Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Electrificarea satului Liban,comuna Suseni,etapa III


Detaliu pentru invitatia numarul 356600
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL HARGHITA
Numar invitatie: 356600/18.12.2013
Denumire contract: Electrificarea satuluiLiban, comuna Suseni, etapa III
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL HARGHITACod fiscal: 4245763, Adresa: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266207720, Fax: +40 266207725
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530140, telefon: +40 266207720, fax: +40 266207725, persoana de contact: Compartiment de Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc camera 333A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Electrificarea satuluiLiban, comuna Suseni, etapa III
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In cadrul programului de "Realizarea investitiilor privind alimentarea cu energie electrica a localitatilor neelictrificate sau partial neelictrificate din judetul Harghita "in anul 2013 se va realiza electrificarea satului Liban comuna Suseni etapa III.Valoarea estimata a lucrarilor fara cheltuielile de diverse si neprevazute este :220.540lei fara T.V.A. la care se adauga valoarea lucrarilor diverse si neprevazute in procent de 4 %, in suma de 8.821, 6 lei fara T.V.A, valoarea totala a acestora insumand 229.361, 6 lei fara TVA .
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 229, 361.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Modalitatea de constituire a garantiei de participareconform art.86 aliniat (1) din HG 925/2006 .Gararantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a cuantumului garantiei de participare.Cuantumul garantiei de participare este de 4410 lei, iar perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare , ofertantul pierzand astfel suma constituita atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii-isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia : -oferta sa fiind stabilita castigatoare , refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei: -oferta sa fiind stabilita castigatoare , nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului: -in masura in care CNSC respinge pe fond contestatia , autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sume conform art.278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Scrisoarea de garantie bancara de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentat in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Echivalenta leu/valuta pentru garantia de participare depusa in alte valute se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala fara TVA a contractului.Modalitatea de constituire in oricare dintre formele de la art.90 alin (1)(3) din HGR 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori, la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 se solicita prezentarea Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se solicita completarea Formularului nr. 1Cerinta 2Conform art. 180 din OUG nr. 34/2006, ?Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalarede bani.?Pentru a-si demonstra neincadrarea in prevederile art. 180, ofertantii vor completa Formularul nr. 2 ? ?Declaratie privind eligibilitatea?sau cazier judiciar al companiei.Cerinta 3Conform art.181 din OUG nr. 34/2006 ?Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) *** Abrogatac) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.?Pentru a-si demonstra situatia personala, ofertantii vor completa Formularul nr. 3 - declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta.Documente de confirmare: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadentela nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor /candidaturilor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunereofertele.Cerinta 4Se solicita completarea Formularului nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatii prevazute in art. 69^1 din OUG 34/2006.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Conform art.2 din Ordinul 170/2012 privind interpretarea art.69^1 din OUG 34/2006 ordin publicat in MO 328/15.05.2012 persoanele cu func?ie de decizie din cadrul Autorita?ii Contractante , care aproba/semneza/documentele/contractele /bugetulaferent prezentei proceduri sunt: 1. Borboly Csaba - presedinte2. Birtalan Jozsef ? vicepresedinte3. Petres Sandor ? vicepresedinte4Szabo; Barna ? manager judet5. Egyed Arpad ? secretar judetCONSILIERI JUDETENI: 1. Ambrus Sandor2. Barti Tihamer3. Becze Istvan4. Bege Karoly5. Bende Sandor6. Benyovszki Lajos7. Bíro; Barna Botond8. Burus-Siklo;di Botond9. Csillag Peter10. Csutak Maria Magdolna11. Danguly Ervin12. Ferencz Salamon Alpar Laszlo;13. Incze Csongor14. Magyari Vencel15. Marcu Raducu Ioan16. Orosz-Pal Levente17. Palffy Domokos18. Pop Adrian19. Proca Ion20. Racz Arpad21. Rafain Zoltan22. Salamon Zoltan23. Sandor Barna24. Sebestyen Csaba Istvan25. Sorban Attila26. Szentes Antal27. Thamo; Csaba Zsolt Bela28. To;aso; Laszlo;DIRECTIA ACHIZITII PUBLICE SI TRANSPORT IN COMUN: 1. Balint Andras ? director executiv2. Gergely Olga ? consilier3. Lakatos Zsolt ? consilier4. Barabas Arpad ? consilier5. Albert Mo;nika ? consilier6. Mihaly Emeric ? consilier7. Csato; Erzsebet-consilier8. Palko; Emilia-consilier9. Gergely Andrea-consilierDIRECTIA GENERALA ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA1. Romfeld Maria Magdolna ? director general2. Zolya Zoltan ? sef serviciu3. Dosa Szilard ? director general adjunct4. Vagassy Alpar ? Consilier juridic5. Viragh Ferenc - Consilier juridic6. Tulbure Irina - Consilier juridic7. Csaszar Istvan ? consilier juridic8. Salamon Boroka - Consilier juridicDIRECTIA GENERALA INVESTITII1. Orban Bela - director general2. Papai Carol - director general adjunct3. Peli Levente - director general adjunct4. Csipor Zita ? consilier5. Albert Katalin ? consilier6. Csurka Ludovic ? consilier7. Fekete Laszlo ? consilier8. Laczko Zoltan ? consilier9. Csurka Piroska ? consilier10. Barcsay Annamaria ? consilier11. Jakab Csaba ? consilier12. Bardocz Aron ? consilier13. Gaspar Balazs ? consilier14. Balazs Zoltan ? consilier15. Bara Jolan ? consilier16. Petho Eniko Zsuzsanna - consilierDIRECTIA GENERALA ECONOMICAGabor Laszlo ?director general Conform art. 183 din OUG nr. 34/2006 ?Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.?Se solicita prezentarea urmatorului document: Persoanele juridice romane vor prezenta urmatoarele documente: Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese , avand in vedere prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 si informatiile ce reies din certificatul constatator, se solicita Certificat constatator emis de ORC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorIn cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Se solicita prezentarea atestatului emis de ANRE.Atestarea operatorilor economici se realizeaza in conformitate cu dispozitiile art. 9 alin. (1) lit. n) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/ 2007 privind organizarea si functionarea ANRE, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 160/2012.Art. 2 din ORDINUL nr. 23 din 17 aprilie 2013 al presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instalatii electrice prevede: ?In conformitate cu cerintele legale, activitatile de proiectare, executare si verificare a instalatiilor electrice din Sisteme Electroenergetice se realizeaza de catre operatori economici atestati si/ sau electricieni autorizati de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei Electrice, denumita in continuare Autoritatea competenta, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament si respectiv ale ?Regulamentului pentru autorizarea electricienilor, verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia, precum si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari in domeniul instalatiilor electrice?, aprobat prin Ordinul presedintelui ANRE nr. 11/ 2013.?Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni, inclusiv pentru certificatul constatator in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor, solicitam ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta certificatul constatator pentru conformitatein original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Conform art. 184 din OUG nr. 34/2006: ?(1) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca operatorul economic care participa la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica sa faca dovada situatiei sale economice si financiare.(2) In cazul in care autoritatea contractanta solicita demonstrarea situatiei economice si financiare, atunci aceasta are obligatia de a indica in documentatia de atribuire si informatiile pe care operatorii economici urmeaza sa le prezinte in acest scop.?- Se solicita completarea Formularului nr. 5 - Informatii generale, cu privire la media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Pentru calculul ?echivalent euro? se va aplica cursul mediu anual lei/ valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Se solicita completarea Formularului nr. 6 Lista cu principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Documente de confirmare: Ofertantii vor prezenta cel putino lucrare similara cu cel al obiectului contractuluiSe va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta 2: Se solicita completarea Formularului nr. 7-Informatii despre personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii;?Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de: o- 1 responsabil tehnic cu executia, atestat A.N.R.E.conform Ordinului presedintelui ANRE nr.11/2013 , "Documente de confirmare: ? Lista cu personalul, considerat necesar pentru asigurarea controlului calitatii? Documente care atesta disponibilitatea personalului/organismului tehnic de specialitate.? Pentru personalul atestat/autorizat se solicita doar atestatul si/sau legitimatia, Cerinta 3: Se solicita Lista cuutilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, se solicita urmatoarele: completarea Formularului nr. 8 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;Documente de confirmare: Documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchiriere/alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea obiectului contractului, Cerinta 4Se solicita informatii privind partea din contract care este indeplinita de subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul).Se solicita completarea Formularului nr. 9A ? Declaratie privind partea din contract care este indeplinita de subcontractanti si specializarea acestora., Cerinta 5Se solicita informatii privind asocierea (daca este cazul), completarea Formularului nr. 9 ? Acord de asociere semnat de catre fiecare asociat Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate ce face obiectul contractului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, dovezile trebuie sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2004, un sistem de management al mediului pentru domeniul de activitate ce face obiectul contractului. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.01.2014 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2013 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer