Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ELABORAREA PROIECTULUI TEHNIC, DETALIILOR DE EXECUTIE SI EXECUTAREA LUCRARILOR PENTRU REALIZAREA LUCRARII ?MODERNIZARE STATIE 20 kV?


Detaliu pentru invitatia numarul 326668
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CN Aeroporturi Bucuresti SA
Numar invitatie: 326668/14.05.2012
Denumire contract: ELABORAREA PROIECTULUI TEHNIC, DETALIILOR DE EXECUTIE SI EXECUTAREA LUCRARILORPENTRU REALIZAREA LUCRARII ?MODERNIZARE STATIE 20 kV?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCN Aeroporturi Bucuresti SACod fiscal: RO26490194, Adresa: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Telefon: +40 212041408, Fax: +40 212041976
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Romania, cod postal: 075150, telefon: +40 212041408, fax: +40 212041976, persoana de contact: Oana Cornila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul CN Aeroporturi Bucuresti SA - Corp Logistic, Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ELABORAREA PROIECTULUI TEHNIC, DETALIILOR DE EXECUTIE SI EXECUTAREA LUCRARILORPENTRU REALIZAREA LUCRARII ?MODERNIZARE STATIE 20 kV?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare proiect tehnic, detalii de executie si executarea lucrarilorpentru realizarea lucrarii ?Modernizare statie 20 kv? de la punctul de lucru Aeroportul International Henri Coanda (AIHCB), conform cerintelor din Caietul de Sarcini.Nota: Conform HG nr. 90/2008, pentru lucrarile pe tarif de racordare (Cap. 9 din Caietul de Sarcini), contractul de executie lucrari va fi incheiat cu operatorul de retea, respectiv SC ENEL ENERGIE MUNTENIA SA iarpentru lucrarile fara tarif de racordare (Cap. 9 din Caietul de Sarcini), contractul de executie lucrari va fi incheiat cu autoritatea contractanta.
II.1.6) CPV: 45315300-1 - Instalatii de distributie de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 450, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 114.500 Lei. Daca garantia se constituie in euro, cursul utilizat este 1 euro = 4, 3525 lei.Garantia de participare se va constitui fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii (Formular 5) fie prin OP sau foaie de varsamant in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca (semnatura si stampila) pana la data si ora deschiderii ofertelor. Conturile autoritatii contractante sunt Cont in lei: RO 40 BRDE 445 SV 12412444450, Cont in euro: RO 24 BRDE 445 SV 11918064450. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie egala cu valabilitatea ofertei(120 zile). Suma care se retine in cazul in care sunt incidente prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 este de 8.704, 99 lei.Restituirea garantiei se va face in conform. cu art.88 din HG925/2006.Ofert. care se incadreaza in categ. IMM, conf.document. prezentate, cuantumul garant.se va reduce, conform legislatiei in vigoare, cu 50%.
Garantie de buna executie
Garant.de buna execut.a contract este de 10% din val.totala a contract.(Formular 6), excl. TVA., si se va constit. distinct pentru lucrarile pe tarif de racordare(Cap. 9 din CS) si distinct ptr. lucrarile fara tarif de racordare(Cap. 9 din CS).Garant.de buna execut.se va constitui in 7 zile de la semnarea contractului prin: -instrum.de garant.emis in condit.legii de catre o societ.bancara sau de o societ.de asigurari pt proiectare;si prin retineri succesive (10%) din facturi partiale pt lucrari. In acest caz, executantul are obligatia sa deschida un cont la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent si sa depuna initial minim 0, 5% din valoarea totala a contractului.Pt.ofertantii ce se incadreaza in categ. IMM, conf.document. prezentate, cuantumul garant.se reduce cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Ofertantul/Ofertantul asociat nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile prev. de art.69 indice 1, art.180 si art.181 din OUG34/2006. Subcontractantul/Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in niciuna dintre sit. prev. de art.69 indice 1 din OUG 34/2006. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in niciuna dintre sit. prev. de art.180 si art.181 lit. a), c) indice 1 si d) din OUG 34/2006. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt nominalizate in Anexa 1 la Fisa de date. Pt. indeplinire cerinta: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmat doc. care dovedesc situatia sa/lor pers., respectiv: Pt.pers. Jr. Romane: 1. Declaratie pe propria rasp.completata in conf.cu Formul.H1 din ?MODELE DE FORMULARE?;2. Certif. privind indepl. oblig.exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, la data de 25 ale lunii anterioare datei de depunere a ofertelor - dupa cum urmeaza: a. Certif. de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de AFP? original, copie legalizata sau copie ?conf. cu originalul";b. Certif. de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru pers.juridice, emis de DITL din cadrul Primariei ? original, copie legalizata sau copie ?conf.cu originalul?;Pt. per. jr straine care au o sucursala inregistrata in Romania: se va prezenta cumulativ atat documentele aferente sucursalei