Achizitie publica - Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru lucrarea de investitii « Extindere retele termice primare in vederea transformarii in puncte termice a 6 centrale termice »
Detaliu pentru invitatia numarul 336439
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336439/28.09.2012
Denumire contract: Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru lucrarea de investitii « Extindere retele termice primare in vederea transformarii in puncte termice a 6 centrale termice »
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARACod fiscal: R16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 0256308350, fax: +40 0256430631, persoana de contact: Directia Comerciala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara din str.Episcop Joseph Lonovici nr.4(etaj 1 sala consiliu de administratie )
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru lucrarea de investitii « Extindere retele termice primare in vederea transformarii in puncte termice a 6 centrale termice »
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - Studiu de Fezabilitate (SF) ce va respecta Continutul cadru conform HG nr.28/9 ianuarie 2008 , publicata in M.O. 48/22.ian.2008 , pentru lucrarea de investitii « Extindere retele termice primare in vederea transformarii in puncte termice a 6centrale termice" in vedereastabilirii solutiei tehnice finale- Documentatia economica pentru contractareaexecutiei lucrarii (caiete de sarcini, centralizatoare, devize, liste de cantitati, resurse)-proiectantul va obtine avizele, acordurile, va sustine si explicita solutiile tehnice din docum.intocmite si va opera eventualele modificari in documentatii la solicitarea emitentilor (daca este cazuo) .Taxele pt.obtinerea avizelor si acordurilor vor fi achitate de achiz.
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 35, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum=700 lei Perioada valab.GP: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire GP : a) printr-un instrum.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in orig., in cuantumul si pt perioada prevazuta in DA, b) ordin de plata , cont RO77 RNCB 0249 0098 6563 0001 ? BCR Timisoara, pentru SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depus la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4c)fila CEC , cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depusa la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4Daca op ec participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004 actualiz, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004 actualiz, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.In cazul in care ofert a constituit gar de partic in calitat de IMM( 50%din valoarea garantiei de participare) va face dovada ca este IMM conform alin preced. In cazul asocierii de op ec care sunt IMM-uri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare op ec.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursulBNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantum :10% din pretul ctr.fara TVA, ;Mod const.: ?instrum. garant.emis in cond.legii de o soc.banc.ori de o soc.de asig., care se prez.in orig., in cuant.si per.prev.D.A., cu aplic.in mod coresp.a prev.art 86 alin (2)-(3) si art 91 din HG nr 925/2006 sau ? prin depunerea sumei in numerar la casieria achizitorului din str.Episcop J.Lonovici nr.4 Timisoara , conform prev.art.90 alin (2) din HG nr 925/2006; Mod de restituire a valorii garantiei de buna executie aferenta SF : in termen de 14 zilede la data aprobarii documentatiei (emiterii avizului favorabil al CTEA-Colterm), daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei (conform prev.art.92 alin.(3)litera a) din HG nr 925/2006)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea , conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata si completataCompletare formular 12ACerinta nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completare formular 12CCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , in temeiul Ordinului nr 314/2010Completare formular CER din Anexa la Ordin nr 314/2010 emis de ANRMAPCerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completataCompletare formular 12BCerinta nr. 5Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completataCompletare formular 12 DIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata , duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In vederea completarii acestei declaratii, precizam persoanele cu functie de decizie din cadrulautoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire astfel: dir.gen.ing.Pampu Petrica, Dir.ec.Buciu Ionel, Dir.Prod.ing.Popa Dorin, Dir.Comerc.Mircea Cristian, Sef B.Achizitii Lucrari ing.Ivan Daniela, Sef Serv.Investitii Mentenanta sing.Ifrim Mihai, Sef B.Investitii ing.Andra Sergiu, ing. Silviu Mereuta, ing.Negrea Traian, Coordonator SIM ing.Manuela Popa, cj.Crisenescu Claudia, cj.Ciobotea Daniel, ing.Balint-Codrean Codruta, ing.Chirici Mira. si persoane care aproba bugetul aferent autoritatii contractante (Consilieri locali) : Ciprian Bogdan; Dorel Boglut; George?Flavius Boncea; Vasile Caprea; Ovidiu Ciuhandu; Radu Dragos Dimeca; Petru Ehegartner; Bogdan Radu Herzog; Ciprian-Corneliu Jichici; Romanita ?Adina ?Delia Jumanca; Simion Mosiu; Ramona-Isabela Olteanu; Adrian Romita Orza; Andrei?Romulus Petrisor;Octavian Mircea Purceld; Vasile Ruset; Constantin?Stefan Sandu; Maria Saracan; Alfred?Robert Simonis; Traian-Constantin Stoia; Lucian Taropa; Adelina-Larissa Tirziu; Radu-Daniel Toanca; Vasile-Teodor Vesa; Elena Wolf;Cerinta nr. 6Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit a) lit c1) si lit d) din OUG 34/2006, modificata si completata - Completare formular 12S ( se depune de tertul sustinator , daca este cazul)Nota: Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romanaAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele 1, 2, 3, 4 , 5vor fi indeplinite de fiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert sustinator cerintele 1, 5 si 6 vor fi indeplinite de tertul sustinator prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului Persoane juridice romaneSe va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC, cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, , )din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,.Persoane juridice straineDocumente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , , , insotite de traducerea autorizata in limba romana.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta se demonstreaza de fiecare membru al grupului , prezentanduse in acest sens documentul solicitat. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. (experienta similara) : - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Cerinte minime : maxim doua ctr., in baza carora s-au prestat servicii similare cu ob. ctr., in ult.3 ani, cu val.cumulata egala sau mai mare decat 30.000 lei, fara TVA., care se regasesc in lista. Pt.conf., of va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar , care sa indice denumirea serviciului prestat, valoarea si perioada de prestare.Serv.similare=serv.proiectare pt.lucrari de instalatii termoenergetice, Cerinta nr. 2 : Decl.cu inf. priv.numele, studii, preg.prof.exp.specf.in dom.activit.din cadrul proiect.ale pers. conduc., precum si pers.special.pt.indepl.ctr.Cerinteminime pt.pers.de special. : a)sa acopere toate dom.specif.proiect: - manager de proiect atestat ( CNFPA sau similar );
- special. termoenergetic ;
- special.instalatii termice;
-special.evaluare impact asupra mediului;
- special.analize econom.financ. ;
-special.asig.calitatii ; b) minim 1 specialist /domeniuc) minim 3 ani exp.specifica in dom. activ. din cadrul proiectPt.conf.se prez.CV-urile pers.ment.in decl. din care sa reiasa exp.specif.in dom.activ.de mai sus ., Cerinta 3 -Declaratie privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze, Informatii privind asociatii(daca este cazul) : - Acordul de asociere Cerinta 1.Prezentarea in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul", a certificatelor emise de un organism national sau international de certificareacreditat, privind implementarea unor sisteme de management integrat calitate, mediu inconf.cu cerintele stand.SR EN ISO 9001:2008; SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent .Atunci cand un grup de operatori depune oferta comuna (in asociere) , aceasta conditie trebuie indeplinita obligatoriu de catre fiecare membru algrupului, pentru partea din contract pe care o indeplineste
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 15:11