Achizitie publica - ELABORAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO- ECONOMICE pt. proiectul ?Accesibilizarea fondului forestier proprietate publica a Municipiului Brasov, prin construirea de drumuri noi si reabilitarea de drumuri forestiere existente?
Detaliu pentru invitatia numarul 323922
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323922/13.04.2012
Denumire contract: ELABORAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO- ECONOMICE pt. proiectul ?Accesibilizarea fondului forestier proprietate publica a Municipiului Brasov, prin construirea de drumuri noi si reabilitarea de drumuri forestiere existente?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268 472486, Fax: +40 268 472486
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268472486, fax: +40 268472486, persoana de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, Sala deconsiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ELABORAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO- ECONOMICE pt. proiectul ?Accesibilizarea fondului forestier proprietate publica a Municipiului Brasov, prin construirea de drumuri noi si reabilitarea de drumuri forestiere existente?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ELABORAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO- ECONOMICE pt. proiectul ?Accesibilizarea fondului forestier proprietate publica a Municipiului Brasov, prin construirea de drumuri noi si reabilitarea de drumuri forestiere existente?
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 182, 712.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de :3654 LEI sau 1827 LEI pentru IMM, -prin completarea Formularului 18, constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006 , cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, cod fiscal 43.84.206, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006 , autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 1827 LEI .Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
In cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform optiunilor art. 90 din HG 925/ 2006 , cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, cod fiscal 43.84.206 - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, sau - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contul in care se va depune suma de 0, 5 % din pretul contractului, se va deschide la unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont la dispozitia Autoritatii contractante. - Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categora IMM-urilor si face dovada in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 ?conform formularului din Sectiunea Formulare .Aceasta trebuie prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul2.Declaratie pe proprie rasundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 conform formularului din Sectiunea Formulare. Documentele solicitate privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit c ^1 si lit. d) din OUG nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator , daca este cazul .3 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta4 Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.5 Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, conform formularului din Sectiunea Formulare.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura conform formularului din Sectiunea Formulare.7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006, conform formularului din Sectiunea Formulare.Informatii despre persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Dl. Primar George ScripcaruDl. Viceprimar Adrian GaborDl. Viceprimar Gantz Miklos SandorDl. Director Executiv Attila RadnotiDirector Relatii Externe si Cultura ? Cecilia DoiciuSef Serviciu Achizitii Publice - Isabella MarasescuSef Serviciu Strategii Programe ? Bianca Lorincz KrailaSef Serviciu Contabilitate - D-na Claudia RaduSerf Serviciu Buget : D-na Maria OpreaSef Birou Contencios - D-na Valeria MavrodinConsilieri: Eugenia Prejeu, Alice Dudu, Denisa CociasDirector RPLP Kronstadt RA- Olteanu Dan ViciuDirector economic RPLPKronstadt RA? Mihai ZupCompartiment Proiecte Dezvoltare RPLP Kronstadt RA -Floarea Sereteanu 1.Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor- original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".Pentru persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit-Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. ; domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si domeniul aferent obiectului contractului.2.Atestat conform Ordinului nr.576/2009 a ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale-privind elaborarea documentatiilor tehnico-economice pentru drumuri forestiere de catre persoane fizice/juridice atestate in baza acestui ordin.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii efectuatein ultimii 3 (trei) ani continand valori, perioade de furnizare, beneficiari (autoritati contractuale saui clienti privati), ,Experienta similara - cel putin un contract sau parti relevante ale unui contract de servicii/document / proces verbal de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii similare a caror valoare sa fie de minim 180.000 lei fara TVA, Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal minim de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului :2 Ingineri silvici ? proiectanti de drumuri forestiere atestati conform HG 576/20091 Inginer CFDP1 Expert Stiinta Mediului1 Inginer Hidrotehnica Certificat SR EN ISO 9001 /2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia a fost publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 08:17