Achizitie publica - Electrozi cu invelis rutilic pentru sudarea manuala cu arc electric; Electrozi cu invelis bazic pentru sudarea manuala cu arc electric; Sarma plina din otel pentru sudare; Electrozi pentru brazare
Detaliu pentru invitatia numarul 328625
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328625/05.06.2012
Denumire contract: Electrozi cu invelis rutilic pentru sudarea manuala cu arc electric; Electrozi cu invelis bazic pentru sudarea manuala cu arc electric; Sarma plina din otel pentru sudare; Electrozi pentru brazare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Distributie a Energiei Termice BucurestiCod fiscal: RO 361218, Adresa: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Bucuresti, Telefon: +40 372148000, Fax: +40 213126203 / +40 213108132
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030254, Etaj 7, camera 73, Serviciul Achizitii Publice RADET, persoana responsabila Violeta Badea, telefon: +40 372148000, fax: +40 213126203/+40 213108132;
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, Str. Cavafii Vechi nr. 15, sector 3, etaj 7, camera 72, Serviciul Achizitii Publice RADET.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Electrozi cu invelis rutilic pentru sudarea manuala cu arc electric; Electrozi cu invelis bazic pentru sudarea manuala cu arc electric; Sarma plina din otel pentru sudare; Electrozi pentru brazare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Electrozi cu invelis rutilic pentru sudarea manuala cu arc electric; Electrozi cu invelis bazic pentru sudarea manuala cu arc electric; Sarma plina din otel pentru sudare; Electrozi pentru brazare
II.1.6) CPV: 44315310-7 - Materiale de sudare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 361, 505 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.000 lei/1.132 euro.Cont de evidenta a garantiilor de participare RADET Bucuresti: cont RO42 RNCB 0074 0064 2303 0326 -BCR Sector 3.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta sau prin ordin de plata ori fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.In baza prevederilor art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare a operatorilor economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In acest caz, operatorii economici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278 ind. 1 alin. (1) lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare este de 1% din valoarea estimata, respectiv 3.615, 05 lei.Retinerea garantiei de participare se va face potrivit dispozitiilor art. 87 alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului subsecvent fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Documentul privind constituirea garantiei de buna executie va fi prezentat in forma originala.In baza prevederilor art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie a operatorilor economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In acest caz, operatorii economici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr. 2).Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala va prezenta declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (formular nr. 2).Cerinta nr. 2Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr. 3).Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: -a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
-nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
-in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
-a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
-prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare.Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala va prezenta declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, lit a), c) ind. 1 si d) (formular nr. 3).Cerinta nr. 3Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si catre bugetul local.Se vor prezenta urmatoarele documente: -certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat);
-certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit operatorul economic.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinta nr. 4Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr. 4).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69 ind. 1 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.Atat tertii sustinatori, cat si subcontractantii, vor prezenta declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 (formular nr. 4).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: I. Comisia de evaluare: -Violeta Badea ? Serviciul Achizitii Publice ? presedinte cu drept de vot;
-Ion Nedelcu ? Director Divizia Activitati Conexe ? membru;
-Stelian Cornea ? Director Divizia Transport ? membru;
-Elena Tambrescu ? Serviciul Achizitii Publice ? membru;
-Iovanovici Tosa ? Sef Serviciu Aprovizionare ? membru;
-Irina Stanciu ? Serviciul Achizitii Publice ? membru de rezerva;
-Doinita Marin ? Serviciul Achizitii Publice ? membru de rezerva.II. Expert cooptat in cadrul comisiei de evaluare: Ileana Albu ? Serviciul Tehnic.III. Compartimentul intern specializat: Dana Nita ? Sef Serviciu Achizitii Publice; Valeria Lupusor ? Consilier juridic Serviciul Achizitii Publice.IV. Persoana care aproba documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Mihai Bogdan Becheanu ? Director General RADET Bucuresti.Cerinta nr. 5Prezentarea certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (formular nr. 5).Prezentarea documentelor: Autoritatea contractanta permite depunerea documentelor in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Sunt solicitate in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate;Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant, cu scopul participarii la prezenta procedura initiata in vederea atribuirii contractului de achizitie publica/incheierii acordului-cadru, se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) incheiat in forma autentica. Cerinta nr. 1Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. In acest caz, documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta permite depunerea documentului in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilantul contabil, Cerinta nr. 2Media cifrei de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani ? nivel minim necesar pentru evaluarea respectarii cerintei: 145.000 lei/32.831 euro.Pentru echivalenta leu/euro se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de BNR aferent ultimilor 3 ani financiar incheiati.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Experienta similara (livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani) ? nivel minim necesar pentru evaluarea respectarii cerintei: 72.300 lei/16.370 euro.Se va prezenta cel putin un proces-verbal de receptie partiala sau finala ori cel putin un document constatator care contine informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale, emis in conformitate cu art. 97 ind. 1 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de la beneficiar, care sa confirme nivelul minim necesar pentru evaluarea respectarii cerintei.Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor., Cerinta nr. 3Conformitatea produselorSe vor prezenta certificate sau documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatiile/standardele prevazute in caietul de sarcini sau la specificatii/standarde echivalente (ex: certificate de calitate, certificate de conformitate, declaratii de conformitate)., Cerinta nr. 4Prezentarea de mostre. Mostrele vor fi prezentate in ambalajul original, cate un pachet pentru fiecare dimensiune de electrozi si minim 2 kg pentru sarma plina din otel pentru sudare. Mostrele vor fi testate prin realizarea unor imbinari sudate in conditiile specifice de lucru ale RADET Bucuresti. Cerinta nr. 1Standard de asigurare a calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasat electronic la prezenta invitatie. Cuantumul garantiei de participare: 5.000 lei/1.132 euro.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 10:14