Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ELABORAREA DOCUMENTATII TEHNICO-CADASTRALE


Detaliu pentru invitatia numarul 322862
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania de Apa Somes S.A.
Numar invitatie: 322862/27.03.2012
Denumire contract: ELABORAREADOCUMENTATIITEHNICO-CADASTRALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Somes S.A.Cod fiscal: R 201217, Adresa: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264430050, Fax: +40 264430886
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 264430050, fax: +40 264430886, persoana de contact: Dorin Somefalean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. Compania de Apa Somes S.A., B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Cluj-Napoca. etaj 1, camera 3.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ELABORAREADOCUMENTATIITEHNICO-CADASTRALE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicilecare fac obiectulcontractului, urmarescelaborareadocumentatieitehnico-cadastralesiinscriereain CFlocalaterenurilorsi cladiriloraflatein concesiunelaS.C. Compania de ApaSomes S.A.in conformitate cu prevederileHotararii 143 /27.05.2008aConsiliului Judetean Clujprivindinsusireainventaruluibunurilorcealcatuiescdomeniului public aljudetului Cluj.
II.1.6) CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 230, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.500lei .Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertei; Garantia de participaretrebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: -depunere directa la casieria S.C.Companiade ApaSomesS.A.;
-virament bancar, ordin de plata, in favoareaS.C. COMPANIADEAPA SOMESS.A. in contul IBAN RO28 RNCB 0106 0007 6744 0001 deschis la BCR filiala Cluj-Napoca ;
-instrument de garantare, emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, conform-Formularului nr.13; IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin prezentarea , ,Declaratiei privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii" - Formular nr.2;In cazul depunerii ofertei de catre un grup de operatori economici pentru a beneficia de prevederile Legii 346/2004 fiecare operator economic trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor; Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitatesolicitata in documentatia de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei dedeschidere;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului fara TVA;Garantia de buna executie poate fi constituita printr-un instrument de garantie emis in conditiilelegii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - Formular nr.18 , sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale , cu respectarea prevederilor art.90, alin. (3) din HG 925/2006 completat cu HG 1045/2011; In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinctla dispozitiaautoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia;IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de buna executie;Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art. 92. alin. (4) din HG 925/2006;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul economic va prezenta : Certificatul de participare la procedura cu ofertaindependenta-Formular nr.3; Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular nr. 4;Declaratia privind neancadrarea in situatia art.180 a operatorului economic/tertului sustinator-Formular nr.8 ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 a operatorului economic/tertului sustinator- Formular nr.9;Certificat de atestare fiscala, privind datoriile labugetulconsolidat general, din care sa reiasa obligatiileexigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei ;Certificat fiscal privind datoriile la bugetele locale , din care sa reiasa obligatiileexigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei;Declaratieprivind neincadrarea in art.69?1 din OUG34/2006 , a operatorului economic/tertului sustinator -Formular nr.10 ; Persoanelecu functie de deciziedin cadrul autoritatii contractante, la nivelul cerintei Declaratieprivind neincadrareainart. 69?1 dinOUG34/2006 sunt : Dorin Ciataras, Rodica Filip, Calin Neamtu, Doina Ivan , Maria Calatan , Dorin Somesfalean ;Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operatorva trebui sa prezintesi sa indeplineascacerintele prevazute laSectiuneaIII.2.1.a). Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivuluioperator economic . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ONRC ;Daca un grup de operatori eonomici depun oferta comuna, atunci fiecare operator economic va trebui sa prezinte si sa indeplineasca aceasta cerinta;Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , operatorul economic clasat pe primul loc va prezenta la solicitareaautoritatii contractante , pentru conformitate documentul in original/copie legalizata ;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, respectiv 2008, 2009, 2010 a operatorului economic sa fie cel putin300.000 lei; In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate demonstra indeplinirea cerintei si prin raportare la anii 2009, 2010 2011;Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci indeplinirea indicatorului "cifra de afaceri" sedemonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorgrupului;Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria IMM-urilor va fi admisa in cuntum de 50% din valoarea impusa ; Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor, beneficiaza de aceiasi reducere acifrei de afaceri;Daca operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare, cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator ;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Indeplinirea in ultimii 3 ani , a cel putin a unui contract pentru servicii similare cu specific topografic-cadastral si a carui valoare sa fie minim 120.000 lei;, Cerinta 2.Ofertantul va face dovada caesteautorizat in domeniul de activitate aferent obiectului contractului conformart.4, lit(b) din Ordinul 634/2006;Daca un grup operatorii economici depun candidaturacomuna, certificatulde autorizareANCPItrebuiesa-ldetinafiecareoperator economicin parte., Cerinta 3.Detinerea in proprietate sau chirie de dotari cu mijloace si echipamente pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, respectiv: -statie topo totala;
-GPS;
-echipamente IT pentru prelucrarea datelor;
-mijloace de transport;Daca un grup operatorii economici depun candidatura comuna, cerinta poate fi indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului ;Daca operatorul/operatorii economic nu detine in proprietate echipamentele necesare indeplinirii contractului , pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere, va putea prezenta un angajament;, Cerinta 4.In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de servicii, are obligatia de apreciza parte/partile pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor precum si specializarea acestora;In situatia in care ofertantul este desemnat castigator, are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 09:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer