Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborarea fazelor de proiectare la obiectivul de investitii ? Utilitati aferente amplasamentului COMPLEXULUI SPORTIV POLIVALENT din extravilanul mun. Bistrita, localitatea componenta Unirea?


Detaliu pentru invitatia numarul 341364
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Bistrita
Numar invitatie: 341364/21.12.2012
Denumire contract: Elaborarea fazelor de proiectare la obiectivul de investitii ? Utilitatiaferenteamplasamentului COMPLEXULUISPORTIV POLIVALENTdin extravilanulmun. Bistrita, localitatea componenta Unirea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul BistritaCod fiscal: 4347569, Adresa: p-ta Centrala nr. 6, Bistrita, Telefon: 0263-237323, 0263-223923, Fax: 0263-237323, 0263-224706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: p-ta Centrala nr. 6, Bistrita, Romania, cod postal: 420040, telefon: +40 263237323/+40 263223923, fax: +40 263237323/+40 263224706, persoana de contact: Bistrita, Piata Centrala, nr.1, Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Bistrita, Piata Centrala nr.6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborarea fazelor de proiectare la obiectivul de investitii ? Utilitatiaferenteamplasamentului COMPLEXULUISPORTIV POLIVALENTdin extravilanulmun. Bistrita, localitatea componenta Unirea?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborarea fazelor de proiectare la obiectivul de investitii ? Utilitatiaferenteamplasamentului COMPLEXULUISPORTIV POLIVALENTdin extravilanulmun. Bistrita, localitatea componenta Unirea?
II.1.6) CPV: 71240000-2 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de planificare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 295, 758.43 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia participare: 5.915, 00 lei;Valabilitatea garantiei: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor;Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cursul inforeuro aferent datei de deschidere a ofertelor.Cod fiscal AC: 4347569;Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO61TREZ1015006XXX000167 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Instrumentul de garantare va prevedea anagjamentul societatii bancare/de asigurari de a plati AC o suma determinata conform art.278^1 din OUG 34/2006, respectiv 2.957, 58 lei, in situatia in care ofertantul va depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria AC a unei sume in numerar, sau prin ordin de plata.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de servicii, fara TVA, si se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari. In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent , suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt in categoria I.M.M (anexa nr. 1 la Legea 346/2004), garantia se va reduce la jumatate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180-Completare formular nr.3; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Completare formular nr.4Pentru persoanele juridice/fizice romane-Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare formular nr.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare formular nr.13Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-Completare formular nr.6-Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ovidiu Teodor Cretu-Primar;Albu Maria?Director executiv;Cincea Dumitru Matei?Director executiv adjunct; Moldovan Sever-Director executiv Grecu Elena?consilier;Filipoi Leontin?Sef serviciu , Naghiu Doina- referent specialitate, Fechete Valentina- Sef serviciu, Ciherean Ioan Vasile- inspector asistent;Bretfelean Nicoleta-sef serviciu investitii;Ciupe Emilia-consilier;Consilieri locali: 1.Avram George;2.Antal Attila;3.Bria Dumitru Alexandru;4.Gagea Maxim;5.Hangan Sorin;6.Ilies Narcisa Simona;7.Kiss Laszlo;8.Moldovan Vasile;9.Molnar Iosif Augustin;10.Muthi Adrian Gelu11.Moisil Filip;12.Peteleu Ioan;13.Kozuc Andrei;14.Sarmasan Mihai Lucian;15.Rus Constantin;16.Rusu Andrei17.Seserman Sorin Alin;18.Tabara Camelia;19.Talos Florin;20.Tuta Gheorghe;21.Toniuc Alexandru MarianNota: ! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 si art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Pentru persoane juridiceCertificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Pentru persoane fizice: Autorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Nota.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata;Pentru persoanele juridice/fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident. De asemenea ofertantii vor prezenta Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se vor anexa traducerile autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara- cifra medie de afaceriglobala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 250.000 leiValoarea in EURO a cifrei medii de afaceri se va calcula la cursul mediu comunicat de BNR pt. anii ai caror cifre de afaceri se prezinta.Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente sau orice alte documente edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara-Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clientiprivati.- - Dovada ca a prestat in ultimii 3 aniservicii de proiectare pentru : Un proiect complex de alimentare cu apa , retea de canalizare , statie de epurare, retele alimentare cu energie electrice , retele de iluminat public si amenajare de strazi, in valoare de minim 200.000 lei fara TVA.Sau separat?un proiect alimentare cu apa?un proiect retea de canalizare?un proiect retele alimentare cu energie electrice?un proiect amenajare de straziaceste proiecte cumulate sa fie in valoare de minim 200.000 lei fara TVA., Pentru contractul/contractele propus/propusela cerinta minima privind experienta similara se va prezenta in mod obligatoriu anexate urmatoarele documente: -formular privind experienta similara-prezentarea unor certificate/doc emise/contrasemnate de o autoritate contractantasau de catre clientul privat beneficiar.-recomandare din partea beneficiarului, Lista cu personalul de specialitate obligatoriu minim, direct responsabil de indeplinirea contractului de prestari servicii: 1.Inginer drumuri si poduri ? cf.Legii nr.50/1991, privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata cu modificarile si completarile ulterioare-1 persoana-Minim 5 ani experienta in domeniul studiilor;2.Electrician autorizat ANRE in proiectarea retelelor electrice (retelelor electrice de inalta si medie tensiune) cf.Ord.ANRE nr.90/2009, privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic-1 persoana- Minim 3 ani experienta specifica;3.Inginer instalatii tehnico-edilitare-conform Legii nr.50/1991, privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata cu modificarile si completarile ulterioare- 2 persoane-Minim 5 ani experienta in domeniul studiilor;, continuare personal: 4.Specialist intocmire documentatii geotehnice pentru constructii- cf.Normativ cu INDICATIV NP 074-2007 privind documentatiile geotehnice pentru constructii-1 persoana-Minim 3 ani experienta specifica;5. Specialist in domeniul cadastrului, al geodeziei si al cartografiei- autorizat OCPI categoria B-cf. Ordinul ANCPI nr.107/2010 , pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea sau recunoasterea autorizarii persoanelor fizice si juridice romane, ale unui alt stat membru al Uniunii Europene sau ale unui stat care apartine Spatiului Economic European in vederea realizarii si verificarii lucrarilor de specialoitate in domeniul cadastrului, al geodeziei si al cartografiei pe teritoriul Romaniei-1 persoana-Minim 3 ani experienta specifica;6.Economist cu experienta in elaborarea de analize cost beneficiu-1 persoana-Minim 3 ani experienta specifica., continuare personal: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are personal autorizat inspecializarile solicitate prin prezentarea de diplome recunoscute de statul roman in specialitatea solicitata precum sicalitatea de persoana autorizata conferita prin certificat de autorizaresau dupa caz, legitimatie emisa de autoritatile competente si ca sunt angajati sau cu contr.de colaborare pe toata durata de derulare a contr.de servicii. Pt.colaboratori se prezinta un angajament de colaborare si ofertantul desemnat castigator are obligatia sa faca dovada incheierii contr. de colaborare/contr.individual de munca la semnarea contr.Se vor prezenta CV-uri pt.toti specialistii nominalizati pt. indeplinirea contr.si Declaratie de disponibilitate., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de carepoate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare ain desfasurarea activitatilor, in vederea atingerii obiectivelor contractului de servicii., Informatii privind subcontractantii-Se solicita declaratie privind partea/partiledin contract care sunt indeplinite de subcontractanti
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP-atasata invitatiei de participare;(se va descarca de la adresa www.digisign.ro/servicii/digisigner/, utilitarul de semnare documente) pentru fisierele semnate electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 09:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer