Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborare studiu de fezabilitate in vederea construirii unei sali de sport in com.Zimandu Nou


Detaliu pentru invitatia numarul 51807
Autoritate contractanta
Comuna Zimandu Nou (Primaria)
Cod de identificare fiscala: 3519623
Adresa: str. Principala, nr. 248, Zimandu Nou
Telefon: 0257/380140
Fax: 0257/380140
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Elaborare studiu de fezabilitate in vederea construirii unei sali de sport in com.Zimandu Nou
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Elaborarea unui studiu de fezabilitate in vederea construirii unei sali de sport in comuna Zimandu Nou, judetul Arad
Stare procedura: -
Data publicarii: 14.06.2007 08:38
Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2007 16:00
Adresa la care se transmit ofertele: str.Principala nr.248, comuna Zimandu Nou, judetul Arad
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- fisa informatii generale;
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006;
- certificat ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale si certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale;
- certificatul constatator emis de ORC;
- bilantul contabil pe ultimul an incheiat;
- balanta contabila pe ultima luna incheiata;
-lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori perioade de prestare beneficiari; Experienta similara: minim un contract care din punct de vedere fizic si/sau valoric sa nu reprezinte mai mult de 30% din volumul fizic sau valoric al viitorului contract;
- declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.
Contra cost (50 lei) de la sediul autoritatii contractante, incepand cu data de 15.06.2007
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer