Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborarea proiectului tehnic pentru construirea Centrului de vizitare al Parcului National Defileul Jiului


Detaliu pentru invitatia numarul 329370
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: RNP Romsilva Administratia Parcului National Defileul Jiului RA
Numar invitatie: 329370/12.06.2012
Denumire contract: Elaborarea proiectului tehnic pentru construirea Centrului de vizitare al Parcului National Defileul Jiului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRNP Romsilva Administratia Parcului National Defileul Jiului RACod fiscal: RO 25680395, Adresa: Str. Lt. Col. Dumitru Petrescu, nr. 3, Targu Jiu, Telefon: 0253216350, Fax: 0253216351
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Lt. Col. Dumitru Petrescu, nr. 3, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210182, telefon: +40 0253216350, fax: +40 0253216351, persoana de contact: Daniel-Mircea Bucur
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Lt. Col. Dumitru Petrescu, nr. 3, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210182, telefon: +40 0253216350, fax: +40 0253216351, persoana de contact: Daniel-Mircea Bucur
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborarea proiectului tehnic pentru construirea Centrului de vizitare al Parcului National Defileul Jiului
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de servicii consta in elaborarea documentatiei de proiectare in fazele: DOCUMENTATIE TEHNICA PENTRU OBTINEREA AUTORIZATIEI DE CONSTRUIRE (DTAC) + DOCUMENTATIE TEHNICA PENTRU OBTINEREA AUTORIZATIEI DE DEMOLARE (DTAD) + DOCUMENTATIE TEHNICA PENTRU OBTINEREA AVIZELOR SI ACORDURILOR CERUTE PRIN CERTIFICATUL DE URBANISM SI PRIN LEGISLATIA IN VIGOARE (Doc.AA) + PROIECT TEHNIC (PT) + DETALII DE EXECUTIE (DE) + CAIETE DE SARCINI (CS) + CERTIFICAT ENERGETIC (CE) + STUDIU GEOTEHIC (SG) + RIDICARE TOPOGRFICA (RT), pentru construirea unui Centru de vizitare al Parcului National Defileul Jiului in localitatea Bumbesti Jiu, in baza Studiului de fezabilitate existent.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 86, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 1.000 lei, iar perioada de valabilitate a acesteia este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Constituirea garantiei de participare se poate face conform prevederilor art. 86 alin. 1 din HG 925/2006, dar si prin virament bancar (ordin de plata) in contul autoritatii contractante sau depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante.In situatia in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, acesta va prevedea situatia retinerii garantiei in conditiile art. 2781 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5.000 lei, aceasta putandu-se constitui conform art. 90 din HG nr. 925/2006 si HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010, reprezentand completarea formularului 2.Se solicita depunerea in original a Declaratiei privind eligibilitatea ofertantului reprezentand completarea formularului 3. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Aceasta declaratie va fi prezentata si de catre partenerii/asociatii cu care participa la procedura.Se solicita depunerea in original a Declaratiei privind neincadrarea ofertantului in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, reprezentand completarea formularului 4. Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Aceasta declaratie va fi prezentata si de catre partenerii/asociatii cu care participa la procedura.Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, prin completarea formularului 5.Persoanele desemnate pentru organizarea, derularea si finalizarea procedurilor de atribuire sunt urmatoarele: - Bucur Daniel ? director, APNDJ;
- Birceanu Miron ? IT/achizitii, APNDJ, presedinte comisia de evaluare- Ciurlau Sorin ? contabil sef, APNDJ.-Rustoiu Eugen Constantin - manager proiect, membru comisia de evaluare-Surugiu Maria Mirela - coordonator financiar proiect, membru comisia de evaluare-Ghioc Ciprian - director general AM POS Mediu, finantator Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca si cerinta minima obligatorie, ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC in original sau copie legalizata.Cerinta obligatorie: Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in copie legalizata si traduse in limba romana de catre un traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala in domeniul proiectarii in constructii pe ultimii 3 ani sa fie de minim 150.000 lei. In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt IMM (anexa nr. 1 la Legea nr. 346/2004), acest indicator se va reduce la jumatate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara pentru minim un contract similar, care face obiectul prezentei proceduri si va avea ca obiect servicii de proiectare pentru lucrari de construire cladiri, a carui valoare sa fie minim 50.000 lei (prezentarea a minim un contract si/sau proces-verbal de receptie), Dotarea minima pentru proiectare trebuie sa includa: - 1 plotter color- 1 imprimanta color- 1 imprimanta alb-negru- 2 calculatoare/laptopuri- 2 licente sisteme operare calculator- 1 licenta soft proiectare arhitectura- 1 licenta soft proiectare rezistenta- 1 licenta soft proiectare instalatii- 1 licenta soft tip Doclib, Windev- 1 licente suita birou (tip Office), Capacitatea profesionalaPentru proiectare, experiza si verificare proiect: - 1 proiectant de specialitate, specialist in domeniul arhitectura ? arhitect ? cu vechimea de minimum 3 ani;
- 1 proiectant de specialitate, specialist in domeniul rezistenta constructii civile ? inginer ? cu vechimea de minimum 3 ani;
- 1 proiectant de specialitate, specialist in domeniul instalatiilor pentru constructii ? inginer ? cuexperienta de minim 3 ani in proiectare;
- 1 inginer specialist in topografie, cu vechimea de minimum 3 ani in domeniu;
- 1 inginer geolog, cu vechimea de minimum 3 ani in domeniu;
- 1 verificator tehnic atestat in domeniul rezistenta si stabilitate (A1);
- 1 verificator tehnic atestat in domeniul siguranta la foc Prezentare certificat tip ISO 9001 (sau echivalent) pentru servicii de proiectare, valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul www.e-licitatie.ro sau www.defileuljiului.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer