Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborarea proiectului tehnic (fazele DTAC, PT, DE, documentatii obtinere avize si verificator proiect) si executia lucrarilor la obiectivele:


Detaliu pentru invitatia numarul 352953
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Deva
Numar invitatie: 352953/23.08.2013
Denumire contract: Elaborarea proiectului tehnic (fazele DTAC, PT, DE, documentatii obtinere avize si verificator proiect) si executia lucrarilor la obiectivele:
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul DevaCod fiscal: 4374393, Adresa: Piata Unirii nr. 4, Deva, Telefon: +40 254213435, Fax: +40 254226176
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Unirii nr. 4, Deva, Romania, cod postal: 330152, telefon: +40 254213435, fax: +40 254226176, persoana de contact: Ciprian Rachita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Deva, P-ta Unirii, nr. 4, cam. 15
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborarea proiectului tehnic (fazele DTAC, PT, DE, documentatii obtinere avize si verificator proiect) si executia lucrarilor la obiectivele:
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lotul 1: Amenajare teren sport in incinta Colegiul Tehnic Transilvania Deva. Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 4.207 lei (2, 305%) lei si valoarea estimata fara diverse si neprevazute este de 182.444 lei;Lotul 2: Modernizare teren de sport Sc. Generala ?Eminescu ? Petofi. Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 4.207 lei(2, 452 %) lei si valoarea estimata fara diverse si neprevazute este de 171.557 lei;Lotul 3: Modernizare teren de sport Liceului Pedagogic Sabin Dragoi" Deva.Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 4.207 lei (2, 452 %)lei si valoarea estimata fara diverse si neprevazute este de 171.557 lei;Lotul 4: Modernizare teren de sport Scoala Regina Maria. Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 4.207 lei (2, 986 %) si valoarea estimata fara diverse si neprevazute este de 140.873 lei;Lotul 5: Amenajare teren sport la Liceul de Arte "Sigismund Toduta" - locatia B - Str. Avram Iancu. Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 4.207 lei (2, 452 %) si valoarea estimata fara diverse si neprevazute este de 171.557 lei;Lotul 6: Modernizare teren de sport Liceu Vocational Sigismund Toduta. Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 4.207 lei (3, 649 %) si valoarea estimata fara diverse si neprevazute este de 115.278 lei;Lotul 7: Modernizare teren de sport Liceul Teoretic Grigore Moisil. Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 4.207 lei (2, 452%) si valoarea estimata fara diverse si neprevazute este de 171.557 lei;Lotul 8: Modernizare teren de sport Liceul Teoretic Traian. Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 4.207 lei (2, 452%) si valoarea estimata fara diverse si neprevazute este de 171.557 lei;Lotul 9: Modernizare teren de sport Scoala Andrei Muresanu. Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 4.207 lei (2, 452%) si valoarea estimata fara diverse si neprevazute este de 171.557 lei;
II.1.6) CPV: 45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 505, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: Lot 1:3.648, 88 lei, Lot 2:3.431, 14 lei, Lot. 3:3.431, 14 lei, Lot 4:2.817, 46 lei, Lot 5:3.431, 14 lei, Lot. 6:2.305, 56 lei, Lot. 7:3.431, 14 lei, Lot. 8:3.431, 14 lei, Lot. 9:3.431, 14 lei. Garantia de participare se constituie cf. art. 86, alin. 1. din HG 925/2006, prin: - virament bancar. Seprezinta OP;sauinstrument de garantare emis in condi. legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, la sediul Municipiului Deva, in cuantumul si pentru perioada de valabil. prevazuta. In orice situatie, dovada constituirii garantie de participare trebuie sa fie prezentata celmai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor), cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.Garantia pentru participare se pierde de catre ofertant in urmatoarele cazuri: ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de15 zile de la data semnarii contractului;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In sit. in care un ofertant depune, cu privire la prezenta proced., o contestatie ce va fi respinsa de CNSC, autorit. contractanta va retine, din garantia de particip., suma determinata conform preved art. 278^1 din OUG 34/2006, in cuantum de: Lot 1:1.824, 44 lei, Lot 2:1.715, 57 lei, Lot. 3:1.715, 57 lei, Lot 4:1.408, 73 lei, Lot 5:1.715, 57 lei, Lot. 6:1.152, 78 lei, Lot. 7:1.715, 57 lei, Lot. 8:1.715, 57lei, Lot. 9:1.715, 57 lei.Modul de restituire: in conformitate cu art.88 din H.G.925/2006. Echivalentul lei/alta valuta se va face astfel: echivalentul in euro la cursul stabilit de BNR la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) sau alin (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.Garantia de buna executie se elibereaza/restituie astfel : - autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art. 92, alin. (3), lit. ?b? si alin (4), din HG.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat, respectiv 5% din pretul contractului fara T.V.A..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006( formular anexat).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006( formular anexat).3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ( formular anexat);4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006( formular anexat).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire precum si membrii comisiei de evaluare sunt: Persoanele cu functie de decizie a autoritatii contractante sunt: Petru Marginean ? Primar, Surgent Marius Gheorghe? Viceprimar, Mos Ovidiu ? Viceprimar, Mica MihaiRobert? Administrator Public; Laura Sarbu ? Secretar; Nutu Silviana ? Director economic, Cosmin Vasile ? Director tehnic, Davidescu Mircea Ioan? Sef Serviciu Achizitii, Investitii Publice, Curcan Maria Rodica- Sef serviciu Financiar Contabilitate , Membrii comisia de evaluare: Rachita Ciprian, Bungardean Lidia, Stoian Ioan Nicolae, Danci Monica, Codrin Gabriel, Dubariu Lucian, Simon Stefan, Trif Lidia, Vlad Emilia Cristina, Pinzariu Gianina, Motantau Sarbu Dan, Membrii de rezerva comisia de evaluare: Cudrevati Alexandru, Marginean NicolaeConsilieri locali: Ardelean Nelu, Birau Mircea Catalin, Borca Tiberiu-Mircea, Coroiu Tiberiu, Cristescu Ion, David Ioan, Demeter Ioan, Franc Oana Elisabeta, Hanzi Stan, Kovacs Francisc, Morar Nicolae Marcel, , Muntean Marian, Oprisiu Corina Violeta , Panduru Carol , Pogocsan Ferdinand Zoltan, Stanila Ioan, Takacs Iosif, Tonea Vasile.5.Certificat eliberat de D.G.F.P privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" , din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat de stat sau are datoriile esalonate cf. Legii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.6. Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul", eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local sau are datoriile esalonate cf. Legii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C. Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), art. 186 din OUG nr. 34/.2006 de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)., Media cifrei de afaceri globala, pe ultimii 3 ani financiari, sa fie de minim: lot 1:364.888 lei; lot 2:343.114 lei; Lot. 3:343.114 lei; Lot. 4:281.746 lei; Lot. 5:343.114 lei, Lot 6:230.556 lei, Lot. 7:343.114 lei, Lot 8:343.114 lei, Lot 9:343.114 lei. Se vor prezenta documente relevante in sustinerea indeplinirii acestei cerinte, prezentate in copie cu mentiunea conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata in confor cu preved art.190 din OUG.34/2006 de catre o alta pers, atunci acesta are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prez unui angajament ferm al pers respective, prin care aceasta confirmafaptul ca va pune la dispozitia ofert res tehn si prof invocate.Pers care asigura sustinerea tehn si prof nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prev art: 180, 181 lit.a), c1)sid) si 69^1 din OUG nr.34/2006, cu modif si complet ulterioare, daca este cazul.Sustinatorul va prezenta si urmatoarele declaratii: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006; 3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006, Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual, intentia sa o subcontracteze, daca este cazul.Se vor prezenta urm doc. justificative: ?Declaratie privind subcontractantii?Acord de subcontractare ; Declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34/2006, Ofertantul sa aibe - Arhitect cu drept de semnatura inscris in OrdinulArhitectilor din Romania ( tinand cont de prevederile Art.9 din Legea50/1996 cu modificarile si completarile ulterioare).Se va prezenta: -Dovada ca este inscris in OAR in copie conform cu originalul- Declaratie de disponibilitate, Verificatori tehnici atestati in domeniulconstructiilor A1 si B1- atestaticonform ORDIN nr.777din 26 mai 2003Se va prezenta: -Certificatul de atestare tehnico - profesionala cu mentiunea - conform cuoriginalul- Declaratie de disponibilitate, Lista cu dotarea tehnica minima pentru indeplinirea contractului de lucrari, pe fiecare lot in parte: Lista va cuprinde in mod obligatoriu, minim, urmatoarele: - masina de umplere automata gazon sintetic cunisip sau granule cauciuc, capacitate mare, latime umplere min. infill 1500 mm, capacitate rezervor umplere min 1, 5 tone sau 3 mc, rata de umplere de min 40 kg/mp, actionare prin telecomanda, randament umplere min. 22, 5 mp/min;
- dispozitiv taiere linii gazon artificial cu latima variabila;
- dispozitiv decupare in forma de cerc pentru gazon sintetic;, Responsabil cu controlul tehnic al calitatii in constructiiSe vor prezenta urmatoarele documente justificative: ? CV- ul semnat - Formular Europass;? Declaratie de disponibilitate ;? Decizie de numire in functia solicitata emisa de catre conducatorul unitatii, prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul;Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte documente echivalente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., Responsabil in domeniul securitatii si sanatatii in munca.Se vor prezenta urmatoarele documente justificative: ? CV- ul semnat - Formular Europass;? Declaratie de disponibilitate? Decizie de numire in functia solicitata emisa de catre conducatorul unitatii, prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul;Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte documente echivalente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., 1 specialist protectia mediuluiSe vor prezenta urmatoarele documente justificative: ? CV- ul semnat - Formular Europass;? Declaratie de disponibilitate? Documente justificative privind specializarea in domeniu, in copie cu mentiunea conform cu originalul; Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte documente echivalente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., Responsabil tehnic cu executia (RTE)Atestat de MDRT in domeniul I - Constructii civile, conform Legii 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare, art.14, art.23 si cuOrdinulnr. 777 din 26 mai 2003 pentru aprobarea reglementarii tehnice "Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii?, cu modif. si completarile ulterioare.Se vor prezenta urmatoarele documente justificative: Declaratie de disponibilitate ;Atestat emis de MDRT si legitimatie valabila la data limita a depunerii ofertelor prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte documente echivalente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., Sef de santier? studii tehnice (in domeniul constructiilor) cu implicarea in realizarea a cel putin unei lucrari similare (lucrari de amenajare terenuri sportive si montare suprafata sintetica). Se vor prezenta urmatoarele documente justificative: ? CV- ul semnat - Formular Europass;? Declaratie de disponibilitate? Diploma de studii in copie cu mentiunea conform cu originalul; Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte documente echivalente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., Prezentarea unei liste cuprinzand persoanele responsabile pentru executia lucrarilor., Experienta similara ? pentru executieDin Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, ofertantul trebuie sa faca dovada executarii unor lucrari similare cu obiectul prezentei achizitii prin maxim 1 contract de "lucrari executate si duse la bun sfarsit" sau "contract de lucrari finalizat" (conform prevederilor art. 14 din Ordinul 509/2011) a carui valoare sa fie de minim : Lot 1:177.986 lei fara T.V.A. , Lot 2:167.099 lei fara T.V.A.; Lot. 3:167.099 lei fara T.V.A.. Lot 4:136.415 lei fara T.V.A.; Lot. 5 167.099 lei fara TVA, Lot 6:110.820 lei fara TVA; Lot 7:167.099 lei fara TVA; Lot 8:167.099 lei fara TVA; Lot 9:167.099 lei fara TVA;Pentru acest contract se vor prezenta certificari de buna executie.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea indeplinirii cerintei solicitate se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a operatorului economic. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor. Operatorii economici care nu si-au indeplinit conditiile contractuale privind calitatea si/sau au prezentat documente false in cadrul procedurii de atribuire sau la alte proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica vor fi respinsi din cadrul procedurii de atribuire a contractului. Pentru calculul pretului contractelor exprimate in alta moneda decat leise va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele in cauza., Prezentarea unei liste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand beneficiarii, valori, perioade si locuri de executie, si daca acestea au fost duse la bun sfarsit, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prin formulele "lucrari executate si duse la bun sfarsit" si "contract de lucrari finalizat" se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are prestari de servicii de proiectareduse la bun sfarsit in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere aofertelor .Se va prezenta o lista cu principalele prestari de servicii in ultimii 3ani pana la data limita de depunere a ofertelor, Experienta similara - pentru proiectare: prezentarea a celputin un contract de servicii pentru fiecare Lot , prezentat in lista prestarilor de servicii in ultimii 3 ani , pana la data limita de depunere aofertei , similar obiectului contractului a carui valoare sa fie cel putin egala cu :4.458 lei ? fara TVA (pentru fiecare lot in parte);Pentru persoanele fizice / juridice straine , pentru calculul echivalentei valoarea se va calcula la cursul mediu anual leu / valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte .Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea in copie conforma cu originalul a urmatoarelor documente: Certificari de bunaexecutie pentru cele mai importante lucrari . Respectivele certificari indicabeneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca aufost efectuate in conformitate cu normele in vigoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Termenul de predare a proiectului
15
Descriere: Termenul de predare a proiectului
Durata de executie a lucrarilor
35
Descriere: Durata de executie a lucrarilor
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2013 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer