Achizitie publica - Elaborare studiu de fezabilitate in vederea obtinerii de finantare pentru obiectivul de investitii « Montare centrala electrica eoliana, pentru producerea energiei electrice, prin valorificarea resurselor energetice regenerabile, pentru compensarea consum
Detaliu pentru invitatia numarul 322907
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322907/28.03.2012
Denumire contract: Elaborare studiu de fezabilitate in vederea obtinerii de finantare pentru obiectivul de investitii « Montare centrala electrica eoliana, pentru producerea energiei electrice, prin valorificarea resurselor energetice regenerabile, pentru compensarea consumului de energie electrica »
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LIMANUCod fiscal: 4671688, Adresa: str. Castanului, 32, Limanu, Telefon: 0241858204, Fax: 0241858201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Castanului, 32, Limanu, Romania, cod postal: 907160, telefon: +40 241858204, fax: +40 241858201, persoana de contact: Ionut HUHULEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Limanu, str. Castanului nr. 32, jud. Constanta, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare studiu de fezabilitate in vederea obtinerii de finantare pentru obiectivul de investitii « Montare centrala electrica eoliana, pentru producerea energiei electrice, prin valorificarea resurselor energetice regenerabile, pentru compensarea consumului de energie electrica »
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare studiu de fezabilitate si acordare consultanta in vederea obtinerii de finantare pentru obiectivul de investitii « Montare centrala electrica eoliana, pentru producerea energiei electrice, prin valorificarea resurselor energetice regenerabile, pentru compensarea consumului de energie electrica».
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 474, 640 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Contravaloare garantie de participare 9400ron, cu o perioada de valabilitate de 90zile de la data lim. de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO88TREZ2335006XXX000033 deschis la Trezoreria Municipiului Mangalia, jud. Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumulsi pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara T.V.A. si se face prin retineri succesive la plata facturii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul/asociatia carenufacedovadacerintelordecalificareimpuselaacestcriteriuvafi descalificat/a, ca inacceptabila.In cazul in care acestea nu sunt emise in limba romana documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si vor fi legalizate.Toate documentele (certificate, autorizatii, acte emise de institutiile statului, etc.) ofertei trebuie safie valabile la data deschiderii ofertei.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fiemise cu mai mult de 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formularul 1 din Sectiunea - Formulare.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul nr. 1.1 din Sectiunea - Formulare.Participantii la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Document edificator: -Declaratiaprivindeligibilitatea-Formularulnr.3dinSectiunea - Formulare.Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii: Participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Document edificator: ? Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr. 4A - Sectiunea Formulare.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dl Nicolae Iustin URDEA ? PrimarDl Ionut HUHULEA ? Responsabil Achizitii PubliceDocument edificator: ? Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1dinOUGnr.34/2006cumodificarilesicompletarileulterioare - Formular nr. 4B - Sectiunea Formulare.Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii: Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local .- Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).-Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinireaobligatiilordeplata, inoriginalsaucopii legalizate sau in copie semnata pt. conformitate cu originalul.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintelesolicitatedeautoritateacontractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentruafivalabiledocumenteleechivalentetrebuie prezentate in original sau copie legalizata sau in copie semnatapt.conformitatecuoriginalul, insotitede traducerea autorizata in limba romana - legalizate, si sa fie in termen de valabilitate.Din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca obligatiileexigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele sunt achitate.Ofertantiicareprincertificateledepusenufacdovada achitarii taxelor , vor fi exclusi din procedura de achizitie. Certificatele constatatoare deplata sepotprezenta siin copiesemnatasistampilata?conformcuoriginalul?.La cererea comisiei de evaluare ofertantul va prezenta documentul original.Incazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat saprezinte aceste formulare.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dl Nicolae Iustin URDEA ? PrimarDl Ionut HUHULEA ? Responsabil Achizitii PubliceDocument edificator: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1dinOUGnr.34/2006cumodificarilesicompletarile ulterioare - Formular nr. 4B - Sectiunea Formulare. Persoane juridice romaneSe vor prezenta urmatoarele: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, autorizatiedefunctionare/alteleechivalentedincaresa rezulte obiectul de activitate asimilat serviciului prezentat in original;Ofertantulsau, incazuluneiasocierii, celputinliderulasocierii, trebuie saaiba ca domeniu de activitate cod CAEN 7022 conform legislatiei nationale sau echivalentul conform legislatiei statului in care este stabilit.Documentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata (pentru verificarea conformitatii cu documentul prezentat in oferta)Persoane juridice straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in careofertantulesterezident, prezentate, inoriginalsau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de data de deschidereaofertelorsisaatestefaptulcaofertantul apartinecategorieiprofesionaleimpusedeindeplinirea contractului, iardomeniiledeactivitatealeofertantuluicuprind activitati necesare indeplinirii contractului, mentionate la pct. V.2.1.Incazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Experienta similara in obiectul achizitiei: ofertantul va face dovada faptului ca in ultimii 3 ani a prestat cel putin un contract de servicii similar care se refera la prestarea de servicii proiectare in domeniul energetic, Informatii privind capacitatea profesionala: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Informatii privind persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): Declaratie privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze, Informatii privind asociatii: In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. Sistemul ISO 9001, Sistemul ISO 14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de predare a documentatiei
30
Descriere: Durata de predare a documentatiei
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 16:14