Achizitie publica - Elaborare studiu de fezabilitate pt.realizare retea de canalizare si statie de epurare in com.Carand
Detaliu pentru invitatia numarul 101296
COMUNA CARAND
Cod de identificare fiscala: 3519003
Adresa: CARAND, NR.71 B, Carand
Telefon: 0257321444
Fax: 0257321522
Denumire invitatie: Elaborare studiu de fezabilitate pt.realizare retea de canalizare si statie de epurare in com.Carand
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Elaborare studiu de fezabilitate pentru realizarea retelei de canalizare si a statiei de epurare in Comuna Carand, judetul Arad
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 16.11.2007 11:50
Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2007 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala nr. 71/B, localitatea Carand, judetul Arad
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
fisa informatii generale;decl.priv.neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006;certif.ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale si certif.ce atesta plata impozitelor si taxelor locale; certif. ORC;bilantul contabil pe anul 2006 sau bilantul prescurtat la 30.06.2007; balanta contabila pe ultima luna incheiata;lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, cf.docum.de atribuire; Experienta similara: minim 5 contracte pt.studii de fezabilitate de complexitate similara care au fost admise în cadrul unor proiecte de finantare (depunerea dovezii in acest sens);decl.ref.la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant;decl.ref.la studiile, pregatirea prof.si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.
Contra cost (50 lei) de la sediul autoritatii contractante, incepand cu data de 16.11.2007