Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborarea bilantului energetic privind un modul de schimb izotopic de la Sucursala ROMAG PROD a Regiei Autonome Pentru Activitati Nucleare (RAAN) din Drobeta Turnu Severin


Detaliu pentru invitatia numarul 341754
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Numar invitatie: 341754/15.01.2013
Denumire contract: Elaborarea bilantului energetic privind un modul de schimb izotopic de la Sucursala ROMAG PROD a Regiei Autonome Pentru Activitati Nucleare (RAAN) din Drobeta Turnu Severin
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARECod fiscal: R10882752, Adresa: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 750250576, Fax: +40 252/323685
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. N. Iorga, nr.1, Drobeta-Turnu Severin, Mehedinti, Romania, cod postal: 220236, telefon: +40 750250568, fax: +40 252323685, persoana de contact: Serviciul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul RAAN, str. N. Iorga, nr.1, Drobeta-Turnu Severin, Sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborarea bilantului energetic privind un modul de schimb izotopic de la Sucursala ROMAG PROD a Regiei Autonome Pentru Activitati Nucleare (RAAN) din Drobeta Turnu Severin
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul lucrarii Elaborarea bilantului energetic privind un modul de schimb izotopic de la Sucursala ROMAG PROD a Regiei Autonome Pentru Activitati Nucleare (RAAN) din Drobeta Turnu Severin ce urmeaza a fi intocmita de catre prestator, consta in: -auditul energetic al unui modul de schimb izotopic de la ROMAG PROD-elaborarea unui bilant energetic complex, real, care sa evidentieze fluxurile (de energie) intrate/iesite dintr-un modul de schimb izotopic, in vederea cresterii eficientei energetice a ROMAG PROD prin reducerea pierderilor-supunerea si sustinerea bilantului energetic la ANRE, avand ca rezultat acceptarea lui favorabila fara obiectii / observatii de catre aceasta autoritate
II.1.6) CPV: 71314300-5 - Servicii de consultanta in eficienta energetica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 51, 255 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.024 lei (512 lei pentru IMM).Incadrarea in categoria IMM va fi dovedita, daca este cazul, prin depunerea Declaratiei pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM - Formular IMM, conform art.3 din Legea 346/2004 prezentata in original, la vedere.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG 925/2006: - Prin virament bancar in contul RAAN cod IBANRO02RNCB0179034575410001 BCR Sucursala Mehedinti, sau- Prin instrument de garantare ? Formular 13 emis in favoarea RAAN, in conditiile legii, de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Dovada constituirii garantiei de participare reprezinta conditie de participare la licitatie.Pentru garantia de participare echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data de 10.01.2013.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% (respectiv 5% pentru IMM) din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006, prin instrument de garantare Formular 14emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cel mult 15 zile calendaristice de la data semnarii contractului, cu valabilitatea cel putin egala cu durata contractului, care devine anexa la contract. In cazul neprezentarii scrisorii de garantie bancara in termen de 15 zile opereaza rezolutiunea contractului de deplin drept.Restituirea garantiei de buna executie se realizeaza conf. art. 92 alin. 2 din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr.34/2006 cu toate modificarile ulterioareCompletare si prezentare Formular 1 - Declaratie privind eligibilitatea, in original.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: - Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna(oferta in asociere), fiecare operator economic (asociat) are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta profesional de catre tert/terti, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180.- Acestdocument nu se solicita eventualilor subcontractanti.Cerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUGG nr.34/2006 cu toate modificarile ulterioareCompletare si prezentare Formular 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, in original.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu exista prevederi referitoare la astfel de declaratie, sau aceasta nu vizeaza toate situatiile, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: a) Achizitorul are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de servicii orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006.c) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna (oferta in asociere), cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta, vor fi demonstrate de fiecare operator economic (asociat).d) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta, nu se solicita a fi indeplinite de eventualii subcontractanti.Cerinta nr. 3Neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu toate modificarile ulterioareCompletare si prezentare Formular 3 - Declaratie privind neincadrarea insituatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006, in original.Nota: Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator? care are drept membri in cadrul Consiliului de administratie / Organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire.Cerinta nr. 4Certificarea faptului caparticiparea la aceasta procedura este in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului ANRMAP 314/2010)Completare si prezentare Formular 4 ? Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta, in original. Cerinta nr. 1Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeascaforma de inregistrare ca persoana fizica/juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Pentru persoane juridice/fizice romane: Prezentare certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Conditie de calificare: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul castigator are obligatia de a prezenta documentulin originalsau copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Pentru persoane fizice/juridice straine: Prezentare documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse autorizat in limba romana.Cerinta nr. 2Prezentare document edificator emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE), conform Ordinului ANRE nr. 42/2010, pentru adovedi ca operatorul economic esteautorizat sa elaboreze lucrari de auditenergetic complexPrezentare autorizatie de auditor energetic emisa de ANRE in conditiile Ordinului ANRE nr. 42/2010, pentru a dovedi ca operatorul economic este autorizat sa elaboreze lucrari de audit energetic - copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani va continevalori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ? in original., Informatii privind experienta similara: Prestarea de servicii similare se va confirma prin prezentarea de certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele documente de confirmare referitoare la cel putin 1(unu)contract de prestare de servicii similare cu serviciile ce fac obiectul contractului supus procedurii de achizitie: contract sau parti relevante din contract / comanda / proces verbal de receptie emis sau contrasemnat de o autoritate sau de clientul beneficiar al serviciilor similare /recomandare / certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale din partea beneficiarului serviciilor similare., Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala de care beneficiaza ofertantul (daca este cazul), in vederea demonstrarii cerintei minime de calificare privind experienta similara. Se va prezenta Angajament ferm privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului / grupului de operatori economici incheiat in forma autentica, conform art.190, alin.(2) din OUG 34/2006., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze parti din contractul de servicii, are obligatia de a preciza: 1. partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din totalul serviciilor prestate;2. indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora;3. datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora., Informatii privind asocierea (daca este cazul): Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna (oferte in asociere), fiecare operator economic asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor de calificare prevazute la cap. III.2.1, referitoare la Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei si a celor prevazute la cap. III.2.3., referitoare la Capacitatea tehnica, si la Standarde de asigurare a calitatii., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii Certificarea de catre organisme autorizate ca ofertantul detine un sistem de management de mediu in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001, sau echivalent, Certificarea de catre organisme autorizate ca ofertantul detine un sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.01.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.01.2013 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer