Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Electrificare zona Hodosa Gara,comuna Sarmas


Detaliu pentru invitatia numarul 356626
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL HARGHITA
Numar invitatie: 356626/19.12.2013
Denumire contract: Electrificare zona Hodosa Gara, comuna Sarmas
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL HARGHITACod fiscal: 4245763, Adresa: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266207720, Fax: +40 266207725
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530140, telefon: +40 266207720, fax: +40 266207725, persoana de contact: Compartiment de achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, camera 333 A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Electrificare zona Hodosa Gara, comuna Sarmas
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea Electrificarii zonei Hodosa Gara, comuna Sarmas in cadrul programului multianual de Alimentare cu energie electrica a localitatilor neelectrificate sau partial neelectrificate din judetul Harghita.Valoarea estimata a contractului :99.260 lei fara T.V.A. la care se adauga valoarea lucrarilor diverse si neprevazute in procent de 4 %, in suma de 3.970, 4 lei fara T.V.A, valoarea totala a acestora insumand 103.230, 4 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 103, 230.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform prevedferilor art.84-86 din HG.925/2006.Cuantumul garantiei de participare este1.985 lei, iar perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile .Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;Scrisoarea de garantie bancara de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este 10% din pretul fara TVA acontractului. Aceasta se poate constitui in oricare din formele de la art.90 alin.(1)(3)) din H.G. nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori, la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 se solicita prezentarea Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se solicita completarea Formularului nr. 1Cerinta 2Conform art. 180 din OUG nr. 34/2006, ?Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.?Pentru a-si demonstra neincadrarea in prevederile art. 180, ofertantii vor completa Formularul nr. 2 ? ?Declaratie privind eligibilitatea?sau cazier judiciar al companiei.Cerinta 3: Conform art.181 din OUG nr. 34/2006 ?Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) *** Abrogatac) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.?Pentru a-si demonstra situatia personala, ofertantii vor completa Formularul nr. 3 - declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta.Documente de confirmare: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.2.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor /candidaturilor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) , scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr. 2 si 3 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.Tertul/tertii sustinator/sustinatori care asigura sustinerea tehnica si profesionala, si/sau financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.Cerinta4Se solicita completarea Formularului nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatii prevazute in art. 69^1 din OUG 34/2006. Se solicita de la toti participanti (ofertant, asociat, subcontractant, tertul sustinator) atat completarea formularului 4 cat si prezentarea documentelor doveditoare.Documente de verificare: - certificat constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sus?inator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin func?ii de decizie in cadrul autoritatiicontractante, este exclus din procedura de atribuire."Conform art.2 din Ordinul 170/2012 privind interpretarea art.69^1 din OUG 34/2006 ordin publicat in MO 328/15.05.2012 persoanele cu functie de decizie din cadrul Autorita?ii Contractante , care aproba/semneaza/documentele/contractele /bugetulaferent prezentei proceduri sunt: 1. Borboly Csaba - presedinte2. Birtalan Jozsef ? vicepresedinte3. Petres Sandor ? vicepresedinte4. Szabo; Barna ?administrator public5.Egyed Arpad ? secretar judetCONSILIERI JUDETENI: 1. Ambrus Sandor2. Barti Tihamer3. Becze Istvan4. Bege Karoly5. Bende Sandor6. Benyovszki Lajos7. Bíro; Barna Botond8. Burus-Siklo;di Botond9. Csillag Peter10. Csutak Maria Magdolna11. Danguly Ervin12. Ferencz Salamon Alpar Laszlo;13. Incze Csongor14. Magyari Vencel15. Marcu Raducu Ioan16. Orosz-Pal Levente17. Palffy Domokos18. Pop Adrian19. Proca Ion20. Racz Arpad21. Rafain Zoltan22. Salamon Zoltan23. Sandor Barna24. Sebestyen Csaba Istvan25. Sorban Attila26. Szentes Antal27. Thamo; Csaba Zsolt Bela28. To;aso; Laszlo;DIRECTIA ACHIZITII PUBLICE SI TRANSPORT IN COMUN: 1. Balint Andras- director executiv2. Gergely Olga ? consilier3. Lakatos Zsolt ? consilier4. Barabas Arpad ? consilier5. Mihaly Emeric ? consilier6. Csato; Erzsebet-consilier7. Gergely Maria-consilier8. Gergely Andrea-consilierDIRECTIA GENERALA ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA1. Romfeld Maria Magdolna ? director general2. Zolya Zoltan ? sef serviciu3. Dosa Szilard ? director general adjunct4. Vagassy Alpar ? Consilier juridic5. Viragh Ferenc - Consilier juridic6. Tulbure Irina - Consilier juridic7. Csaszar Istvan ? consilier juridic8. Salamon Boroka - Consilier juridicDIRECTIA GENERALA INVESTITII1. Orban Bela - director general2. Papai Carol - director general adjunct3. Peli Levente - director general adjunct4. Csipor Zita ? consilier5. Albert Katalin ? consilier6. Csurka Ludovic ? consilier7. 7Laczko Zoltan ? consilier8. Csurka Piroska ? consilier9. Barcsay Annamaria ? consilier10. Jakab Csaba ? consilier11. Bardocz Aron ? consilier12. Gaspar Balazs ? consilier13. Balazs Zoltan ? consilier14. Bara Jolan ? consilier15. Petho Eniko Zsuzsanna - consilierDIRECTIA GENERALA ECONOMICABiro Emese?director general Conform art. 183 din OUG nr. 34/2006 ?Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.?Se solicita prezentarea urmatorului document: Cerinta 1Persoanele juridice/fiziceromane vor prezenta urmatoarele documente: ?Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte domeniul de activitate aferenta obiectului contractului.?Autorizatia de functionare sau altele echivalenteIn cazul persoanelor juridice/fizicestraine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta 2Se solicita prezentarea atestatului emis de ANRE. Atestarea operatorilor economici se realizeaza in conformitate cu dispozitiile art. 9 alin. (1) lit. n) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/ 2007 privind organizarea si functionarea ANRE, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 160/2012.Art. 2 din ORDINUL nr. 23 din 17 aprilie 2013 al presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instalatii electrice prevede: ?In conformitate cu cerintele legale, activitatile de proiectare, executare si verificare a instalatiilor electrice din Sisteme Electroenergetice se realizeaza de catre operatori economici atestati si/ sau electricieni autorizati de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei Electrice, denumita in continuare Autoritatea competenta, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament si respectiv ale ?Regulamentului pentru autorizarea electricienilor, verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia, precum si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari in domeniul instalatiilor electrice?, aprobat prin Ordinul presedintelui ANRE nr. 11/ 2013.?)Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatul constatator in copie conforma cu originalul, se va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizataSe va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni, inclusiv pentru certificatul constatator in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor, solicitam ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta certificatul constatator pentru conformitate in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Conform art. 184 din OUG nr. 34/2006: ?(1) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca operatorul economic care participa la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica sa faca dovada situatiei sale economice si financiare.(2) In cazul in care autoritatea contractanta solicita demonstrarea situatiei economice si financiare, atunci aceasta are obligatia de a indica in documentatia de atribuire si informatiile pe care operatorii economici urmeaza sa le prezinte in acest scop.?- Se solicita completarea Formularului nr. 5 - Informatii generale, cu privire la media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Pentru calculul ?echivalent alta valuta ? se va aplica cursul mediu anual lei/ valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea integrala a cerintei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru a-si demonstra capacitatea tehnica si/sau profesionala in functie de experienta, si pentru a evita riscul de neindeplinire a contractului din cauza lipsei profesionale se solicita prezentarea urmatoarelor: Cerinta 1: Se solicita completarea Formularului nr. 6 Lista cu principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Documente de confirmare: Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.?Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat si dus la bun sfarsit lucrari similare la nivelul a cel putin un contract., Cerinta 2: ?Se solicita completarea Formularului nr. 7-Informatii despre personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii;Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de: - 1 responsabil tehnic cu executia, atestat A.N.R.E. pentru executarea de instalatii electrice de medie si joasa tensiune conformart.1 aliniat 3 din Regulamentul pentru autorizarea electricienilor, verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia, precum si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari in domeniul instalatiilor electrice din 13.03.2013 emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei. Conform art 6 aliniat 2 din acelasi Regulament " In vederea asigurarii calitatii lucrarilor de instalatii electrice, verificarea instalatiilor electrice se realizeaza de catre un responsabil tehnic cu executiaautorizati de ANRE, "Documente de confirmare: ?Lista cu personalul, considerat necesar pentru asigurarea controlului calitatii?Documente care atesta disponibilitatea personalului/organismului tehnic de specialitate.?Se solicitaatestat si/sau legitimatia, ., Cerinta 3: Se solicita Lista cuutilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, se solicita urmatoarele: o completarea Formularului nr. 8 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;Documente de confirmare: ? Documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchiriere/alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea obiectului contractului, informatii privind partea din contract care este indeplinita de subcontractanti si specializarea acestora, respectiv informatii privind asocierea (daca este cazul): Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate ce face obiectul contractului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, dovezile trebuie sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa detina un astfel de certificat., Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2004, un sistem de management al mediului pentru domeniul de activitate ce face obiectul contractului. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa detina un astfel de certificat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.01.2014 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2013 14:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer