/2006.Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul /candidatul nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 181, orice document considerat edificator, din acest punt de vedere, in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul, cum ar fi certificate sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata .Evaluarea cerintei : Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentruatribuirea contractului de achizitie publica. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006Completare si semnare Formular C2 (in limba romana sau traducere autorizata ). Declaratia se va prezenta si se va intocmi conform modelului pus la dispozitie in sectiunea Documentatie de atribuire, tinand cont de informatiile precizate in tabelul anexat acesteia (anexa la formularul C2).Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica . In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire, inclusiv toate persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica) sunt: Barbu Nicolae ? Primar, Vuca Emil ?Administrator Public, Vladu Alexandru ? Viceprimar, Popazu Liviu ? Viceprimar, Rosu Petre - Secretar Municipiu, Cristea Ioana - Director Economic, Popescu Florentina ? Director Executiv, Ionete Ralica (Sef Serviciu Bugete), Chitu Alice (control financiar preventiv), Vuca Emil (Presedinte Comisie de evaluare), Popescu Florentina (membru de rezerva Comisie de evaluare), Ianca Meca (membru Comisie de evaluare), Ghincea Vasile (membru Comisie de evaluare), Chirpizisu Bogdan (membru Comisie de evaluare), Ciupitu Adelina (membru de rezerva Comisie de evaluare), Chitu Alice (membru de rezerva Comisie de evaluare), Leafu Marius (membru Comisie de evaluare), Botea Nora (secretar Comisie de evaluare); Badea Ionut Mugurel ? consilier local, Balanean Viorel - consilier local, Cartojan Dan Liviu ? consilier local, Cepraga Cornel Sorin - consilier local, Cioaca Ionut- consilier local, Ciobanu George Daniel - consilier local, Dinu Cristina Elena - consilier local, Dinu Ionel - consilier local, Gadea Gheorghe - consilier local, Ilie Clement - consilier local, Maroiu Marian - consilier local, Oprisan Gigi - consilier local, Parlea Victor Constantin - consilier local, Petcu Toma Florin - consilier local, Popazu Liviu - consilier local, Stanciu Marius Viorel - consilier local, Spoiala Slav Gheorghe - consilier local, Truica Liliana Gabriela - consilier local, Velicu Florian- consilier local, Vladu Alexandru - consilier local.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire a cerintei: Completare si semnare Formular C1 - conform Ordinului ANRMAP 314 / 2010, publicat in MO, partea I nr. 701/20.10.2010 (in limba romana sau traducere autorizata ). In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda unacord preliminar de asociere.( formular P)5. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plataModalitatea de indeplinire a cerintei: Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si bugetul local. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Nota : Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. 1. Se va prezenta : Certificat constatator emis de ONRC in una din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? cu precizarea ca, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta, in situatia in care acesta a fost depus in copie.2. Se va verifica daca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, in caz contrar cerinta de calificare nu este indeplinita; in cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.3. Pentru operatorii economici inregistrati ca IMM-uri, se vor prezenta documente emise de : a) Camera de munca , referitoare la numarul mediu scriptic anual de personal si documente care dovedesc nivelul cifrei de afaceri eliberate de Administratia financiara , saub) certificat emis de Oficiul Registrului Comertului care atesta statutul de IMM al ofertantului , sauc) declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din OUG 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.Obs.: ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original/ copie legalizata ( daca initial nu a fost prezentat astfel).Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.Se va verifica daca persoana juridica este autorizata sa presteze serviciul care face obiectul contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1- Cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 500.000 lei. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Se va completa si prezenta Formularul D - Informatii generale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 5Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. (formular H), Cerinta 4- Informatii privind asocierea in vederea prestarii serviciilor- daca este cazul (formular P)In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna acestia vor prezenta ?Acordul de asociere?(formular P). Acordul de asociere se va prezenta, in original sau copie, intr-o forma din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana.Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru incheierea contractului.In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitie la capitolul III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului punctele 1-3, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei, celelalte cerinte putand fi indeplinite prin cumul., Cerinta 3- Informatii privind subcontractantul/ subcontractantii - daca este cazul (formular I)In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.(2) Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnicesau financiare initiale., Cerinta 2- Personal- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (formular G). Pentru personalul de specialitate se vor prezenta CV-uri, copii dupa diplomele/certificatele de atestare/alte documente care sa certifice calificarea personalului, iar pentru expertii atestati/autorizati se vor prezenta copii dupa certificatele de atestare insotite de declaratii de disponibilitate., Cerinta 1Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor ? Formular E- Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a prestat servicii similare, demonstrate prin cel putin 1 (unu) contract sau maxim 2 (doua) contracte a caror valoare cumulata, fara TVA, sa fie cel putin egala cu 200.000 lei; echivalent = 44.906, 48 euro. Curs de referinta comunicat de BNR in data de 25.10.2013; 1 EURO = 4, 4537 RON. (Formular F - Experienta similara), insotit de recomandarea beneficiarului si procesul verbal de predare/finalizare a serviciilor.Nota !(1) Capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica/profesioanala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea decare beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective(Formular 3), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate.(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica/profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea unei/unor terte persoane, situatia tehnica/profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2). Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001 (sau echivalent) pentru managementul calitatii in domeniul activitatilor specifice obiectului contractului;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Programul Operational pentru Pescuit 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2013 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer