Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborare studiu fezabilitate si proiect tehnic pt. modernizare/reabilitare drum Manastur-Gelu DC99A


Detaliu pentru invitatia numarul 107364
Autoritate contractanta
Comuna Vinga
Cod de identificare fiscala: 3519607
Adresa: Nr. 27, Vinga
Telefon: 0740164934
Fax: 0257460736
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Elaborare studiu fezabilitate si proiect tehnic pt. modernizare/reabilitare drum Manastur-Gelu DC99A
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 74142120-3 - Servicii de elaborare de proiecte altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Elaborarea studiului de fezabilitate si a proiectului tehnic pentru modernizare/reabilitare drum Manastur-Gelu DC99A, in lungime de 6, 1 km
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 04.12.2007 15:22
Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2007 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Vinga nr. 27, judetul Arad
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
fisa inf.gen.original; formular 12B, orig.;decl. elibilitate, orig.;certif. ANAF, orig./copie legaliz.; certif.locale, orig./copie legaliz.cf.doc.de atrib.; certif.ORC, cf.doc.de atrib.; bilant 2006 copie;balanta cont.pe ultima luna incheiata, copie;lista serv.prest.in ultimii 3 ani, cf.doc.de atrib.; Exp. similara: cel putin 1 contr.pt.elab.1 proiect tehnic cu o val.de min. 28.000 lei, copie;decl.ref. personal spec.ofertant, orig.;decl.proprie rasp. priv.proportia în care contractul va fi îndeplinit de subcontractanti si specializ.lor, orig.cf.doc.de atrib.;decl.proprie rasp.priv.respectarea cond.de munca si prot.muncii, orig. Se va anexa ofertei: împut. scrisa, prin care reprez.op. ec.este autorizat sa reprez. ofertantul la procedura, orig.Împut.va fi însotita de copie act de identitate a persoanei împut.;dovada achit.garant.particip.; docum.care sa ateste ca op.ec.este IMM, cf.doc.de atrib, orig.;acord de asociere, orig., cf.doc.de atrib.
Contra cost (150 lei) de la sediul autoritatii contractante, incepand cu data de 04.12.2007
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer