Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Electropompe de apa


Detaliu pentru invitatia numarul 338428
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 338428/30.10.2012
Denumire contract: Electropompe de apa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Salcamilor Nr. 23, Targu Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402800, fax: +40 265306340, persoana de contact: Alexandra Dobre
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Salcamilor Nr. 23, Targu Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402800, fax: +40 265306340, persoana de contact: Alexandra Dobre
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Electropompe de apa
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Echipamentul este destinat aspirarii apei din rauri si lacuri. Statia de pompare apa Matei asigura apa industriala necesara pentru racirea compresoarelor de gaze de la Statia de comprimare Fantanele, precum si apa industriala necesara in campurile de gaze din imprejurimi.
II.1.6) CPV: 42122130-0 - Pompe de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :1000 RONGarantia este valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie conform articolelor 86 (1) si (6) din HG 925/2006.Contul pentru virarea garantiei de participare este: RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX deschis la Banca Transilvania Sucursala Targu MuresCUI 14056826Recomandam atasarea la oferta a dovezii constituirii garantiei de participare.In masura in care CNSC respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare o suma in conformitate cu prevederile art.278ยน alin(1) din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010 si L 279/2011. Cuantumul acestei retineri este de 1000 RON.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului de produse.b) Garantia de buna executie a contractului se constituie conform art.90 alin. (1) din H.G. 925/2006 ? forma la zi , dupa cum urmeaza : -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2) ? (4) din H.G. 925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator.si alin.(3) din H.G. 925/2006 ? actualizata prin HG 1045/2011\Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaSe va completa Formularul nr.1 ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006.Se va completa Formularul nr. 1 BDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006, articol nou introdus la pct.21 din OUG 76/2010 si Legea 279/2011 care modifica si completeazaOUG 34/2006- persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: dl. Corin Cindrea - director generaldl. Dambean Gheorghe - director departament economicdl. Pantelimon Avram ? director SNGN Romgaz SA Sucursala Targu Muresdna. Caraivan Viorica ? director economicdl. Claudiu Ilinca ? consilier juridicdl. Gheorghe Matei ? presedinte comisie evaluaredl. Ovidiu Ciurca ? membrudna. Camelia Pop ? membrudna. Rodica Saseanu ? membrudl. Breier Zoltan ? membrudl. Mircea Boila ? membrudl. Calin Baraian ? membrudra. Alexandra Dobre - membruCertificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010Se va completa Formularul nr.1 D Persoane fizice /juridice romane - Certificat constator emis de ONRC, care trebuie sa fie emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertei (copie cu specificatia ?conform cu originalul?)din care sa reiasa obiectele de activitate.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizataPersoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale. Se va completa Formularul nr.3.Media cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs). Nivelul minim impus este : - 200.000 lei.Pentru calculul in euro se va folosi cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa/fise de informatii privind experienta similara Formularul 4., Se impune ca cerinta minima pentru experienta similara depunerea unui contract de furnizare deproduse similare(in copie) cu o valoare egala sau mai mare de: 50.000 leiPentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.Pentru sustinerea fisei de experienta similara se solicita copie dupa parti relevante ale contractului si dovada indeplinirii acestuia.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privitoare la experienta similara trebuie sa fie indeplinita de cel putin unul dinasociati., Orice fisa/fise referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant(ex. Document constator conf. Art.97^1 din HG 925/2006/ proces verbal de receptie/ etc)., O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificare/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul eco. nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Informatii privind subcontractantii: a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontractezec) datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita, la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Se solicita, la incheierea contractului, acordul de asociere legalizat din care sa reiasa cine este liderul de asociere si partea fiecaruia din contractul pe care urmeaza sa il duca la indeplinire. Acordul de asociere prezentat trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui in anexa la contractul de achizitie pub
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este publicat in prezenta invitatie de participare la Documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer