Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborarea documentatiei cadastrale pentru inscrierea in cartea funciara a traseului de drum judetean Baia Sprie (DN18) ? Cavnic (DJ184) ? Ocna Sugatag (DJ 109F) ? Calinesti (DJ185) ? Barsana (DJ 185)?


Detaliu pentru invitatia numarul 342614
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Numar invitatie: 342614/12.02.2013
Denumire contract: Elaborarea documentatiei cadastrale pentru inscrierea in cartea funciara a traseului de drum judetean Baia Sprie (DN18) ? Cavnic (DJ184) ? Ocna Sugatag (DJ 109F) ? Calinesti (DJ185) ? Barsana (DJ 185)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)Cod fiscal: 3627315, Adresa: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, Telefon: +40 0262214659, Fax: +40 0262215597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 0262214659, fax: +40 0262215597, persoana de contact: SORIN PASCU;CRISTIAN CHENDEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul judetean Maramures, camera 220 sau camera 126
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborarea documentatiei cadastrale pentru inscrierea in cartea funciara a traseului de drum judetean Baia Sprie (DN18) ? Cavnic (DJ184) ? Ocna Sugatag (DJ 109F) ? Calinesti (DJ185) ? Barsana (DJ 185)?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop intocmirea documentatiei cadastrale pentru prima inscriere.Prin documentatie se va realiza identificarea, masurarea si descrierea tronsoanelor de drum si se va asigura inregistrarea actelor si a faptelor juridice referitoare la acesta. Dupa receptia cadastrala si inscrierea documentatiilor in cartea funciara se va elibera incheierea de carte funciara, extrasul de carte funciara pentru informare si planul de amplasament si delimitarea tronsoanelor de drum.
II.1.6) CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 105, 717 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 2114.34 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se va constitui prin virament in contul Consiliului Judetean Maramures, deschis la TREZORERIA BAIA MARE, nr. RO41TREZ4365006XXX000127, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire.Nota: In cazul in care se opteaza ca instrument de garantare scrisoarea de garantie bancara se completeaza FormularulE1.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1057, 17 lei , conform art 278^1din OUG 34/2006.In cadrul instrumentului de garantare trebuie sa fie prevazuta in mod expres situatia retinerii in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din val. contractului fara TVA.Perioada de valabilitate: durata contractului. Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la disp.autor.contractante.Suma initiala care se depune in contul de disponibil este de minim de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autor.contr.va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite pana la concurenta sumei stabilite drept garantie.Din cont pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante, cat si de Trezorerie la solicitarea scrisa a Autoritatii Contractante in favoarea careia este constituita garantia.Contul este purtator de dobanda in favoarea contractantului.La semnarea contractului se va conveni modul de constituire a garantiei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A1;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeazasi se prezinta Formularul A2;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;? Cerinta minima: Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat.Modalitatea de indeplinire : Ofertantul va prezenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?, un Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor- formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.? Cerinta minima: Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?, un Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor - formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.? Cerinta minima: Evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire: Se completeaza si se prezinta Formularul A3 - Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta declaratie se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ciceu Zamfir-Presedinte; Marinescu Emil ?Vicepresedinte; Zetea Gabriel Valer-Vicepresedinte; consilieri judeteni: Ambrus Emil, Ardusatan Gavril, Ban Vasile, Balan Ioan, Beuca Ion, Bondi Gyongyike, Chereches Cristian Corin, Coman Gheorghe, Costiuc Ioan, Cristea Pamfil, Deac Alexandru, Drulea Cosmin Ion, Godja Eugenia, Hoban Paul Andrei, Horj Lupu, Ilea Cornelica, Kovacs Francisc Marinel, Kokenyesdi Mihai Stefan, Marginean Marius Doru, Marian Gheorghe, , Mihalyi Vasile, Moldovan Ana Lucretia Maria, Muntean Emil Vasile, Pana Viorel, Petean Sorin Silviu, Rohian Anton, Tuns Calin Andrei, Vlad Sorin Ilie, , Zoicas Marinel Costantin;Dumuta Dumitru-Secretar al judetului; directori executivi: Glodan Ana, Cocosila Dan, Kovacs Maria, Chendea Cristian, Span Vasile, Dragos Ioan;Mihaela Lite-sef birou; compartiment achizitii publice: Gherasim Maria, Lazar Bogdan, Pascu Sorin.? Cerinta minima: Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura (datata, semnata si parafata).Modalitatea de indeplinire: Se completeaza si se prezinta Formularul A4.? Cerinta minima: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (datat, semnat si parafat), completat in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.Modalitatea de indeplinire: Se completeaza si se prezinta Formularul A5.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune. Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Cerinta minima: Prezentarea in original sau copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legala Certificatului constatator emis de ONRC. Din certificat trebuiesa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC . In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document, iar corespondenta in codul CAEN va fi corelata cu partea de contract pe care o realizeaza. Se accepta cumulul.NOTA : Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.Persoane fizice romaneCerinta minima: Prezentarea original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui document cum ar fi: Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare / altele echivalente.Persoane juridice/ fizice straineCerinta minima: Prezentarea in original sau copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal, a unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentelorprezentate se vor alatura traducerile autorizate a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.Cerinta 2Autorizatii specifice contractuluiConform Ordinului ANCPI nr. 107 din 29 martie 2010, pentru prestarea serviciului care face obiectul contractului, ofertantul persoana juridica trebuie sa detina Autorizatie ANCPI pentru clasa I sau clasa II. In cazul in care valabilitatea autorizatiei nu acopera toata perioada contractului, ofertantul va prezenta un angajament prin care isi va prelungi valabilitatea autorizetiei pe toata perioada contractului. In cazul asocierii, dovada autorizarii clasa I-a sau clasa II-a, conform Ordinului nr. 107/2010 al ANCPI va fi prezentata de catre fiecare asociat care va presta in cadrul contractului activitati ce necesita aceasta autorizare.In cazul in care ofertantul este persoana fizica, va prezenta autorizarea categoria A sau D.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceri.Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu valoarea de 100000 lei.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta orice documente edificatoare care sunt lasate la latitudinea operatorului economic a fi prezentate.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, ; an 2010 -4, 2099, an 2011 - 4, 2379 an 2012 - 4, 4560.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea economica si financiara prin sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva se va completa si prezenta declaratie de angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici? Formular A10Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Experienta similaraNivel minim necesar: Cel putin un contract care a avut ca obiect prestari servicii similare.Se completeaza si se prezinta Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.Se vor prezenta documente / certificate din care sa rezulte seviciul prestat, beneficiarii, valori, cantitati cat si modul de indeplinire a acestuia. Pentru serviciile prezentate ca experienta similara se vor prezenta pentru fiecare in parte: - fisa de experienta similara (Formularul A16)In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala prin sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva se va completa si prezenta declaratie de angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ candidatului/ grupului de operatori economici ? Formular A11, Cerinta nr. 2Informatii privind dotatrea tehnica specifica ce urmeaza a fi utilizata in vederea indeplinirii contractuluiSe completeaza si se prezinta Declaratia privind dotarea tehnica specifica de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii prin sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva se va completa si prezenta declaratie tert sustinator tehnic si profesional privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice aflate in dotare si care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului de achizitie publica- Formular A13, Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca are suficient personal disponibil (angajat /contract de colaborare/ angajamente/ acorduri de participare, avand calificarea si experienta profesionala specifica pentru acest tip de serviciu, conform caietului de sarcini.Se vor anexaeventualele Atestate profesionale valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 4Informatii privind asociatii si/sau subcontractantiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2013 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer