Achizitie publica - Elaborarea hartilor de risc natural si a planurilor de risc detaliate pentru alunecari de teren pentru un numar de 12 unitati administrativ-teritoriale ale judetului Prahova- componenta a Planului de Amenajarea Teritoriului Judetean si/sau Zonal si a pla
Detaliu pentru invitatia numarul 350131
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350131/09.07.2013
Denumire contract: Elaborarea hartilor de risc natural si a planurilor de risc detaliate pentru alunecari de teren pentru un numar de 12 unitati administrativ-teritoriale ale judetului Prahova- componenta a Planului de Amenajarea Teritoriului Judetean si/sau Zonalsi a planurilor de risc natural la alunecari, detaliate in Planul de Urbanism General si in Regulamentul Local de Urbanism
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 2842889, Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Telefon: +40 244529602, Fax: +40 244511611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborarea hartilor de risc natural si a planurilor de risc detaliate pentru alunecari de teren pentru un numar de 12 unitati administrativ-teritoriale ale judetului Prahova- componenta a Planului de Amenajarea Teritoriului Judetean si/sau Zonalsi a planurilor de risc natural la alunecari, detaliate in Planul de Urbanism General si in Regulamentul Local de Urbanism
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmirea hartilor si planurilor de risc natural detaliate la alunecari de teren pentru un numar de 12 unitati administrativ - teritoriale ale judetului Prahova (comunele Aricestii Zeletin, Carbunesti, Chiojdeanca, Drajna, Izvoarele, Posesti, Salcia, Singeru, Surani, Soimari, Teisani si Valcanesti).Valoarea estimata a contractului calculata prin insumarea tuturor sumelor platibile pentru indeplinirea contractului, se ridica la suma de 400.000 lei, fara TVA, compusa din valoarea estimata a serviciilor de elaborare a hartilor si a planurilor de risc; diverse si neprevazute - 0 lei, in devizul general/bugetul proiectului nu au fost prevazute diverse si neprevazute pentru serviciile supuse procedurii.
II.1.6) CPV: 71351000-3 - Servicii de prospectare geologica si geofizica si alte tipuri de prospectare stiintifica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 8000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire: 1)un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara/societate de asigurari; 2)ordin de plata in contul: RO72TREZ5215006XXX000119, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data si ora limita pentru depunerea ofertelor; 3)numerar la casieria autoritatii contractante.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul B sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor si se va incarca si in SEAP.In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul B si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana(autorizata si legalizata). Echivalenta lei/valuta se va face la data publicarii invitatiei de participare.In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din H.G.nr.925/2006.Ofertantilor le sunt aplicabile prevederile art.278^1, alin.(1), lit.a) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 7% din valoarea totala a contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: 1)prin retineri succesive din sumele datorate pentru plata facturilor partiale(in acest caz, se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011);2)prin scrisoare de garantie bancara in cuantumul solicitat si valabila pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie;3)prin instrument de garantare emis de o societate de asigurari si valabil pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 din H.G.nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formularul nr. 1. Acesta se va completa si prezenta de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator, dupa caz.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.- Formularul nr.2 Acesta se va completa si prezenta de catre ofertant/ofertant asociat, iar tertul sustinator lit. a), c^1), d) dupa caz.3.Certificat de participare cu oferta independenta - Formularul CERT, nr. 3 conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010, prin care se certifica faptul ca, participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul unei asocieri aceasta declaratie va fi prezentata in numele asocierii de catre asociatul desemnat lider al asocierii.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 4.In cazul unei asocieri aceasta declaratie va fi prezentata de catre fiecare asociat in parte.5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 1 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr.5. Acesta se va completa si prezenta de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, dupa caz.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante, in ceeea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent Consiliului Judetean Prahova, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata prin Legea nr. 279/2011, sunt: Mircea Cosma-presedinte Consiliul Judetean Prahova; Danielescu Sebastian - vicepresedinte; Rebega Constantin Laurentiu - vicepresedinte; Fabioara Ionescu ? administratorul public al judetului Prahova; Pavel Mihail ? secretarul judetului Prahova; Sepsi Daniel ? consilier judetean; Ciolac Dan ? consilier judetean; Cord Ovidiu? consilier judetean; Costin Zaharia ? consilier judetean; David Simona ? consilier judetean; Dobre Adrian Florin ? consilier judetean; Dragomir Florin Auras ? consilier judetean; Enescu Rares Dan? consilier judetean; Ionescu Radu Cezar Liviu- consilier judetean; Ionica Ion ? consilier judetean; Mesca Darius Dumitru ?consilier judetean; Mitrea Laurentiu Daniel ? consilier judetean; Neaga Gheorghe ? consilier judetean;Neagoe Dumitru Daniel ? consilier judetean; Negoi Constantin ? consilier judetean; Nicolai Marius? consilier judetean; Niculescu Georgiana Diana? consilier judetean; Nita Catalin Razvan? consilier judetean; Oprescu Nicolae- consilier judetean; Patrascu Vasile- consilier judetean; Pintoiu Toma ? consilier judetean;Popovici Elisabeta- consilier judetean; Sfirloaga Ludmila ? consilier judetean; Tabacu Jenica- consilier judetean;Toader Bogdan Andrei ? consilier judetean; Tudora Dorin? consilier judetean; Vasile Viorica? consilier judetean; Viter David Andrei -consilier judetean; Moraru Romu- consilier judetean; Sandu Ana ? consilier judetean; Manta Adrian- consilier judetean; Dosaru Elena Iuliana ? consilier judetean; Donache Gheorghe ? consilier judetean; Cornea Danut Marcel-consilier judetean; Maria Dovinca-director Directia Economica; Cristina Popescu-director adjunct Directia Economica;Pana Alina Georgiana - Sef serviciu juridic; Bratosin Gheorghe - Director Adjunct - Directia Absorbtie Fonduri Europene; Daniel Alixandrescu ? Director ex. Directia Patrimoniu; Luminita Iatan ? arhitect sef; Magdalena Muscalu ? Director ex. Adjunct; Ionica Elena ? consilier;Ponetti Ioana ? consilier; Padurariu Panfelia-consilier; Duta Camelia ? consilier;6.Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice. Se va prezenta certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.7.Certificat eliberat de Autoritatile Publice Locale. Se va prezenta certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local, vor fi respinse cu exceptia cazului in care operatorii prezinta inlesniri la plata, de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.Pentru persoanele juridice straine operatorul economic are obligatia de a prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 si certificate constatatoare privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local sau documente echivalente acestor certificate emise in tara de origine sau tara de rezidenta. In cazul in care aceste certificate nu sunt emise de tara de origine sau tara de rezidenta, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Toate documentele de la aceasta sectiune se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Se va prezenta Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in obiectul de activitate al operatoruluiu economic participant la procedura.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie. In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte, avandu-se in vedere partea de contract pe care o va executa fiecare din membrii asocierii.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de min. 600.000 lei pentru persoanele juridice romane sau echivalentul sumei in alta valuta pentru persoanele juridice straine.Cursul de schimb mediu leu/alta valutaeste cel comunicat de BNR.In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM - urile beneficiaza dereducerea cu 50% a cifrei de afaceriglobale medie anuala prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare. In cazul unei asocieri media cifrei de afaceri se va demonstra de grupul de asociati prin cumul ( insumare)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte o lista a principalelorservicii prestate in ultimii 3 ani.Se considera ultimii 3 ani impliniti la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovadaexperientei similare, iar suma valorilor serviciilor incluse in contractul/contractele prezentate ca dovada in acest senssa fie de minim de 300.000 lei.
- Se pot prezenta max. 2 contracte in vederea indeplinirii cerintei.
-Se vor prezenta certificari/documente emise de beneficiari din care sa reiasa prestarea de servicii similare. Beneficiarii, pot fi autoritati contractante sau clienti privati. Daca beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. In situatia in care documentele au fost semnate inainte de perioada de 3 ani, se vor lua in considerare serviciile duse la bun sfarsit, in perioada solicitata de autoritatea contractanta: ultimii 3 ani: Prin ?servicii duse la bun sfarsit" se intelege: - servicii receptionate partial sau- servicii receptionate la sfarsitul prestatiei
Experienta similara poate fi dovedita de ofertant/asociati/ tert sustinator, dupa caz. Cursul de schimb mediu leu/alta valuta este cel comunicat de BNR.Pentru demonstrarea experientei similare, documentele depuse vor respecta prevederile articolului 188 aliniatul 2 litera a) din O.U.G. 34/2006. Copiile documentelor respective se vor prezenta scanate si semnate electronic de catre ofertant, pe proprie raspundere, cu mentiunea ?conform cu originalul?. Precizarea este valabila si pentru operatorii economici nerezidenti (straini). Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective, insotite de traducerea legalizata a acestora in limba romana., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatiiprivind subcontractantiiOfertantii au obligatia de a prezenta -daca este cazul- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si datele de recunoastere ale acestora.
De asemenea, subcontractantii vor completa Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 ( evitarea confilictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului nr. 16., Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va face dovada ca dispune in echipa responsabila cu prestarea serviciului de persoane autorizate deANCPI sa presteze servicii de specialitate din domeniul cadastrului, geodeziei, cartografiei sau fotogrametrie din categoriile ?A ? D?.Pentru fiecare membru al echipei se vor prezenta copiile actelor de studii/calificare si specializari, precum si CV-ul profesional din care sa reiasa experienta anterioara acumulata.Ofertantul va dispune de o persoana cu minim 3 ani experienta in urmarirea comportamentului deplasarii naturale a terenurilor., Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, conform temei de proiectare.Operatorul economic le poate avea in dotare proprie/inchiriere/alte forme de punere la dispozitie., Sustinerea de catre o alta persoana: in cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica. Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia de neincadrare in prevederile art. 180, art. 181 lit. a), c^1, d) si ale art.69 1 din OUG nr.34/2006. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitatii - ISO 9001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractului.Se va prezenta Certificat ISO 9001- in domeniul prezentei proceduri de achizitie, sau standardele echivalente stabilite de legislatia tarii de origine a ofertantului in domeniul prezentei proceduri de achizitie.Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertei.In cazul unei asocieri, cerinta nu poate fi indeplinita in mod cumulativ, fiecare dintre asociativa prezenta certificarea ISO 9001 sau echivalent, in domeniul prezentei proceduri de achizitie.Documentul se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Acest document nu poate fi prezentat de catre tert sustinator.In cazul in care oferta este depusa in asociere, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.07.2013 12:47