Achizitie publica - Elaborarea documentatiei tehnico-economice pentru reabilitarea termica a unui numar de 45 blocuri de locuinte din municipiul Oradea
Detaliu pentru invitatia numarul 336948
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336948/09.10.2012
Denumire contract: Elaborarea documentatiei tehnico-economice pentru reabilitarea termica a unui numar de 45 blocuri de locuinte din municipiul Oradea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +4 0259437000, fax: +4 0259409406, persoana de contact: Antoniu Dan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -sediul Municipiului Oradea: P-ta Unirii, nr.1, , et.1 - sala mica, Jud. Bihor, Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborarea documentatiei tehnico-economice pentru reabilitarea termica a unui numar de 45 blocuri de locuinte din municipiul Oradea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia serviciilor de elaborare a documentatiei tehnico-economice in conformitate cu cerintele caietului de sarcini/temei de proiectare, in baza careia se vor executa lucrarile de reabilitare termica a unui numar de 45 blocuri de locuit, de pe raza municipiului Oradea.Valoare estimata a contractului functie de care s-au stabilit conditiile achizitiei: 339.580 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 407, 496 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare aferent fiecarui lot este prezentat in Anexa B - "Informatii privind loturile" a prezentei fise de date.Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii deo societate de asigurari ; 2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria MunicipiuluiOradea; 3)Numerar depus la casieria Primariei Oradea. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioadade valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a oferteisi oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul deachizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 2781 alin. (1) lit.b)O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire : Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - prezentarea declaratiei de eligibilitate completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 18 din OUG 34/2006;Cerinta nr.2 - prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Cerinta nr.3 - prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: -Primarul Ilie Bolojan; Delorean Ion Iulius- presedinte HCL nr.69/09.02.2012, pentru aprobarea bugetului /2012.- Eduard Florea - Director Directia Economica;
-Viceprimarii: Mircea Malan si Ovidiu Muresan;
- posibilii membrii ai comisiei de evaluare: Director ex. Mircea Ghitea, Director Adj. Aurelia Tent; Director Ex. Eugenia Borbei;Consilierii: Cristalin Micu, Ioan Petrica, Adina Marge, Antoniu Dan, Doina Romocea, Iuliana Kocsis.Cerinta nr.4. - Prezentare declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura;Cerinta nr.5 - CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta;Cerinta nr.6 - Prezentare Certificat de atestare fiscala eliberat de catre D.G.F.P.(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele;Cerinta nr.7 - Prezentare certificat privind plata taxelor si impozitelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Nota: Documentele se vor accepta in oricare din formele: original, sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Cerinta nr. 1 - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, Cerinta obligatorie: prezentarea in original sau copie legalizata sau copie continand mentiunea "conform cu originalul" de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractente, a Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului este in concordanta cu serviciile ce fac obiectul prezentei achizitii.Cerinta obligatorie: Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare .De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.3 ) Limba de redactare a ofertei?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani fiscali, sa fie maimare sau cel putin egala cu: - 245.010 lei pt serv. de pr.Lot I;
- 218.400lei pt serv de pr.Lot II;
- 215.750 lei pt serv. de pr.Lot III.Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2009 - 1 euro=4, 2282ron;31.12.2010 - 1 euro=4, 2848 ron;31.12.2011 - 1 euro=4, 3197ron.Nota: Op ec. care depune oferta pentru mai multe loturi va face dovada ca are cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau cel putin egala cu valoarea cea mai mare dintre valorile minime solicitate pentru loturile pentru care oferteaza.