Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborarea documentatiei in vederea realizarii proiectului tehnic ?REABILITAREA, MODERNIZAREA SI DOTAREA AMBULATORIULUI LA SPITALUL ORASENESC HOREZU?


Detaliu pentru invitatia numarul 319765
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL HOREZU - CONSILIUL LOCAL HOREZU
Numar invitatie: 319765/27.01.2012
Denumire contract: Elaborarea documentatiei in vederea realizarii proiectului tehnic ?REABILITAREA, MODERNIZAREA SI DOTAREA AMBULATORIULUI LA SPITALUL ORASENESC HOREZU?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL HOREZU - CONSILIUL LOCAL HOREZUCod fiscal: 2541479, Adresa: Str. 1 decembrie, Nr. 7, Horezu, Telefon: 0250/860190, 0761127965, Fax: 0250/860481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 decembrie, Nr. 7, Horezu, Romania, cod postal: 245800, telefon: +40 250860190, fax: +40 250860481, persoana de contact: Enea Marinela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei orasului Horezu, Str. 1 decembrie, Nr. 7, Horezu, Romania, cod postal: 245800,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborarea documentatiei in vederea realizarii proiectului tehnic ?REABILITAREA, MODERNIZAREA SI DOTAREA AMBULATORIULUI LA SPITALUL ORASENESC HOREZU?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborarea documentatiei in vederea realizarii proiectului tehnic, proiectului pentru obtinerea autorizatiei de construire, detaliilor de executie, elaborarii documentatiei pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica pentru obiectivul de investitii ?REABILITAREA, MODERNIZAREA SI DOTAREA AMBULATORIULUI LA SPITALUL ORASENESC HOREZU?
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 113, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de: 2270 leiPerioada de valabilitate: a garantiei de participare trebuie sa fie90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Modul de constituire : -prin scrisoare de garantie bancara -Formular nr.14, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
-instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
-ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;In cazul optarii pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, suma se va vira in contul: RO89TREZ6745006XXX000318, deschis la Trezoreria Horezu, in numele Orasului HOREZU, cod fiscal 2541479 iar persoana juridica va prezenta Ordinul de Plata vizat de banca sau de societatea de asigurariDocumentul privind constituirea garantiei de participare se va prezenta in original cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, in afara coletului de oferta.In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ? Formular nr.19.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitate mai sus, declaratia/declaratiile privind incadrarea in categoria I.M.M (daca este cazul), vor fi respinse in sedinta de deschidere a ofertelor .In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cu 50% a cuantumuluigarantiei de participare este necesar ca fiecare operator economic asociat sase incadreze, in mod individual, in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10 % (5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, in lei, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; b)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011).. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Conform Art 11 alin"(4) din HG 925/2006 actualizata pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.". In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. 4, mentionat mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Mentiune : Documentele prezentate vor fi valabile la data deschiderii ofertei.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire Formular nr.16.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana .Fiecare dintre documentele de mai jos va fi prezentat ca document original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici in cazul unei asocieri.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularului nr.1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularului nr.2- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru toate punctele de lucru) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalulIn cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta Formular nr.4Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 Formular nr.3Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mentionam persoanele cu functie de decizie in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire: Primar ? Prof. Ec. Constantin Nitu si Comisia de evaluare: Presedinte: Jr. Tanasescu Gheorghe, Membrii: Jur. Iliescu Procopie, Arh. Babescu Cristina, Ing. Enea Marinela, Ec. Castravete NicolaeDeclaratia privind calitatea de participant la procedura Formular nr.5. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire Formular nr.16.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana .Fiecare dintre documentele de mai jos va fi prezentat ca document original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici in cazul unei asocieri.Prezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in copie ?conform cu originalul?, sau echivalent, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, nu are activitatea suspendata, are activitatile CAEN necesare prestarii serviciilor solicitate, conform caen rev.2 sau altele echivalente, avand valabilitate la data limita de deschidere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, documentul in original sau copie legalizata.Persoane juridice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va solicita media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Valoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani este de 113.000 RON (50% pentru IMM-uri). In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cifra de afaceri cumulata a tuturor asociatilor va trebui sa fie cel putin egala cu plafonul impus. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004.Cursul leu/euro avut in vedere Ptr.calcul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE..Se solicita bilantul contabil aferent exercitiului financiar pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010). In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita confirmarea prestarii de servicii similare de proiectare de lucrari civile, a caror valoare cumulata sa fie de minimum 113.500 lei fara TVA, din care cel putin un contract de proiectare pentru o unitate sanitara. Caspacitatea tehnica: sa detina minim Soft proiectare si complementar, Statii de lucru, Periferice Pentru echipamentele IT si programele informatice in proprietate. Conditii minime pentru specialisti: Exp. Prof. Gen. minim 3 ani in domeniul proiectarii lucrarilor civile/ proiectarii instalatiilor pt lucrari civile - un arhitect cu drept de semnatura membru al OA R, cu st sup arhitectura, Exp. Prof. specifica: Minim un contract proiectare constructii infrastructura sanitara - un inginer proiectant structuri, cu st sup inginerie, - ingineri proiectanti pe specialitati (instalatii termice, sanitare, electrice-autorizat ANRE, cu st sup inginerie. Se solicita ca operatorul economic sa faca dovada implementatarii managementului calitatii in constructii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret se acorda punctajul maxim alocat 70 puncte); b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P financiar = (pretminim/pretn) x 70. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertelor fara TVA.
Termenul de elaborare a proiectului
30
Descriere: Punctajul se acorda astfel: a) pentru termenul de elaborare de minim 10 zile, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru un termen de elaborare mai mare decat cea prevazuta la lit. a), se acorda punctaj astfel: P tehnic = (termen minim / termen (n)) x30. Pentru un termen de predare PT+DDE mai mic de 10 zile calendaristice sau mai mare 30 zile calendaristice, oferta va fi considerata neconforma.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP din aceasta invitatie de participare si de la sediul Primariei orasului Horezu
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 26.01.2012 20:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer