Achizitie publica - Elaborare studiu ? analiza hidrologica a sub-bazinului hidrografic Ier
Detaliu pentru invitatia numarul 331263
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331263/05.07.2012
Denumire contract: Elaborare studiu ? analiza hidrologicaa sub-bazinului hidrografic Ier
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BIHORCod fiscal: 4244997, Adresa: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Telefon: 0259 441317, Fax: 0259 441317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 259441317, fax: +40 259441317, persoana de contact: MONIKA GAje
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare studiu ? analiza hidrologicaa sub-bazinului hidrografic Ier
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare studiu ? analiza hidrologicaa sub-bazinului hidrografic Ier in cadrul proiectului ?Rainwater pipeline system establishment in Sacueni and joint hydrologic survey in order to improve water quality of the Ier river?, Realizarea sistemului de conducte pentru apa pluviala pe teritoriul Orasului Sacueni si s elaborarea unui studiu comun pentru realizarea imbunatatirii calitatii apei raului Ier conform CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) CPV: 71351920-2 - Servicii de oceanografie si de hidrologie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 74, 071.95 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2 % din val est fara TVA a contractului, 1481, 43 leiPer de val a garantiei pentru participare 120 zile, incepand de la data limita de primire a ofertelor .Modul de constituire a garantiei de participare conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG nr 925/2006 cu modificarile si copmletarile ulterioare.Scris de Garantie Ban- orig sau Instr de garant emis in conditiile legii de o soc de asig- orig sauOrdin de plata ? confirmat de banca emitenta ? original in contul RO 72TREZ0765006xxx000161 trebuie sa contina si termenul de valabilitate al acesteia. .Conform prevederilor art. 2781 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita conform art.278^1 lit. b) din OUG nr.34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de5% din valoarea fara TVAacontractului. Garantia de buna executie se vaconstituiprintr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea, Formularul nr. 1.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr. 2.Se va prezenta Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Formularul nr. 3.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular nr. 13.Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 Formular nr. 15. ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoanele cu functie de decizie din cadrulautoritatii contractante sunt: p.presedinte Voloseniuc Dumitru- vicepresedinte, Soltanel Carmen ?secretarul Judetului, KISS ALEXANDRU ? vicepresedinte, , functionarii publici din cadrul Serviciului Achizitii publice sunt : , Joca Maria Cristina , Borsos Beata Blaj Nicolae Florian- consilier juridic, , Cociuba Ana Laura ? consilier, Gaje Monika- consilier, Pele Olivia Sorana ?consilier, Popa Delia ?consilier consilierii judeteni ai Judetului Bihor, nominalizati in anexa Lista consilieri.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoarea acestui document permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate prestarea de servicii supuseofertarii; in evaluare, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii candidaturilor.Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pentru ultimii trei ani, Se va prezenta o declaratie privind informatiile generale si cifra medie de afaceri in domeniul contractului pentruultimii trei ani. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri in domeniu de cel putin32.000 euro fara TVA respectiv 142678.40 lei fara TVA.Conversia in euro a monedei nationale a tarii de origine a candidatului se va face utilizand ratele de schimb medii anuale comunicate de BNR.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect respingerea candidaturii ca fiind inacceptibila
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Experientasimilara este demonstrata cu 1 contract privind un studiu similar realizatin ultimii 3 ani, cu valoare minima de 16612, 90 euro fara TVA echivalentul a 74071, 95 lei fara TVA. Cond calif indepl, daca sunt prezentate cumulativ urmatoarele doc: - lista serv simil, cu detalii serv , contractul de exper simil, insotit de acteleaditionale si anexele acestora, daca este cazul, rec beneficiari., Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care va fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentruprestarea serviciilor, 1. Lider de proiect ? specialist in domeniul hidrologiei : Se vor prez cumulat.: - curriculum vitae, - diploma de absolvire a studiilor universitare, - experienta in domeniul hidrologiei - cunostinte de limba engleza- daca indeplinirea conditiilor de mai sus nu reiese din curriculum vitae, candidatul va fi descalificat, Colaborator- angajamentul de participare al persoanei/persoanelorresponsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantulnu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane).O persoana poate fi propusa pentru o singura functie, Hidrolog, cel putin 1 persoanaSe vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, - diploma de absolvire a studiilor universitare, - experienta in domeniul hidrologiei- daca indeplinirea conditiilor de mai sus nu reiese din curriculum vitae, candidatul va fi descalificat, Colaborator- angajamentul de participare al persoanei/persoanelorresponsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantulnu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane).O persoana poate fi propusa pentru o singura functie, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontractezedocumente: - declaratie privind subcontractantul - procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti- acord/contract de subcontractare. - datele de recunoastere ale subcontractantului. In cazul in care unul sau mai multisubcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se contituie in anexa la contract In cazul in care operatorii economici participanti nu subcontracteaza o parte sau parti din contract, vor prezenta declaratia, cu mentiunea ? ?nu este cazul, Info priv asocierea si angajamentul ferm In acest caz se va prezenta un acord de asociere in care se va stabili liderul de asociatie, procentul detinut in cadrul asoc de fiecare asociat, precum si serviciile prestate de fiecare asociat in parte. Ac de asociere va fi legaliz in cazul in care of va fi desemn castigator. In cazul in care of isi dem situecon si finan inv si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, de catre o alta pers, atunci a are oblig de a dovedi sust de care benef prin prezentarea unui angaj ferm al pers respective (persoana care acorda sust fin nu trebuie sa se afle in situ ce det excl de la proced conf art.180, precum si art. 181, lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006 cu modif si compl ult, Forma in care se va prez angaj ferm de sust, va fi in conformit cu cerintele prev de art. 111 din HG 925/2006 cu modific si completarile ulterioare. In cazul prez unui angaj ferm de sustinere, acesta va fi prezentat in forma autentica Informatii privind asigurarea calitatii Candidatii vor prezenta certificatul ISO 9001, sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii, privind activitatea supusa procedurii de achizitie, valabil cel putin pana la data valabilitatiiofertei., Ofertantii vor prezenta copiacertificatului ISO 14001, sau alt certificat echivalent privind sistemul de protectie a mediului, referitor la activitatea supusa procedurii de achizitie, valabil cel putin pana la data valabilitatii ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul European de Dezvoltare regionala)
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2012 15:53