- Se va prezenta bilant contabil sau orice alte documente justificative din care sa reiasa cifra de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani fiscali, incopie continand mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: CERINTA 1-Lista princip prestari de serv. similare de pr. in ultimii 3 ani de ladata limita de depunere a ofertei, care sa contina cel putin un contr. similarfinalizat cf. art.12-14 din Ordin 509/2011 in ultimii 3 ani avand ca obiect prestarea serv. de pr. la nivelD.A.L.I. si/sau P.T. realizate in domeniul lucr de reab. termica a unor cladiri, a carui val. sa fie mai mare sau cel putin egala cu: - 122.505 lei pt Lotul I; - 109.200 PT lOTUL II; - 107.875 pt Lotul III.Lista va fi insotita de copia unor parti relevante ale contr decl. pt a fi luat in calcul la indep.cerintelor privind exp. similara, p.v. de receptie (predare-primire docum) sirecom. din partea benef.Nota: 1) In cazul in care ofertantul prez. oferta pt mai multe loturi, val. lucr. sim. din contractul/ele prez. va fiegala sau mai mare decat val. cea mai mare dintreval. minime solicitate pt loturil ofertate.2)Pt echiv.leu/euro se va tine cont decurs mediu BNR., Cerinta 2 - Inf. ref. la pers tehnic de specialitate de care dispune ptprestarea serv. de pr. si asist. tehnica din partea pr, care sa contina cel putin: 2.1.Oferta depusa pt un singur lot, va contine minim: -un ing pr. cuspecializare C.C.I.A.;
-un expert tehnic atestat in rezist. construct;
-un auditorenergetic (A.E.), grad I, clasa I.c. atestat de catre MTCM; -resp. pt asist tehnica din parte pr.: minim 1 pers.ing pr.C.C.I.A.2.2.Oferta depusa pentru 2 sau toate cele 3 loturi, va contine minim: :-doi ing pr. cuspecializare C.C.I.A.;
-doi experti tehnici atestati in rezist. construct;
-un auditorenergetic (A.E.), grad I, clasa I.c. atestat de catre MTCM; -resp. pt asist tehnica din parte pr.: minim 1 pers.ing pr.C.C.I.A., Cerinta 3 - Lista cu echip. tehnice, soft-uri, instalatii si mijloace de transportde care dispune op. ec. si pe care urmeaza a le utiliza pentru prestarea serviciilor de proiectare aferente lotului/loturilor ofertate;
- prez. dovada detinerii in dotare proprie, prin inchiriere, leasing, contract decomodat, prestari servicii sau alte forme echivalente de punere la dispozitiea instalatiilor, soft-urilor, echipamentelor tehnice si a mijloacelor de transportutilizate pt indepl. contr. se va face prin prezentarea copiilor xerox dupa contractulde vanzare-cumparare, contractul de leasing, contractul de inchiriere, factura fiscala de procurare si certificat de inmatriculare pentru autovehicule, sau echivalent.Nota: Nu se impune un anumit nr. de echipamente, utilaje, etc., Cerinta 4 - Informatii privind subcontractantii (daca va fi cazul).Se va prezenta - declaratie cuprinzand subcontractantii ( Formular nr. 18 ?Model declaratie subcontractanti anexat) datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi, specializarea acestora precum si informatiiprivind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catresubcontractanti mentionandu-se valoarea serviciilor prestate deacesta/acestia., Continuare cerinta 2: Se va prezenta - Lista care contine persoanalul responsabilpentru prestarea serviciilor de proiectare, (formular anexat), princare sa faca dovada ca detine personal de specialitateresponsabil cu prestarea serviciilor de proiectare si asistentatehnica din partea proiectantului.Nota: Dovada scriptica a detinerii personalului de specialitateresponsabil pentru prestarea serviciilor de proiectare se va facepe baza urmatoarelor documente: - prezentarea de catre ofertant a copiilor xerox dupa contracteleindividuale de munca (cu exceptia datelor confidentiale ceprivesc salariul) certificate pentru conformitate cu originalul, contracte de colaborare sau prestari servicii pentru acestia, declaratie de disponibilitate sau orice alt tip de contract incheiatin conditiile legii certificate pentru conformitate cu originalul;
- prezentarea CV-urilor datate si semnate in original si a copiilorxerox dupa diplomele de studii absolvite, certificate pent Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a calitatii Certificate care sa atestefaptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurarea calitatii conform ISO 9001:2008 in domeniul serviciilor de proiectare ce facobiectul contractului.Se va prezentarea un certificat emis de un organismnational sau international de certificare privind implementarea sistemului demanagement de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor.Certificatul trebuie sa fie emis pentruprestarea serviciilor de proiectare.Nota: In caz de asociere documentelecare dovedesc implementarea unui sistem de management al calitatii vor fiprezentate in mod obligatoriu de fiecare dintre asociati. Se accepta ofertanticare dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca of. vaprimii certif.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcarea fisierelor electronice atasate prezentei invitatii in sect. "Documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 08:56