Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborarea unui ?Studiu de fezabilitate pentru determinarea tehnologiei de uscare a namolurilor din Statia de Epurare a Municipiului Pitesti cu utilizarea de energie regenerabila ? energia solara sau energia termica din apele uzate?


Detaliu pentru invitatia numarul 321369
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: APA CANAL 2000 S.A. PITESTI
Numar invitatie: 321369/06.03.2012
Denumire contract: Elaborarea unui ?Studiu de fezabilitate pentru determinarea tehnologiei de uscare a namolurilor din Statia de Epurare a Municipiului Pitesti cu utilizarea de energie regenerabila ? energia solara sau energia termica din apele uzate?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA CANAL 2000 S.A. PITESTICod fiscal: RO 13009001, Adresa: B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24, Pitesti, Telefon: 0248 625050, Fax: 0248 223540
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24, Pitesti, Romania, cod postal: 110016, telefon: +40 248223173, fax: +40 248223540, persoana de contact: Serviciul Contracte Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Contracte Achizitii Publice, Calea Craiovei nr.38.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborarea unui ?Studiu de fezabilitate pentru determinarea tehnologiei de uscare a namolurilor din Statia de Epurare a Municipiului Pitesti cu utilizarea de energie regenerabila ? energia solara sau energia termica din apele uzate?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta opereaza Statia de epurare a Municipiului Pitesti si are in vedere gestionarea in mod cit mai eficient a namolului deshidratat rezultat din acest obiectiv. O prima masura deosebit de importanta in acest context o reprezinta diminuarea semnificativa a cantitatii de namol prin eliminarea apei continute. Rezolvarea acestei etape va avea ca rezultat reducerea volumului namolului depozitat, cu consecinte benefice asupra mediului. Studiul de fezabilitate care face obiectul acestei proceduri va examina mai multe solutii de atingere a scopului asumat de Autoritatea Contractanta in beneficiul cetatenilor Municipiului Pitesti si va recomanda, pe baza tehnologiilor disponibile si a Analizei Cost Beneficiu, cea mai buna solutie.
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 86, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1720 lei; se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:860 lei; valabilitatea garantiei: 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau ordin de plata in contul autoritatii contractante, S.C. APA CANAL 2000 S.A., cod fiscal 1300 9001, cont RO32 RZBR 0000 0600 0336 2322, deschis la Raiffeisen Bank sucursala Pitesti, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta sau in numerar, la casieria autorita?ii contractante din municipiul Pite?ti, strada I.C. Bratianu nr. 42
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului. GBE se va constitui in conformitate cu art. 89 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (- Completarea si prezentarea Formularului nr. 1; - Prezentarea Cazierului judiciar ?i a cazierului fiscal pentru operatoruleconomic); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006(Completarea si prezentarea Formularului nr. 2. - Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului pre?edintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin completarea ?i prezentarea Formularului nr. 3 ; - Prezentarea Declara?iei pe propria raspundere privind neincadrarea in situa?iile prevazute de art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Persoanele cu func?ie de decizie din cadrul autorita?ii contractante in ceea ce prive?te organizarea ?i implementarea procedurii de achizi?ie publica sunt urmatoarele: - Director General - Gelu MUJEA; - Director Tehnic ? Adriean NASTASE; - Inginer ?ef Investi?ii ? Ion ?IRDEA; - ?ef Serviciu Contracte Achizi?ii Publice - Mihai BURCU?; - ?ef Departament MET ? Hora?iu IATAN; - Inginer- Gheorghe BALAN) Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul social al ofertantului, document emis cat mai aproape de data limita de depunere a ofertelor, dar nu mai mult de 14 zile, din care sa rezulte informatii privind structura actionarilor/asocia?ilor, persoanele imputernicite (reprezentantii legali), obiectul de activitate, mentiuni privind faptul ca ofertantul nu este in procedura insolventei sau in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic incetarea/suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Nota: a. Persoanele fizice autorizate vor prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;b. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei generale de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat pragul de 172000 lei.- Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani (cel mult 36 luni inainte de data limita de depunere a ofertelor), in cadrul unuia sau cel mult a trei contracte, servicii similare de natura celor prevazute in cadrul caietului de sarcini, cu o valoare de minimum 86 000 lei, fara TVA., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are la dispozi?ie urmatoarea echipa de elaborare a proiectului: I. Lider de proiectCalificare: - studii superioare tehnice de lunga durata fie in specializarea protec?ia mediului sau echivalent, fie in specializarea construc?ii hidrotehnice.Experien?a profesionala generala: - minim 5 ani experien?a in specialitate.Experien?a profesionala specifica: - coordonarea a minimum 1 proiect similar de elaborare a unui studiu/ii de fezabilitate care abordeaza inclusiv solu?ii tehnice pentrudeshidratarea namolurilor ob?inute in sta?iile de epurare din localita?ile urbane, in calitate de lider proiect/ director proiect /manager de proiect., II. Inginer construc?ii hidrotehniceCalificare: - studii superioare tehnice de lunga durata in specializarea construc?ii hidrotehnice.Experien?a profesionala generala: - minim 5 ani experien?a in specialitate.Experien?a profesionala specifica: - participarea in calitate de inginer constructor proiectant la cel pu?in un proiect in cadrul caruia sa fi realizat activita?i de proiectare sta?ii/instala?ii de deshidratare namoluri ob?inute in sta?iile de epurare din localita?ile urbane., Inginer ingineria mediuluiCalificare: - studii superioare de lunga durata in domeniul ingineriei mediului sau echivalentExperien?a profesionala generala: - minimum 5 ani experien?a in domeniul ingineriei de mediu sau echivalentExperien?a profesionala specifica: - participarea in calitate de inginer ingineria mediului la minimum 1 proiect similar de elaborare a unui studiu/ii de fezabilitate care abordeaza solu?ii tehnice pentrudeshidratarea namolurilor ob?inute in sta?iile de epurare din localita?ile urbane., Informatii privindsubcontractantii Implementarea standardului de management al sistemului calita?ii din seria ISO 9001 pentru activita?i de consultan?a tehnica.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 09:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer