Achizitie publica - Elaborarea documentatiei tehnico-economice pentru reabilitarea termica a unui numar de 46 blocuri de locuinte din municipiul Oradea
Detaliu pentru invitatia numarul 329960
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329960/20.06.2012
Denumire contract: Elaborarea documentatiei tehnico-economice pentru reabilitarea termica a unui numar de 46 blocuri de locuinte din municipiul Oradea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +4 0259437000, fax: +4 0259409406, persoana de contact: Antoniu Dan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Municipiului Oradea, str. P-ta Unirii, nr.1, et.1-sala mica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborarea documentatiei tehnico-economice pentru reabilitarea termica a unui numar de 46 blocuri de locuinte din municipiul Oradea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia serviciilor de elaborare a documentatiei tehnico-economice in conformitate cu cerintele caietului de sarcini/temei de proiectare, in baza careia se vor executa lucrarile de reabilitare termica a unui numar de 46 blocuri de locuit, de pe raza municipiului Oradea.Valoare estimata a contractului: 253.781 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 304, 538 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare aferent fiecarui lot este prezentat in Anexa B - "Informatii privind loturile" a prezentei fise de date. Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; 2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea; 3)Numerar depus la casieria Primariei Oradea. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 2781 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire : Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - prezentarea declaratiei de eligibilitate completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006;Cerinta nr.2 - prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Cerinta nr.3 - prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: -Primarul Ilie Bolojan;
-Viceprimarii: Chereches Florica si Rozalia Biro;
- posibilii membrii ai comisiei de evaluare: Director ex. Mircea Ghitea, Director Adj. Aurelia Tent; Director Ex. Eugenia Borbei;Consilierii: Cristalin Micu, Ioan Petrica, Adina Marge, Antoniu Dan, Doina Romocea, Iuliana Kocsis.Cerinta nr.4. - Prezentare declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura;Cerinta nr.5 - CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta;Cerinta nr.6 - Prezentare Certificat de atestare fiscala eliberat de catre D.G.F.P.(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele;Cerinta nr.7 - Prezentare certificat privind plata taxelor si impozitelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Nota: Documentele se vor accepta in oricare din formele: original, sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Cerinta nr. 1 - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, Cerinta obligatorie: prezentarea in original sau copie legalizata sau copie continand mentiunea "conform cu originalul" de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractente, a Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului este in concordanta cu serviciile ce fac obiectul prezentei achizitii.Cerinta obligatorie: Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare .De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.3 ) Limba de redactare a ofertei?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani fiscali, sa fie mai mare sau cel putin egala cu: - 79.400 lei pt serv. de pr.Lot I;
- 79.500 lei pt serv de pr.Lot II;
- 75.200 lei pt serv. de pr.Lot III;
- 79.400 lei pt serv de pr.Lot IV;
- 74.300 lei pt serv de pr Lot V;
- 63.700 lei pt serv de pr Lot VI;
- 55.600 lei pt serv de pr.Lot VII.Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2009 - 1 euro=4, 2282ron;31.12.2010 - 1 euro=4, 2848 ron;31.12.2011 - 1 euro=4, 3197ron.Nota: Op ec. care depune oferta pentru mai multe loturi va face dovadaca are cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau cel putin egalacu valoarea cea mai mare dintre valorile minime solicitate pentru loturile pentru care oferteaza.- Se va prezenta bilant contabil sau orice alte documente justificative din care sa reiasa cifra de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani fiscali, in copie continand mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 3 - Lista cu echip. tehnice, soft-uri, instalatii si mijloace de transport de care dispune op. ec. si pe care urmeaza a le utiliza pentru prestarea serviciilor de proiectare aferente lotului/loturilor ofertate;
- prez. dovada detinerii in dotare proprie, prin inchiriere, leasing, contract de comodat, prestari servicii sau alte forme echivalente de punere la dispozitie a instalatiilor, soft-urilor, echipamentelor tehnice si a mijloacelor de transport mentionate in lista se va face prin prezentarea copiilor xerox dupa contractul de vanzare-cumparare, contractul de leasing, contractul de inchiriere, factura fiscala de procurare si certificat de inmatriculare pentru autovehicule, sau echivalent., Cerinta 4 - Informatii privind subcontractantii (daca va fi cazul).Se va prezenta - declaratie cuprinzand subcontractantii ( Formular nr. 18 ? Model declaratie subcontractanti anexat) datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, specializarea acestora precum si informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti mentionandu-se valoarea serviciilor prestate de acesta/acestia., CERINTA 1-Lista princip prestari de serv. similare de pr. in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertei, care sa contina cel putin un contr. similar finalizat in ultimii 3 ani avand ca obiect prestarea serv. depr. la nivel D.A.L.I. si/sau P.T. realizate in domeniul lucr de reab. termica a unor cladiri, a carui val. sa fie mai mare sau cel putin egala cu: -39.700 lei pt.Lotul I; -39.700 lei pt.Lotul II; -37.600 lei pt.Lotul III; -39.700 lei pt.Lotul IV; -37.100 lei pt.Lotul V; -31.700 lei pt.Lotul VI; -27.800 lei pt.Lotul VII.Lista va fi insotita de copia unor parti relevante ale contr decl. pt a fi luat in calcul la indep. cerintelor privind exp. similara, p.v. de receptie (predare-primire docum) si recom. din partea benef.Nota: 1) In cazul in care of. prez. of. pt mai multe loturi, val. lucr. sim. din contractul/ele prez. va fiegala sau mai mare decat val. cea mai mare dintre val. minime solicitate pt loturil ofertate.2)Pt echiv.leu/euro se va tine cont de curs mediu BNR, Cerinta 2 - Inf. ref. la pers tehnic de specialitate de care dispune pt prestarea serv. de pr. si asist. tehnica din partea pr, care sa contina cel putin: 2.1. - Oferta depusa pt un singur lot, va contine minim: -un ing pr. cu specializare C.C.I.A.;
-un expert tehnic atestat in rezist. construct;
-un auditor energetic (A.E.), grad I, clasa I.c. atestat de catre MTCM ;
-resp. pt asist tehnica din parte pr.: minim 1 pers.ing pr.C.C.I.A.2.2. - Oferta depusa pt 2 sau maxim 3 loturi, va contine minim: -doi ing pr. cu specializare C.C.I.A.;
-unexpert tehnic atestat in rezist. construct.;
-un auditor energetic (A.E.), grad I, clasa I.c. atestat de catre MTCM;
-resp. pt asist. tehnica din partea pr. minim 1 persoana - ing pr.C.C.I.A.2.3. - Oferta depusa pt mai mult de 3 loturi, va contine minim: -doi ing pr. cu specializare C.C.I.A.;
-doiexp.tehnici atestat in rezist. construct.;
-un auditor energetic (A.E.), grad I, clasa I.c. atestat MTCM;
-resp. asist. tehn 1pers. Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a calitatii Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii conform ISO 9001:2008 in domeniul serviciilor de proiectare ce fac obiectul contractului.Se va prezentarea un certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor.Certificatul trebuie sa fie emis pentru prestarea serviciilor de proiectare.Nota: In caz de asociere documentele care dovedesc implementarea unui sistem de management al calitatii vor fi prezentate in mod obligatoriu de fiecare dintre asociati. Se accepta ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca of. va primii certif.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcarea fisierelor electronice atasate in sect. 'Documentatie si clarificari" a prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 13:29