Achizitie publica - Elaborare Studiului de Prefezabilitate si Studiului de fezabilitate pentru obiectivul de investitii- Pod peste raul Dambovita pe DN 73, km 78+519 (Podul Dambovitei)"
Detaliu pentru invitatia numarul 353771
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353771/16.09.2013
Denumire contract: Elaborare Studiului de Prefezabilitate si Studiului de fezabilitate pentru obiectivul de investitii- Pod peste raul Dambovita pe DN 73, km 78+519 (Podul Dambovitei)"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, etaj 1, Registratura, Bucuresti, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213186704, fax: +40 213186691, persoana de contact: DRDP Bucuresti Biroul Organizare Derulare Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, parter, Sala de sedinte, Bucuresti, telefon: +40 213186704, fax: +40 213186691, persoana de contact: DRDP Bucuresti Biroul Organizare Derulare Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare Studiului de Prefezabilitate si Studiului de fezabilitate pentru obiectivul de investitii- Pod peste raul Dambovita pe DN 73, km 78+519 (Podul Dambovitei)"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare Studiului de Prefezabilitate si Studiului de fezabilitate pentru obiectivul de investitii- Pod peste raul Dambovita pe DN 73, km 78+519
II.1.6) CPV: 73420000-2 - Studiu de prefezabilitate si demonstratie tehnologica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 282, 257.15 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5.131 lei;Note: 1. Garantia de participare va avea valabilitate minim 105 zile de la termenul limita de depunere a ofertei; Garantia de participare se poate constituiprin : - scrisoare de garantie de participare (Formularul nr.1) emisa in numele ofertantului de catre o societate bancara/societate de asigurari;
- virament bancar la BCR Unirea RO56 RNCB 0082 0441 8412 0001(RON);
- numerar la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizata in limba romana. Pentru determinarea echivalentei de curs leu-alta moneda se are in vedere cursul comunicat de BNR cu 7 zileinainte de data limita de depunere a ofertei. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.2. Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004;3. Autoritatea va retine in conditiile art 278^1 din OUG 34/2006 din garantia de participare suma de 2.565, 97 lei.
Garantie de buna executie
10% din valoarea de contract acceptata fara TVA, fie prin scrisoare emisa de o societate bancara/societate de asigurari si completata conform Formularului nr.2, fieprin depunere la casieria autoritatii contractante de numerar sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, prestatorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului.Nota: Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun in oferta documente conform Legii 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1-Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani in valoare minima de 500.000 lei;Operatorul economic poate dovedi indeplinirea nivelului impus in functie de informatiile si documentele disponibile. Se va prezentaFormularul nr.9.Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul www.bnr.ro(2010?1Euro=4, 2099lei; 2011?1Euro=4, 2379lei, 2012?1Euro=4, 4560lei). Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei;, Informatii suplimentare la Cerinta11. Ofertantii tip IMM beneficiaza de reducere de 50%;2. Indeplinirea cerintei se poaterealiza prin tert sustinator; persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire. Se va prezenta: Formularul nr. 10, Formularul nr.3, Formularul nr.5, Formularul nr.6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Se va prezenta Formularul nr. 11, Formularul nr. 12.Note 1: In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta nu are obligatia de a prezenta Formularul nr. 11 si Formularul nr. 12; 2: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Informatii privind subcontractarea. In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Se va prezenta Formularul nr. 13.Note: 1.Cerintele privind resursele tehnice si umane se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului;2.In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta nu are obligatia de a prezenta Formularul nr 13., Cerinta 1 - Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani; Experienta similara trebuie sa fie in valoare de minim: 250.000 Lei fara TVA; Nivelul minim impus poate fi demonstrat prin prezentarea a cel putin 1 contract cu obiect similar prezentei proceduri de achizitie publica sau prin cumularea valorii a cel mult 2 contracte cu obiecte similare prezentei proceduri de achizitie publica. Ofertantul va prezenta certificate/documenteemise sau contrasemnate de o autoritate, ori de clientul privat beneficiar, cu privire la perioada de prestare efectiva, precum si a valorii aferente contractelor prezentate pentru indeplinirea cerintei, indiferent de calitatea avuta in contractul prezentat ca experienta similara. Dovada similitudinii serviciilor prezentate, cu cele supuse procedurii, pentru indeplinirea cerintei de experienta similara revine operatorului economic., Cerinta 1 -Informatii suplimentare: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul www.bnr.ro (2012?1Euro=4, 4560lei, 2011?1Euro=4, 2379lei, 2010?1Euro=4, 2099lei) Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei;Ultimii 3 ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta Formularul nr.15, Cerinta 2 - dovada ca are personal specializat in indeplinirea contractului. Resursele (input-ul) necesar pentru fiecare expert, si in consecinta profilul expertului ( expert pe termen lung sau termen scurt) va fi stabilit de catre Prestator.Prestatorul trebuie sa asigure urmatorul minim de resurse umane: , Prestatorul trebuie sa asigure urmatorul minim de resurse umane: 1.Sefechipa proiectare ?inginer drumuri. Se va prezenta declaratie de disponibilitate, CVdetaliat., Inginer de Poduri -Se va prezenta declaratie de disponibilitate., InginerGeotehnic-Se va prezenta declaratie de disponibilitate., Inginer Hidrolog-Se va prezenta declaratie de disponibilitate., Inginer Topograf-Se va prezenta declaratie de disponibilitate, documente relevante care sa demonstreze indeplinirea cerintei., Specialist Analiza-Cost-Beneficiu, Expert Mediu ? conform Ordinului ministrului MMP nr. 1026/2009, Cerinta 3 - declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului. Se va prezenta Formularul nr.18 sau Angajament de punere la dispozitie a dotarii tehnice., Capacitatea tehnica si/sau profesionala poate fi dovedita prin sustinere in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG 34/2006; In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea, in 2 exemplare originale, a unui angajament ferm al persoanei respective. Angajamentul trebuie sa fie explicit, scris si neconditionat, precizand fara echivoc faza procedurala de la care intelege tertul sa acorde sustinerea, precum si care parte/parti a/ale ofertei sunt sustinute de acesta, in conditiile legii. Angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele care sunt aduse in sustinere si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza, in conditiile si in termenele acestuia. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute de art 69^1, art. 180 si art. 181 lit a) c^1) si d). Se va prezenta Formularul nr.19, Formularul nr.3, Formularul nr.5, Formularul nr. 6. Cerinta1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Note: Se va prezenta Formularul nr.20-in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;
- documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. si www.drdpb.ro/Achizitii publice/2013/Proceduri in derulare/servicii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2013 15:55