care sunt identice cu cele solicitate pers. jr. romane cat si documentele similare ale societatii-mama, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul - original, copie legalizata sau copie ?conf.cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana.Pt. pers.jr.straine: Pers. jr. straina are obligatia de a prezenta documentele prevazute la pers.jr. romane.In cazul documentelor prevazute pct. 2 (certificate emise de AFP si DITL, se vor prezenta documente similare, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul-original, copie legalizata sau copie ?conf. cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul subcontractantului si/sau a tertului sustinator se va depune Formul.H1A si/sau H1B din ?MODELE DE FORMULARE? insotite de traducere autorizata in limba romana.Cerinta nr. 2: Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere trebuie sa certifice ca participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Pt.indeplinire cerinta: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 (Formularul H2 din ?MODELE DE FORMULARE?). Cerinta nr. 1. Ofertantul/ofertanti asociati trebuie sa prezinte dovada din care rezulta o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in care este stabilit, dupa caz, si ca are dreptul legal de a proiecta si executa lucrarile ce formeaza obiectul procedurii de atribuire.I. Pentru persoane juridice romane: 1. Certificat constator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti sau al judetului unde firma isi are sediul, privind date de identificare ale societatii; filiale; sucursale; puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; asociati/actionari; obiect activitate (COD CAEN);etc. ? original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?;II. Pentru persoane juridice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii: -o forma de inregistrare ca persoana juridica;
-actionari/asociati;
-obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a executa lucrarile solicitate: -administratori/imputernicitii legali sa reprezinte societatea;
-capitalul social;
-filiale/sucursale/puncte de lucru;
-durata societatii;mentiuni referitoare la falimente/condamnari (mentiune necesara pentru indeplinirea cerintei prevazute la art. 181 lit. a) din OUG nr. 34/2006).Cerinta nr. 2 Ofertantii/ofertanti asociati trebuie sa fie autorizati ca agenti aeronautici civili in domeniul aeroportuar pentru proiectare si executie instalatii electrice in perimetrul aeroportuar, conform art. 63 lit. c) din OG nr. 29/1997 privind Codul Aerian Civil, precum si OMTCT nr. 2459/2006.In cazul in care o parte din serviciile sau lucrarile ce formeaza obiectul contractului urmeaza sa fie executate de catre subcontractanti acestia trebuie sa detina Autorizatie emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana, in functie de partea de contract subcontractata, in conformitate cu prevederile art. 63 lit. c) din OG nr. 29/1997, republicata si a RACR-AD-AACDA aprobata prin OMTCT nr. 2459/2006. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente: - Autorizatie emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana pe numele ofertantului si/sau subcontractantului pentru proiectare si executie instalatii electrice in perimetrul aeroportuar ? copie ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3 Ofertantii/ofertantii asociati, persoane juridice romane sau straine trebuie sa fie atestati tip C1A, C2A, E1 si E2, de catre Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE).In cazul in care o parte din serviciile sau lucrarile ce formeaza obiectul contractului urmaza sa fie executate de catre subcontractanti acestia trebuie sa fie atestati tip C1A, C2A, E1 si E2, de catre ANRE, in functie de partea de contract subcontractata.Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente: - Atestatele emise de ANRE tip C1A, C2A, E1 si E2 pe numele ofertantului si/sau subcontractantului? copie ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraSe solicita ca ofertantul: - sa fi finalizat (servicii duse la bun sfarsit), in ultimii 3 ani, cel putin 1 contract, cu o valoare de minim 15.000 euro, ce a avut ca obiectproiectarea unei statii electrice de medie sau inalta tensiune;
- sa fi finalizat (lucrare executata si dusa la bun sfarsit), in ultimii 5 ani, cel putin 1 contract, cu o valoare de minim 2 milioane euro, ce a avut ca obiect executarea unor lucrari de realizare a uneistatii electrice de medie sau inalta tensiune., Resurse umaneSe solicita ca ofertantul sa detina minim: - 2 electricieniautorizati ANRE grad IVA (pentru proiectare);
- 2 electricieniautorizati ANRE grad IVB (pentru executie);
- 2 electricieniautorizati ANRE grad IIIB (pentru executie)., Resurse tehniceSe solicita ca ofertantul sa detina (proprietate, leasing, inchiriere, etc.) minim un laborator mobil PRAM autorizat., Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora. Sistemul de management al calitatiiOfertantul trebuie sa detinasistem de management al calitatii certificat conform standardului EN ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 09:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer