Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborarea studiului privind gabaritele stalpilor de sustinere si studiu de impact asupra mediului pentru obiectivul ? Instalatii de transport pe cablu si constructii aferente - sectorul 2 , Bucuresti ? lot 1, 2 ?


Detaliu pentru invitatia numarul 349704
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti
Numar invitatie: 349704/02.07.2013
Denumire contract: Elaborarea studiului privindgabaritele stalpilor de sustineresistudiu de impact asupramediului pentru obiectivul ?Instalatii de transport pe cablu si constructii aferente- sectorul 2 , Bucuresti ? lot 1, 2 ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSectorul 2 al Municipiului BucurestiCod fiscal: 4204038, Adresa: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 0212524446, Fax: +40 0212524446
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021561, telefon: +40 0212524446, fax: +40 0212524446, persoana de contact: Rizea Ana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Chiristigiilor nr. 11-13, Sectorul 2 , Bucuresti - Primaria Sectorului 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborarea studiului privindgabaritele stalpilor de sustineresistudiu de impact asupramediului pentru obiectivul ?Instalatii de transport pe cablu si constructii aferente- sectorul 2 , Bucuresti ? lot 1, 2 ?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?SERVICII PENTRU ELABORAREA STUDIULUI PRIVINDGABARITELE STALPILOR DE SUSTINERESISTUDIU DE IMPACT ASUPRAMEDIULUI PENTRU OBIECTIVUL ?Instalatii de transport pe cablu si constructii aferente- SECTORUL 2 , BUCURESTI - LOT 1, 2 , ,Aceste studii sunt necesare pentru definitivarea si completarea planului urbanistic zonal al proictului ? Instalatiide transport pe cablu.
II.1.6) CPV: 71313440-1 - Servicii de evaluare a impactului asupra mediului pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 134, 686.53 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul g.de p.este :2.693, 73 lei respectiv: Lot 1 :1.351, 40 lei ;Lot2:1.342, 33 lei.Per. de valab.a g.p. este de 60 zile de la data lim.de dep. a of. Modul de constituire a g.p: . - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare emis in conditiile legii trebuie : - prezentat in orig. si anexat la scrisoarea de inaintare a ofertei - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta -sa contina in clar denumirea autorit. contract. in favoarea careia s-a constituit - sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitate prin doc. de atrib. - sa aiba inscrisa valabilit. pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea solicitata prin doc. de atrib. - sa contina parafa lizibila a societatii emitente si/sau semnatura autorizata -sa fie emisa pentru op. ec. care a depus oferta. Pt scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul nr. 22. - ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul in care se depune garant. de particip: in contul Primariei Sectorului 2, deschis la Trezoreria Sector 2 nr. RO37TREZ7025006XXX000197. In cazul depunerii unei contestatii, de catre op.ec., daca CNSC respinge contestatia depusa, autorit. contract. va retine din garant. de particip. o suma calculata conf. prevederilor art. 278^1 alin. 1 din OUG 34/2006. Nota: - Garant. de particip. se va prezenta separat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si doc. de calif. - Dovada constit. garant. de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofert. Garantia de participare se va restitui conf. art. 88 din HG 925/2006 cu modif si complet ulterioare. Cursul de schimb la care se face echivalenta lei/alta valuta este cursul BNR aferent datei de publicare a invitatiei de participare .
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului fara TVA. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cel putin egala cu durata contractului. Dupa semnarea contractului, inainte de emiterea ordinului de incepere prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie conf. art. 90 din HGR 925/2006 cu modif si complet ulterioare. Restituirea garantiei de buna executie se va face conf. art. 92(2) din HGR 925/2006 cu modif. si complet ulterioare. Garantia de buna executie se va constitui conf. art. 90 din HG 925/2006 cu modif si complet ulterioare.Restiuirea garantiei de buna executie se va face conf. Art. 92 ( 4) dinHG925/2006 cu modif. si complet. ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Oferta trebuie sa contina Imputernicire scrisa pentru reprezentantul legal nominalizat sa semneze toate documentele ofertei - se va completa Formularul nr. 1.1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic: se va completa Formularul nr. 2 ( Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant despre care are cunostinta ca se afla in situatia prevazuta la art. 180 , la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare).2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura se va completa Formularul nr. 33. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta se va completa Formularul nr. 44. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul anexat din documentatia de atribuire. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Se va completa Formularul nr. 20. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul). Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele Persoanele ce detinfunctie de decizie din cadrul autoritati contractante sunt urmatoarele: - Neculai Ontanu- Primarul Sectorului 2? Toader Mugur Mihai- Viceprimarul Sectorului 2?Ion Marin - Director executiv-Directia Economica- Elena Nita -Director executiv- Directia Juridica* Bogdan Alexandru Parvanu ? Arhitect Sef, Directia Urbanism, Cadastru si Gestionarea Teritoriului*Viorel Mandroi ? Director executiv, Directia Achizitii si Contracte Publice* Victorita Bocea- Sef Serviciu, Directia Achizitii si Contracte Publice, Serviciul Achizitii Publice* Radu Neg- Consilier, Directia Achizitii si contracte Publice, Serviciul Achizitii Publice*Claudiu Fogoras- consilier , Directia Juridica*Sorin Soare - Consilier, Directia Achizitii si contracte Publice, Serviciul Achizitii Publice*Amaritei Florentina- Teodora, Consilier, directia Economica* Rizea Ana Maria- Consilier, Directia Achizitii si contracte Publice, Serviciul Achizitii Publice6. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata. din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile - original sau copie ?conform cu originalul?.7. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original sau copie ?conform cu originalul?.Ofertantul din ale carui certificate constatatoare rezulta ca nu si-a indeplinit obligatiile de plata reprezentand impozite si taxe va fi exclus din procedura de achizitie.8. Cazier judiciar al ofertantului/candidatului9. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statsi bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art.181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care trebuie sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, obiectul de activitate al operatorului economic ( obiectul contractului )sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, certificatul constatator sa fie depus in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? b) Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal , alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul / candidatul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romanaNota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei Informatii generale cu defalcarea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani ( 2010, 2011, 2012 ) care trebuie sa fie minim : Lot 1 :100.000 lei , Lot2 :100.000 lei. Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente, INFORMATII PRIVIND ASOCIEREA Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. In acest caz situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta este declarata castigatoare. Asociatii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34/2006. Nota : se vor avea in vedere prevederile ordinului ANRMAP 509/2011, INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA ECONOMICA SI FINANCIARA A OFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art. 186 din OUG 34/2006) Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.69^1, art. 180 si art. 181 lit. a), c1, si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Nota : se vor avea in vedere prevederile ordinului ANRMAP 509/2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista cu principalele servicii similare executate in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula de la data limita de depunere a ofertelor, in urma).Prezentarea fiselor de experienta similara, din care sa rezulte ca ofertantul a prestat si a dus la bun sfarsit: -servicii de proiectarea structurilor de rezistenta in constructii civile si industriale-seviciipentru studiu de impact al mediuluiExperienta similara - valoarea cumulata a max. 2 contracte similare sa fie cel putin egala cu: Lot 1:50.000 lei .Lot 2 :50.000 leib) proces verbal sau certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar, continand valoarea, perioada, locul executarii lucrarilor, aferent contractului prezentat saurecomandare/document constatator din partea beneficiarului, aferenta contractului prezentat.Documentele prezentate vor avea mentiunea "copie conform cu originalul", Continuare Cerinta 1Se va completa Formularul nr. 6 , Fisa /fisele privind experienta similara in prestarea de servicii similare din ultimii 3 ani, din care se rezulte ca ofertantul a prestat si a dus la bun sfarsit servicii de proiectare a structurilor de rezistenta inconstructii civile si industriale respectiv servicii similare asupra evaluariiimpactului de mediu.Se va completa Formularul nr.7 din Sectiunea Formulare.Se vor anexa, in ?copie conform cu originalul?: a) max 2 contracte similare (din cele declarate) avand ca obiect servicii de proiectare a structurilor de rezistenta in constructii civile si industriale respectiv max. doua contracte de servicii similare asupra evaluariiimpactului de mediu a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea ceruta pentru fiecare lot. In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta o copie a contractului de subcontractare, Continuare Cerinta 1In cazul in care documentul contine clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, operatorul economic poate prezenta paginile din document care contin referinte privind partile contractului, obiectul contractului, durata contractului, pretul/valoarea contractului, precum si semnatura/stampila partilor. Copiile respective vor fi certificate prin semnarea pe proprie raspundere a documentelor (numele, prenumele si semnatura reprezentantului legal), cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana., Cerinta nr. 2. Lista contractelor aflate in desfasurare, daca este cazul. Declaratie pe propria raspundere., Cerinta nr. 3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se va completa Formularul nr. 9. Formularul nr. 11Lista persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului Se vor prezenta urmatoarele documente: - CV semnat si stampilat in original; CV-ul va avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii? - Declaratii, care sa demonstreze disponibilitatea pentru implicarea in echipa ofertantului propusa pentru indeplinirea contractului pe intreaga perioada de derulare. -copie «conform cu originalul» a diplomelor de studii, a atestatelor/ certificatelor profesionale., Continuare cerinta nr. 3Informatii privind personalul tehnic minim de specialitate : Lot nr. 1: - min. 2 arhitecti, inregistrati in OAR, cu drept de semnatura in Romania, experienta in instalatii de transport pe cablu.- min. 2 ingineri proiectanti structuri de rezistenta- min 1 Manager de Proiect(minim 5 ani experienta , Certificare CNFPA de manager de proiect sau echivalent, experienta in proiectare instalatii de transport pe cablu);
- min. 1 persoana secretariatLot nr. 2: - min. 2 arhitecti, inregistrati in OAR, cu drept de semnatura in Romania, experienta in instalatii de transport pe cablu.- min 1 Manager de Proiect (min. 5 ani experienta, Certificare CNFPA de manager de proiect sau echivalent, experienta in proiectare instalatii de transport pe cablu);
- min. 1 persoana secretariat-min. 1 specialist inregistrat la Registrul National al Elaboratorilor de Studii pentru Protectia Mediului competenta RIM (cod de competenta pentru studii de impact asupra mediului); atestat in elaborarea Studiilor de Impact asupra mediului sau echivalent, Continuare cerinta de mai sus
Angajamentul ofertantului privind resursele umane ; Se va completa Formularul nr. 10, Cerinta nr. 4. Lista privind echipamentele tehnice, dotarile specifice si utilajele pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de servicii
Se vor prezenta informatii referitoare echipamentele tehnice, dotarile specifice si utilajele, mijloacele de transport de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Se va completa Formularul nr. 21, Informatii privind subcontractantii Ofertantul trebuie sa completeze o Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/ autorizati. Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34/2006. Se vor completa Formularul nr. 12 si Formularul nr. 20, Informatii privind asocierea Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Informatii privind tert sustinator: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d). Declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 69 ^1. Nota : se vor avea in vedere prevederile ordinului ANRMAP 509/2011. Se va completa Formularul nr. 2, Formularul nr. 24, inclusiv Anexa, ,Lista privind echipamentele tehnice, dotarile specifice si utilajele pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de servicii, Informatii privind subcontractantii Ofertantul trebuie sa completeze o Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/ autorizati. Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34/2006., Informatii privind asocierea Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Ofertantul trebuie sa completeze o Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati, insotita si de Acord de asociere. Nota : se vor avea in vedere prevederile ordinului ANRMAP 509/2011, Informatii privind tert sustinator: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d). Declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 69 ^1. Nota : se vor avea in vedere prevederile ordinului ANRMAP 509/2011 ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii) In cazul in care operatorul economic, nerezident in Uniunea Europeana, nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Certificatele prezentate vor fi eliberate de un organism acreditat., ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii) In cazul in care operatorul economic, nerezident in Uniunea Europeana, nu detine un certificat astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator privind protectia a mediului.Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Certificatele prezentate vor fi eliberate de un organism acreditat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.07.2013 10:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer