Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborarea documentatiei studiu de fezabilitate (inclusiv analiza cost-beneficiu) si solutie tehnica


Detaliu pentru invitatia numarul 223230
Autoritate contractanta
SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Cod de identificare fiscala: 4420465
Adresa: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti
Telefon: 318.03.36
Fax: 318.03.36
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Elaborarea documentatiei studiu de fezabilitate (inclusiv analiza cost-beneficiu) si solutie tehnica
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Elaborarea documentatiei tehnice necesare intocmirii studiului de fezabilitate (inclusiv analiza cost beneficiu) si a solutiei tehnice pentru proiectul Servicii Publice Informatizate in Sprijinul Cetatenilor Sectorului 3
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 16.09.2009 17:19)
Data publicarii: 10.08.2009 15:57
Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria sector 3, str. Parfumului nr. 2-4, Registratura generala
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria sector 3, str. Parfumului nr. 2-4, Directia Investitii si Achizitii, etaj 2, cam. 34.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 168, 067.22 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie de eligibilitate , decratie privind neincadrarea in situatiile art 181, certificat fiscal privind impozitele si taxele locale , certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administratie fiscala.
SEAP
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: Autoritatea contractanta are dreptul de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica, daca ia aceasta decizie, de regula, inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii de atribuire si, oricum, inainte de data incheierii contractului, cf art.209 alin (1)lit b)din OUG 34/2006, numai in urmatoarele cazuri : b) au fost depuse numai oferte inacceptabile si / sau neconforme ;
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer