Achizitie publica - Elaborarea documentatiei tehnice faza: studii topo, geo, expertiza teh. si studii de fezabilitate pt.: DJ 248D, km 11+845 - 15+482 si DJ 208, km 0+000 - 3+000
Detaliu pentru invitatia numarul 325585
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325585/03.05.2012
Denumire contract: Elaborarea documentatiei tehnice faza: studii topo, geo, expertiza teh. si studii de fezabilitate pt.: DJ 248D, km 11+845 - 15+482 siDJ 208, km 0+000 - 3+000
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA JUDETEANADE ADMINISTRARE A DRUMURILOR SI PODURILORIASICod fiscal: 14009336, Adresa: SOS. Bucium nr.80, corp A Iasi, Iasi, Telefon: 0232255961, Fax: 0232255960
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS. Bucium nr.80, corp A Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700285, telefon: +40 232255961, fax: +40 232255960, persoana de contact: Radu JUDELE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul D.J.A.D.P. Iasi, soseauaBucium, nr. 80, corp A, etaj 1, municipiul Iasi, judetul Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborarea documentatiei tehnice faza: studii topo, geo, expertiza teh. si studii de fezabilitate pt.: DJ 248D, km 11+845 - 15+482 siDJ 208, km 0+000 - 3+000
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmirea studiilor topografice, studiilor geotehnice, expertize tehnice si studiilor de fezabilitate pentru reabilitarea urmatoarelor obiective: 1. Reabilitarea tronsonului din DJ 248D Paun-Tomesti-DN 28 cuprins intre km 11+845 - 15+482;2. Reabilitarea tronsonului din DJ 208 cuprins intre km 0+000-3+000
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de part. este de 2.500 lei.Gar. de part. se const. conf. HG 925/2006, art 86. In cazul dep. unei contestatii, de catre op.ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autori. contract., va retine din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit. d) din OUG 34/2006, suma de 1.250 lei. Date pentru const. gar. de part.: Trez. Mun.Iasi. RO41TREZ4065006XXX008195, Cod fiscal D.J.A.D.P. Iasi: 14009336.In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor. Per. de valab. a gar. pt part.?90 zile de la data limita stabilita pt depun. ofertelor. In cazul constit. gar. de part.prin scris. bancara se va completa?formularul nr. 12. Gar. de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88. Pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la garantia de participare, ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, vor prezenta: - declaratie privind incadrarea in categoria IMM in original;Operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM. Lipsa acestei dovezi face ca asocierea sa nu mai beneficieze de facilitatile legii IMM-urilor
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna executie exprimata procentual este de 5% din valoarea contractului fara TVA.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare bancara se va completa formular nr. 14. Garantia de buna executie se va constitui conf. art. 90 din HG 925/2006 si HG 1045/2011. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1Ab) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1Bc) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 1Cd) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Radu Judele- director executiv, Bogdan Benta-consilier, Mihai Iftimiei-consilier juridic SAPC-CJ Iasi, Carmen Irimia-consilier CAP, Marius Nedelcu-consilier SDC, Mihai Ciopate-consilier SDC, Laurentiu Diaconu ?consilier CPSC, Lucian Draganescu-consilier CPSC -formular 1De) Declaratii privind calitatea de participant la procedura - formular 2f) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele(certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.);g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.)h) pers. jurid. straine vor prez. doc. edificat. pt dov. eligibil.Pt. of. nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Doc. vor fi prez in orig sau copie conf cu orig, insotite de traducerea autoriz. in limba rom. a)Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca ofertantul nu este in stare de faliment ori lichidare.Din certificat trebuie sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani sa fie de minimum 250.000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv: pt. 2009:1Euro = 4, 2327; 2010:1 Euro = 4, 2925; 2011:1 Euro = 4, 3267.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor), Experienta similaraNivel minim necesar: Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea a maximum 3 contracte de servicii de realizare studii de fezabilitate, a caror valoare cumulata va fi cel putin egala cu 125 000 lei. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: a)2 (doi) ingineri drumuri ? poduri cu experienta in domeniul lucrarilor si proiectelor de drumuri si poduri;b)1 (un) expert tehnic pentru lucrari de drumuri si poduri., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii Certificatul SR EN ISO 9001 sau echivalent, Certificatul SR EN ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Site-ul: www.elicitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 08:09