Achizitie publica - Elab.studiu fezabilitate pt.realizarea retelei de canalizare si a statiei de epurare in com.Carand.
Detaliu pentru invitatia numarul 96029
COMUNA CARAND
Cod de identificare fiscala: 3519003
Adresa: CARAND, NR.71 B, Carand
Telefon: 0257321444
Fax: 0257321522
Denumire invitatie: Elab.studiu fezabilitate pt.realizarea retelei de canalizare si a statiei de epurare in com.Carand.
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Elaborare studiu de fezabilitate pentru realizarea retelei de canalizare si a statiei de epurare in Comuna Carand, judetul Arad
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 02.11.2007 10:09
Data limita de depunere a ofertelor: 13.11.2007 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala nr. 71/B, localitatea Carand, judetul Arad
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- fisa inform generale; decl. privind neincadrarea in sit. prev.la art.181 OUG 34/2006; certif.ce atesta achitarea oblig.fata de bugetul national consolidat si bugetul asig.sociale si certif.ce atesta plata impozitelor si taxelor locale;certif.ORC;bilant contabil pe anul 2006 sau bilantul prescurtat la 30.06.2007;balanta contabila pe ultima luna incheiata; lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, conf.docum.de atrib.; Experienta similara: minim 5 contracte pt.studii de fezabilitate de complexitate similara care au fost admise în cadrul unor proiecte de finantare (depunerea dovezii in acest sens);
-decl.ref.la personalul tehnic de specialit.de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant;
-decl.ref.la studii, pregatirea prof.si calific. personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contract.de servicii, conf. documentatiei de atribuire.
Contra cost (50 lei) de la sediul autoritatii contractante, incepand cu data de 02.11.2007