Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Electrificare satului Liban, comuna Suseni?


Detaliu pentru invitatia numarul 332973
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL HARGHITA
Numar invitatie: 332973/02.08.2012
Denumire contract: ?Electrificare satului Liban, comuna Suseni?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL HARGHITACod fiscal: 4245763, Adresa: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266207720, Fax: +40 266207725
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530140, telefon: +40 266207720, fax: +40 266207725, persoana de contact: Compartimentul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Harghita, Miercurea Ciuc, Piata Libertatii nr. 5, camera 326
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Electrificare satului Liban, comuna Suseni?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarea ?Electrificarea satului Liban, comuna Suseni? este cuprinsa in lista lucrarilor aprobate pe anul 2012 din cadrul programului privind ?Realizarea investitiilor privind alimentarea cu energie electrica a localitatilor neelectrificate sau partial neelectrificate din judetul Harghita, in anul 2012?
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 901, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 5.067 lei, conform art. 86 din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantul contestator, suma in conformitate cu art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Documente de confirmare1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat, adica situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul localadica situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 completare Formular nr.2 sau cazier judiciarPrecizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.2 si 3 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 180 si ale 181 lit. a), c^1) si d).- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completare Formular nr. 3Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonantaConflictul de interese, completare Formular nr.4In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Conform art. 2 din Ordinul 170/2012 privind interpretarea art.69^1 din OUG 34/2006, ordin publicat in MO 328/15.05.2012, persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, care aproba/ semneaza/ documentele/contractele/bugetul- aferente prezentei proceduri, sunt: Borboly Csaba ? presedinte, Egyed Arpad ? secretar judet, Gabor Laszlo ? director, Szabo Barna - director, Orban Bela ? director general, Csurka Lajos - consilier, Balint Andras - consilier, Domjan Reka-Ilona - consilier, Gyorgy Emilia - consilier, Bencze Laszlo - consilier. Consilierii judeteni: Ambrus Sandor, Barti Tihamer, Becze Istvan, Bege Karoly, Bende Sandor, Benyovszki Lajos, Bíro; Barna Botond, Birtalan Jo;zsef, Burus-Siklo;di Botond, Csillag Peter, Csutak Maria Magdolna, Danguly Ervin, Ferencz Salamon Alpar Laszlo;, Incze Csongor, Magyari Vencel, Marcu Raducu Ioan, Orosz-Pal Levente, Palffy Domokos, Petres Sandor, Pop Adrian, Proca Ion, Racz Arpad, Rafain Zoltan, Salamon Zoltan, Sandor Barna, Sebestyen Csaba Istvan, Sorban Attila, Szentes Antal, Thamo; Csaba Zsolt Bela, To;aso; Laszlo;. Se solicita prezentarea urmatorului documente: Persoane juridice/fizice romane: - Certificat constatator, emis de catre Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor- Autorizatie de functionare sau altele echivalentePersoane juridice/fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesionalPrintre domeniile de activitate ale ofertantului trebuie sa figureze si domeniile de activitate aferente obiectului contractului.Se solicita prezentarea atestatului emis de ANRE, conform regulamentului pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, corespunzator categoriilor de lucrari ofertate (executie)Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraPentru a-si demonstra situatia economico-financiara, precum si de a evita riscul de neindeplinire a contractului din cauza lipsei capacitatii financiare, ofertantul va completa Formularul nr. 5 - Informatii generaleMedia cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani pentru echivalenta se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Se solicita completarea Formularului nr. 6 ? ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?Documente de confirmare: - certificate / documente emise de principalii beneficiari, clienti privati sau autoritati contractante;Certificatele / documentele trebuie sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari, si trebuie sa contina informatii privind obiectul contractului, duratei acestuia si pretul platit pentru lucrarile executate, Cerinta nr. 2Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de: - 1 responsabil tehnic cu executia, atestat A.N.R.E. pentru executarea de instalatii electrice de medie si joasa tensiune;
- 1 responsabil cu calitatea lucrarilor (CQ) atestat in domeniu sau numit prin decizieSe solicita completarea Formularului nr. 7 ?Declaratie privind efectivele medii anuale al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani?Documente de confirmare: 1. Lista cu personalul, considerat necesar pentru asigurarea controlului calitatii2.Documente care atesta disponibilitatea personalului/organismului tehnic de specialitate.3. CV-urile personalului de conducere, ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului, Cerinta nr. 3?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?Completarea Formularului nr. 8Documente de confirmare: Documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchiriere/alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea obiectului contractului Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul contractului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, dovezile trebuie sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Cerinta nr. 2Standarde de protectia mediuluiSe vor respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari. Se va prezenta: Formularul nr. 10 ?Declaratie privind respectarea reglementarilor nationale de mediu?.Institutia competenta de la care ofertantii pot obtine informatii privind reglementarile in vigoare, la nivel national, privind protectia mediului: Agentia Nationala pentru Protectia MediuluiAdresa: Splaiul Independentei, nr. 294, Sector 6, Bucuresti, Cod 060031 Bucuresti, RomaniaTelefon: +4021/207.11.01 Fax: +4021/207.11.03E-mail: [email protected]
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2012 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer