Achizitie publica - "Elaborarea studiilor de inventarierea specii si habitate , elaborarea Planului de Management si elaborarea raportului de mediu pentru procedura SEA pentru cele doua situri" ,in cadrul proiectului : ?Fundamentarea Managementului Conservativ si Participati
Detaliu pentru invitatia numarul 341123
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341123/17.12.2012
Denumire contract: "Elaborarea studiilor de inventarierea specii si habitate , elaborarea Planului de Management si elaborarea raportului de mediu pentru procedura SEA pentru cele doua situri" , in cadrul proiectului : ?Fundamentarea Managementului Conservativ si Participativ al Siturilor Natura 2000 Padurea Glodeasa (ROSCI 0153 )si Lacul Balbaitoarea (ROSCI 0096) din judetul Prahova?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL JUDETEAN DESTIINTELENATURIIPRAHOVACod fiscal: 2844413, Adresa: Sbl.Erou Calin Catalin nr.1, Ploiesti, Telefon: 0244597896;0244524221, Fax: 0244511970;0244524221
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Elaborarea studiilor de inventarierea specii si habitate , elaborarea Planului de Management si elaborarea raportului de mediu pentru procedura SEA pentru cele doua situri" , in cadrul proiectului : ?Fundamentarea Managementului Conservativ si Participativ al Siturilor Natura 2000 Padurea Glodeasa (ROSCI 0153 )si Lacul Balbaitoarea (ROSCI 0096) din judetul Prahova?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: A..Inventarierea speciilor si habitatelor in cele doua situri Natura 2000.Se vor elabora 2 studii stiintifice de inventariere ale speciilor prezente in cele doua situri Natura 2000, necesare pentru fundamentarea planurilor de management. Inventarierea va avea ca obiect speciile de flora si fauna pentru care au fost declarate fiecare dintre cele doua situri Natura 2000.B. Elaborarea, adaptarea si avizarea Planurilor de Management pentru cele doua Situri Natura 2000.Se vor elabora planurile de management pentru cele doua situri Natura 2000 , se vor elabora Rapoartele de Mediu Sea , se vor adapta si aviza planurile de management.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 517, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 5.200 lei. Perioada de valabilitate va fi de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire: in conformitate cu modalitatile de constituire reglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se va constitui prin: a) virament bancar in contul nr. RO41TREZ5215010XXX000186, deschis la Trezoreria operativa a Municipiului Ploiesti , in favoarea Muzeului Judetean de Stiintele Naturii Prahova , cod fiscal 2844413 ; b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cadrul instrumentului de garantare trebuie sa fie prevazuta in mod expres situatia retinerii in conditiile art. 278.1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Dovada constituirii garantiei de participare (copie lizibila dupa OP vizat in cazul viramentului bancar sau original instrument de garantare) trebuie prezentata pana cel tarziu la ora si data stabilite pentru deschiderea ofertelor ; c) se permite si posibilitatea depunerii la casieria institutiei a unei sume in numerar. In cazul formularii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.297 lei, conform art 278ยน din OUG 34/2006. IMM beneficiaza de reducere de 50%, conform Legii nr. 346/2004, cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie: declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii, conform modelului prevazut in lege (Formularul A6).Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul leu/euro BNR, din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului , fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: prin retineri succesive din sumele datorate pentru plata facturilor partiale(in acest caz, se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011);sau prin scrisoare de garantie bancara in cuantumul solicitat si valabila pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie;sau prin instrument de garantare emis de o societate de asigurari si valabil pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 dinH.G.nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Fiecare dintre documentele mentionate mai jos va fi prezentat ca document original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/tert sustinator, dupa caz.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune.? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A1;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A2;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.? Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat.Cerinta minima: prezentare Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele ? formulare - tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.? Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul localCerinta minima: prezentarea Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele ? formulare -tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (datat, semnat si parafat), completat in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui ANRMAP.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A3.? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Acesta declarative se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A4.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Iancu Emilia Elena ?Director General Manager, Petrescu Victor ?Director , Andreescu Gabriela ?Director Economic ?Manager de proiect, Banu Magdalena -Sef de Laborator, Haralambie Costin ?Consilier Juridic , Ardeleanu Gheorghe ?Sef birou marketing si achizitii publice ?responsabil achizitii publice proiect , Gaitanaru Luminita ?Asistent manager proiect , Ionita Liana ?economist ?responsabil financiar proiect , Radu Roxana ?responsabil comunicare evenimente in aer liber , Neagu Alina ?responsabil comunicare (responsabil club).? Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura (datata, semnata si parafata).Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A5.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune .Toate documentele se vor depune in SEAP si vor fi semnate electronic. -Fiecare dintre documentele mentionate mai jos va fi prezentat ca document original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/tert sustinator, dupa caz.-Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Persoane juridice romane: - Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Cerinta minima: Se solicita Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in copie vizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal din care sa rezulte ca domeniul de activitate al candidatului corespunde obiectului procedurii achizitiei publice , din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de inregistrare; c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; e) domeniul de activitate principal; f) domeniile de activitate secundare; g) situatia societatii ( daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii ). Nota: - In urma stabilirii clasamentului final, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a transmite la solicitarea autoritatii contractante Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului depe langa Tribunalul Teritorial, in original sau copie legalizata, daca in cadrul ofertei documentele au fost depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane fizice romane-Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica. Cerinta minima: Prezentare document cum ar fi - Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare/altele echivalente.Persoane juridice/ fizice straine-Cerinta minima: Prezentarea documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentelor prezentate se vor alatura traducerile autorizate a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune.Toate documentele se vor depune in SEAP si vor fi semnate electronic.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 5.Lista cu personalul de conducere si a personalului de specialitate solicitat pentru indeplinirea contractului -carecontine informatiiprivind numarul si pregatirea cadrelor de conducere, a personalului de specialitate si persoana responsabila direct de indeplinirea contractului . Se completeaza Formular B8., 6. A.Personal de specialitate solicitat pentru indeplinirea contractului: a) 1 specialist pentru realizarea masurilor de management , coordonator alechipei si responsabil direct de indeplinirea contractului;b)minim 1 specialist in habitate ;c)minim 1specialist in flora;d)minim 1specialist in amfibieni si reptile ;e)minim 1specialist in mamifere;f)minim 1 specialist in nevertebrate;g)minim un specialist in pasari;Se va prezenta CV (formular B11) , diplome de studii (copie), certificate/atestate (copie), contractele de colaborare (copie) in cazul in care nu esteangajat permanent al ofertantului - din care sa reiasa ca durata contractului nu poate fi mai mica decat durata de executie a contractului de serviciisi declaratia de disponibilitate (formular B12) semnata in original., Continuare Cerinta 6B.Conditii minime pentru fiecare specialist din echipa: Specialistii vor avea experienta profesionala in domeniile care vor fi abordate in cadrul contractului (in functie de domeniul de specialitate, cu privire la unul sau mai multe din urmatoarele aspecte: la cunoasterea si evaluarea patrimoniului natural national, la inventarierea, cartarea si evaluarea starii de conservare a habitatelor, la inventarierea, distributia si evaluarea starii de conservare a populatiilor, speciilor de interes comunitar, la prevederile directivelor Pasari si Habitate si implementarea retelei ecologice Natura 2000 in Romania, managementul ariilor protejate, etc.).Se va prezenta CV (formular B11) , diplome de studii (copie), certificate/atestate (copie), contractele de colaborare (copie) in cazul in care nu esteangajat permanent al ofertantului - din care sa reiasa ca durata contractului nu poate fi mai mica decat durata de executie a contractului de serviciisi declaratia, 7.Informatii privind asociatii si/sau subcontractantiiSe completeaza si se prezinta dupa caz, Formularul B3-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Formularul B4 - Acord de subcontractare, Formularul B5 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, Formularul B6 - Acord de asociere., 1.Declaratie privindlista principalelor serviciiexecutate in ultimii3 ani ?Se completeaza Formular B10., 2. Experienta similara-Cerinta minima obligatorie ? a indeplinit in ultimii3 anicontractede servicii similare cu obiectul contractului(inventariere specii si habitate , realizarea de documentatii specifice, pentru arii protejate sau Sit Natura 2000 ) , a caror valoare insumata este mai mare sau egala cu 517.600 lei fara TVA.Se accepta maxim 5 contracte a caror valoare insumata sa fie mai mare sau egala cu 517.600 lei fara TVA.Se vor prezenta: - certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client privat beneficiar prin care se face dovada indeplinirii cerintei privind experienta similara.- cel putin o recomandare (datata, semnata si parafata de catre beneficiar)/certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art. 97 indice 1 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, pentru fiecare contract care face obiectul experientei similare.Se completeaza FormularulB2 pentru fiecare contract nominalizat., 3.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Se va mentiona daca acestea sunt asigurate din dotarea proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie a utilajelor conform Anexa 1 la Ordinul 509/2011.Se completeaza Formular B 9 + Anexa la Formularul B9., 4. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului si ale cadrelor de conducere angajat de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut.Se completeaza Formular B7.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP -www.e-licitatie.ro.Documentatia de atribuire este atasata la prezenta invitatie de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 09:38