Achizitie publica - Electrozi si sarma pentru sudura de diverse sortimente si dimensiuni
Detaliu pentru invitatia numarul 331954
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331954/18.07.2012
Denumire contract: Electrozi si sarma pentru sudura de diverse sortimente si dimensiuni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialElectrocentrale Bucuresti S.A.Cod fiscal: RO 15189596, Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti, Telefon: 0214079973, Fax: 0213166574
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032997
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Electrozi si sarma pentru sudura de diverse sortimente si dimensiuni
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Electrozi si sarma pentru sudura de diverse sortimente si dimensiuni detalii in Caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 44315200-3 - Materiale de sudura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 66, 296.27 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul gar.de particip.: 1320lei;b)Contul de virament pentru gar.de particip.este deschis la BCR sector 6 cod IBAN nr RO10RNCB0077050234430022 c)Perioada de valab.a gar.de particip.: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.d)Modul de constit.a gar.de particip. ? se va opta pentru unul dintre urmat.moduri :1) Instr.de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentat in original (nu sunt acceptate copii). Documentul trebuie sa prevada: a)Cuantumul garantiei b) Perioada prevazuta in doc.de atribuire c)Caracterul irevocabil al garantiei d) Modul de executie al platii garantiei ; se va opta pentru una dintre urmat. variante - Conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate in conformitate cu contractul garantat- Neconditionat, respectiv la prima cerere a S.E.Bucuresti, pe baza declaratiei S.E.B. cu privire la culpa persoanei garantate.2) depunerea la sediul autorit.contractante a unui ordin de plata sau fila cec confirmat de catre banca emitenta la data deschid.ofertelor (conform art.86 alin.(5) lit.a) din HG 925/2006)3) depunerea la caseria autoritatii contractante a unei sume numerar.Documentul care dovedeste constituirea gar.de particip. se va depune la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor si se va introduce ca document scanat si in oferta prezentata in SEAP.Nerespectarea termenului de depunere (data si ora), a cuantumului si formei de prezentare a gar.de particip. duce la respingerea ofertei in conformitate cu art.33 alin.(3) lit.b din HG 925/2006. Restituirea gar.de particip. se va face pe baza Formularului 1, formular care va fi prezentat la ofertare.Gar.de particip. va fi retinuta integral in situatiile prevazute la art. 87, alin (1) din HG 925/2006.In cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractantava respecta art.278ยน din OUG 34/2006 in sensul retinerii sumei corespunzatoare.
Garantie de buna executie
Cuantum garantie: 10% din val.contractului (5% puntru IMM-uri, conform declaratie de incadrare in categoria IMM).Mod de constituire: ? prin scris.de garantie bancara/instr.de garantare (in original) de la banca la care face operatiuni/societate de asigurari, conform Formularului 10 (in cazul utilizarii instrumentului de garantare emis de o societate de asigurari continutul modelului de scrisoare de garantie bancara se va adapta corespunzator)? prin retineri succesive din val.facturilor introduse la plata, cu depunerea acestor sume de catre achizitor intr-un cont deschis de contractant la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont care se va comunica beneficiarului asa cum este prevazut in modelul de contract.? prin depunerea la casieria achizitorului, in numerar.Alegerea uneia dintre aceste metode de constituire a garantiei de buna executie este obligatorie pentru contractant odata cu prezentarea ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea - Se va prezenta Formularul 3 si/sau cazier judiciar/certificat echivalent. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinatorin cazul in care sustinatorul este declarat in oferta.2. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181- Se va prezenta Formularul 4. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator daca acesta este declarat in oferta; caz in care se vor avea in vedere situatiile prevazute la lit. a, c si d din Formularul 4.3. Declaratie privind propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - Se va prezenta Formularul 5- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta4. Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG 34/2006 - Se va prezenta Formularul 6. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator si/sau subcontractantin cazul in care sustinatorul si/sau subcontractantul sunt declarati in oferta. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Sucursalei Electrocentrale Bucuresti sunt: Constantin Dobre ? Director Sucursala Electrocentrale BucurestiNeculae Vrabie ? Director Adjunct EconomicBogdan Popescu - Director Adjunct TehnicIon Preoteasa - Director Adjunct Comercial.Sorina Gavrilescu ? presedinte al comisiei de evaluareMihaela Dobre ? membru al comisiei de evaluareRares Radulescu ? membru al comisiei de evaluareConstantin Ungureanu ? membru al comisiei de evaluareRadu Campan ? membru al comisiei de evaluareAurelian Cristea ? presedinte de rezerva al comisiei de evaluareMihaela Tudora ? membru de rezerva al comisiei de evaluareMioara Misloschi ? membru de rezerva al comisiei de evaluareLucianDumitru ? membru de rezerva al comisiei de evaluareAlexandru Somo membru de rezerva al comisiei de evaluare 1. Persoane juridice/fizice romane - Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente2. Persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional3. Observatie : In cazul in care documentele solicitate nu sunt emise in limba romana se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata in limba romanaDupa finalizarea licitatiei electronice autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte la sediul autoritatii contractante aceste documente in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind principalele produse furnizate in ultimii 3 ani; furnizarile de produse se vor confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 08:51