Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborare studiu de fezabilitate pt.realizare retea de canalizare si statie de epurare in com.Carand


Detaliu pentru invitatia numarul 101296
Autoritate contractanta
COMUNA CARAND
Cod de identificare fiscala: 3519003
Adresa: CARAND, NR.71 B, Carand
Telefon: 0257321444
Fax: 0257321522
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Elaborare studiu de fezabilitate pt.realizare retea de canalizare si statie de epurare in com.Carand
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Elaborare studiu de fezabilitate pentru realizarea retelei de canalizare si a statiei de epurare in Comuna Carand, judetul Arad
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 16.11.2007 11:50
Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2007 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala nr. 71/B, localitatea Carand, judetul Arad
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
fisa informatii generale;decl.priv.neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006;certif.ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale si certif.ce atesta plata impozitelor si taxelor locale; certif. ORC;bilantul contabil pe anul 2006 sau bilantul prescurtat la 30.06.2007; balanta contabila pe ultima luna incheiata;lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, cf.docum.de atribuire; Experienta similara: minim 5 contracte pt.studii de fezabilitate de complexitate similara care au fost admise în cadrul unor proiecte de finantare (depunerea dovezii in acest sens);decl.ref.la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant;decl.ref.la studiile, pregatirea prof.si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.
Contra cost (50 lei) de la sediul autoritatii contractante, incepand cu data de 16.11.2007
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer