Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ELECTRIFICAREA ZONELOR DEALUL MARE SI DEALUL CETATII DIN COMUNA HOLBAV, LUCRARI PE JOASA TENSIUNE


Detaliu pentru invitatia numarul 355172
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA COMUNA HOLBAV
Numar invitatie: 355172/29.10.2013
Denumire contract: ELECTRIFICAREA ZONELORDEALUL MARE SI DEALUL CETATII DIN COMUNA HOLBAV, LUCRARI PE JOASA TENSIUNE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA COMUNA HOLBAVCod fiscal: 16399529, Adresa: Str. PRINCIPALA Nr. 39, Holbav, Telefon: 0268/483670, Fax: 0268/483669
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. PRINCIPALA Nr. 39, Holbav, Romania, cod postal: 507272, telefon: +40 268483670, fax: +40 268483669, persoana de contact: IOAN SORIN MUNTEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. PRINCIPALA Nr. 39, Holbav, judetul Brasov, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ELECTRIFICAREA ZONELORDEALUL MARE SI DEALUL CETATII DIN COMUNA HOLBAV, LUCRARI PE JOASA TENSIUNE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ELECTRIFICAREA ZONELORDEALUL MARE SI DEALUL CETATII DIN COMUNA HOLBAV, LUCRARI PE JOASA TENSIUNE pe o distanta de 11, 8 km
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 064, 660 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 10000 lei sau echivalent pentru o garan?ie de participare depusa in valuta la cursul BNR care se va raporta la data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile, se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50 %. Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor . In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model orientativ Formular nr. 11) Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de catre autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de achizitie publica. Garantia pentru participare, constituita de ofertantii a caror oferte nu au fost stabilite castigatoare, se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul / ofertantii ale caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Garantia de participare va fi atasata la plicul exterior (sau pe colet).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive la transele de plata.Scrisoarea de garantie bancara de buna executie va fi pusa la dispozitia autoritatii contractante inainte de data incheierii contractului de executie lucrari. In cazul retinerii succesive la transele de plata, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Municipiului Codlea iar suma initiala ce se depune de catre contractant in contul deschis nu poate fi mai mica de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.(Model orientativ Formular nr.12)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? se solicita completarea Formularului 3? cazier judiciar? cazier fiscal2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? se solicita completarea Formularului 4? Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii restante catre Bugetul general consolidat. Certificatul trebuie sa reflecte situatia la nivelul lunii anterioare depunerii ofertelor.? Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local. Certificatul trebuie sa reflecte situatia la nivelul lunii anterioare depunerii ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/20063. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? se solicita completarea Anexa 1 din Sectiunea ?Formulare?4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante care aproba/semneaza documente emise in legatura cu/sau pentruprocedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitiepublica sunt dl. Oprea Lucian Vasile - primar; Vladarean Ioan - viceprimar; Ciociu Vasile, Gligoras Iancu, Nica Gheorghe, Oana Gheorghe, Oltean Ioan, Oprea Gheorghe, Spirchez Stefan si Stoicheciu Florin - consilieri locali.Documentele se vor accepta in oricare din formele: original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, cf Ordin ANRMAP 509/2011(art 5) a.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial , din care sa rezulte faptul ca: Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentele se vor accepta in oricare din formele- original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul- cf Ordin ANRMAP 509/2011(art 5)b.Dovada atestarii ANRE conform Ord. 23/2013 privind urmatorul tip de atestare: Atestat de tip C2A - executare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV \'f7 20 kV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV.Pentru persoane /juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.(documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul pe ultimul exercitiu financiar, 2012, vizat si inregistrat de organelecompetente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani ? cf art 188(3)a OUG 34/2006Cerinte minime obligatorie: a. Se va prezenta minim 1 contract de lucrari similare cu obiectul contractului. Pentru demonstarea experientei similare se vor prezenta certificari de buna executie/documente (certificate constatatoare /recomandari/procese verbale de receptie) prin care sa se precizeze cel putin urmatoarele aspecte: denumirea beneficiarului, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, mentiunea daca acestea au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit pt cele mai importante lucrari.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.10.2013 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer