Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Electromiograf cu accesorii


Detaliu pentru invitatia numarul 353800
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul National de Neurologie si Boli Neurovasculare
Numar invitatie: 353800/17.09.2013
Denumire contract: Electromiograf cu accesorii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Neurologie si Boli NeurovasculareCod fiscal: 7548010, Adresa: Sos. Berceni 10-12, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 3346463, Fax: 3346463
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Electromiograf cu accesorii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Electromiograf cu accesorii 1 bucata
II.1.6) CPV: 33121300-7 - Electromiografe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 935.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) cuantumul garantiei de participare, mentionat si in invitatia de participare/anuntul de participare, in suma fixa ce nu poate depasi 2% din valoarea estimata a contractului, dar nu mai putin decat sumele prevazute la art. 278^1 alin. (1. Valoarea garantiei de participare este 4.838, 70 lei.b) perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, la stabilirea acesteia fiind avute in vedere dispozitiile art. 276 alin. (1), astfel cum a fost solicitata prin documentatia de atribuire (60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor)c) cuantumul garantiei de participare va fi virat in contul RO77TREZ7045005XXX004253 sau orice instrument de garantare ? art. 86, 90/HG925.Curs BNR la data de 27.08.2013 1 euro= 4, 4402Echivalenta unei garantii de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice.Dovada intocmirii garantiei de participare se ve depune atat in SEAP cat si in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie este in valoare de 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului- garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1. Completarea formularului nr. 2 cu privire la neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, care va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Completarea formularului nr. 3 cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, care va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?4. Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. ? formularul 7Comisia de evaluare a INNBN: ? Director Financiar Contabil Ec. Ligia Zamfira ? presedinte? Medic Specialist Neurolog Dr. Florian Antonescu ? membru? Sef Birou Administrativ Ref. Spec. I Vasile Humeniuc ? membru? Compart. Achizitii Publice ? Contractare Ref. Spec. II Irina Tudorache ? membru? Consilier Juridic Danut Ionescu? membru5. Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.6. Certificat eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Sucursala Teritoriala din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1. Certificat constatator emis de catre ONRC, prezentat in original sau copie conform cu originalul semnat si stampilat de operatorul economic, informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se pot prezenta orice alte documente din care sa reiasa faptul ca obiectul de activitate al ofertatului corespunde cu obiectul procedurii in cazul in care nu reiese din documentele mai sus solicitate ? prezentare conform legii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2010-2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraDeclaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani . Certificatul sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 10:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer