Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborarea decorurilor scenice la spectacolele artistice


Detaliu pentru invitatia numarul 325006
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: TEATRUL NATIONAL RADU STANCA - SIBIU
Numar invitatie: 325006/25.04.2012
Denumire contract: Elaborarea decorurilor scenice la spectacolele artistice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTEATRUL NATIONAL RADU STANCA - SIBIUCod fiscal: 4556190, Adresa: B-DUL CORNELIU COPOSU, NR. 2, Sibiu, Telefon: 0269210092, Fax: 0269210532
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se vor depune electronic in SEAP prin www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborarea decorurilor scenice la spectacolele artistice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Punerea in opera a creatiei scenografice , dupa conceptia, integrarea spatialitatii artistice a decorului scenic si/sau macheta prezentate de autoritatea contractanta
II.1.6) CPV: 79931000-9 - Servicii de decoratiuni interioare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 539, 710 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei=perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de particip se prezinta in original, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazuta.Modalitate de constituire: I.instrument de garantare irevocabil(ORIGINAL), cu stipularea ne/conditionarii platii, cf.art. 86 al(3) din HG 925/2005, actualizata.II.OP contRO56TREZ5765006XXX004175III.numerar la caseria autoritatii.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
G.B.E.se aplica fiecarui contract subsecvent :8% din valoarea contractului subsecvent, exclusiv TVA. G.B.E. se constituie prin: a) un instrument de garantare emis in cond. legii de o societ. bancara sau de o societ. de asig. care devine anexa la contr.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garant. se va executa necond., respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei sau b) retineri succesive din sumele datorate pentru fact partiale, in cont de disponibil distinct deschis la Trezoreria Statului si pus la dispozitia autorit. contrac. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. A.C. elibereaza/restituie G.B.E in cel mult 3 zile de la data receptiei finala si/sau de la plata facturii finale emisa la incheierea acordului cadru , in temeiul unei notificari exprese a ofertantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea2)Declaratie privind calitatea de participant la procedura3)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006;persoanele care detin functii de decizie in ceea ce priveste initierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Constantin CHIRIAC, MIHAILESCU Aurel, VASIU Irina , TICU Florin5)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (180)6)Certificat de cazier fiscal al societatii valabil la data deschiderii ofertei, eliberat de DGFP .7)Certificate constatatoare de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si cele locale, (formulare-tip eliberate in termenul de valabilitate de autoritatile competente din tara: Administratia Finantelor publice si directia fiscala locala a Primariei) care confirma ca nu se afla in situatia neindeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, respectiv nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat de inregistrare sau certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, doar pentru cazul in care obiectul principal de activitate nu corespunde cu obiectul contractului sicare exprimaobiectul de activitate(codul CAEN) in stricta conformitate cu obiectul contractului (dupa caz).Operatorii economici nerezidenti (straini): Traduceri autorizate dupa documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul si autorizatiile conforme. Document care sa ateste deschiderea unui cont bancar operational in lei.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale se demonstreaza de catre fiecare membru al grupului.Nota: ofertantului clasat pe primul loc va transmite la solicitarea autoritatii contractante, inaintea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentruconformitate a tuturor documentelor emise de terti, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale , cu prezentarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani , iar aceasta sa prezinte media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului, care sa fie superioara valorii de 400000 lei, fara TVA.(pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE), Bilantul contabil sau extrase de bilant, din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, raport al cenzorilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documentelegale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor prestari de servicii/lucrari in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, obligatii de realizare a decorului la teatre(ori alte locatii) diferite, receptionate-prin prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie, Informatii referitoare la personal sipregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii , impreuna cu informatii privind personalul disponibil , calificat corespunzator in prestarea serviciilor cu lucratori specialisti cel putin in domenile: artist plastic (sculpturasi pictura), sudura, lacatuserie, mecanica, tamplarie, vopsitorie, electrotehnist, inginer mecanic(specializat-rezistentist)cu diplome sau alte atestate relevante, ori certificate detinute de angajator pentru tehnologiile speciale., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora, dupa caz. Ofertantul are obligatia de apreciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere siacordul acestora subcontractantilor propusi. In cazul in care, parti din contractul de achizitie publicaurmeaza sa fie realizate de unul sau mai multi subcontractanti , autoritatea contractanta are obligatia de asolicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorulcontractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordantacu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. Pe durata acordului cadru , contractantulnu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iareventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiareinitiale. Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii, ofertantul va dovedii implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001 sau orice probe ori dovezi ce confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in realizarea serviciilor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Termenul de ridicare a decorului
18
Descriere: durata de infaptuire a creatiei scenice, exprimata in zile , dupa predarea planurilor/machetei scenografice. Td(n)=Termen minim ofertat /Termen ofertat(n) * 18 pct
Durata de elaborare a documentatiei tehnice
32
Descriere: Durata de elaborare a documentatiei/schitelor tehnice ce se propun avizarii .Se exprima in zile.De(n)=Durata minima ofertata /Durata ofertata (n) * 25 pct
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: electronic din S.E.A.P-fisiere atasate tip.pdf
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 18:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer