Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elemente artistice din bronz de pe soclul Grupului Statuar Traian-8 bucati


Detaliu pentru invitatia numarul 321706
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRAILA
Numar invitatie: 321706/13.03.2012
Denumire contract: Elemente artistice din bronz de pe soclul Grupului Statuar Traian-8 bucati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRAILACod fiscal: 4205670, Adresa: Piata Independentei, nr.1, Braila, Telefon: 0239692394, Fax: 0239692394
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Independentei, nr.1, Braila, Romania, cod postal: 810210, telefon: +40 239692394, fax: +40 239692394, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Municipiului Braila, Piata Independentei nr. 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elemente artistice din bronz de pe soclul Grupului Statuar Traian-8 bucati
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Frize si aplice ornamentale din aliaj bell-art, pe baza de Cu-Sn-Zn
II.1.6) CPV: 44334000-0 - Profile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 990 lei, reprez.1% din val.estimata fara TVA a contractului. Per.de val.a gar.de part.: 90 zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul subcontractarii, gar.de part.se constituie numai de catre ofertant. In cazul asocierii, gar.de part.se constituie numai de liderul asocierii. Per.de val.a gar.de part.trebuie sa acopere per.de val.a ofertei;In cazul extinderii per.de val.a ofertei, per.de val.a gar.de part.va fi prelungita in mod coresp., in caz contrar se considera ca of.si-a retras oferta. Doc.care atesta constit.Gar.de part.se prezinta, la desch.ofertelor, in original.Gar.de part.va fi exprimata in lei si se constit.in urmatoarele forme: -Scris.de gar. bancara emisa de o soc.bancara/ soc.de asig.in fav.aut.contr., in original.-Prin virament-Ordin de plata(in original)in contul aut. contr., vizat de banca emitenta pana la data deschid.ofertelor.-In conf.cu art.86 din HGR nr.925/2006;
-Conform Legii 346/2004 priv.IMM, ofertantul care dovedeste ca este IMM beneficiaza de reduceri de 50% pentru gar.de part.si va atasa Anexa nr.62.In cazul asocierii, toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta un IMM, prin atasarea Anexei nr.62.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar.de part.vor fi respinse.Aut.contr.are dreptul de a retine gar.de part. ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din sit.urmatoare: -isi retrage oferta in per.de val.a acesteia-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr.in per.de val.a ofertei;ofertantul desemnat castigator nu constituie gar.de buna executie in per.de val.a ofertei;Neconstit.gar.de part.pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei, fiind considerata inacceptabila. NOTA: In cazul in care op.ec.depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, aut.contr.va retine contestatorului din gar.de part.in raport cu val.estimata a contr.cuantumul de 1% din aceasta val.conform art.278?1 din OUG nr.34 /2006.
Garantie de buna executie
Valoare: 5% din valoarea contr.fara TVA Se constitui astfel: 1.Instr.de gar.emis conform legii de o soc. bancara/soc.de asig.ce devine anexa la contract, se prez.in original.Ofertantul castigator are oblig.de a const.gar.de buna executie in maxim 3 zile lucr.de la semnarea contr.2.Retineri succesive din plata cuvenita pt.facturile partiale si finala-contractantul are oblig.sa deschida un cont, in maxim 3 zile lucr.de la semnarea contr., la disp.aut.contr.la unit. Trez.Statului din cadrul org.fiscal competent.Suma initiala depusa de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.Pe parcursul indepl. contr., aut.contr.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept gar. de buna executie.Aut.contr.va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat si destinatia lui. NOTA: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% pentru gar.de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din ordonanta-Ofertantul/asociatul/ persoana care sustine ofertantul sau asocierea, nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 180 din OUG 34/2006 -Ofertantul/asociatul nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art.181 OUG 34/2006-prezentare declaratie privind situatia personala a operatorului economic-Anexa 10Incadrarea in situatiile prevazute la art.180, respectiv 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- In cazul ofertei comune, prezentarea Formularului Anexa 10 este obligatorie pentru fiecare asociat.- Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau tehnica a ofertantului/asocierea, nu trebuie sa se aflein situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c?1) si d), prezentarea Formularelor Anexa 10C si Anexa 10D este obligatorie pentru fiecare persoana care sustine.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoarela declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2.Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta conform Ordinul nr.314/2010: Se va completa Anexa 10 A-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta3.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G.34/2006: Toti participantii la procedura(Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator)vor completa si vor depune: Formularul Anexa 10B.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Dr.Ing.Aurel Gabriel Simionescu?Primar Municipiul Braila, Doinita Ciocan?Viceprimar Municipiul Braila, Danaila Zaharia Alexandru?Viceprimar Municipiul BrailaDr.Ec.Anghelescu Stoica?Director Executiv DFPL, Ing.Macovei Carmen?Sef Serv.Achizitii Publice.Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art.69?1 din OUG 34/2006.4.Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat: -Persoanele juridice romane(Ofertanti/toti asociatii)se solicita: CERTIFICAT FISCAL DE LA BUGETUL DE STAT privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat(Agentia Nationala de Administrare Fiscala?Directia Generala a Finantelor Publice, emis de organismele administrative fiscale de care apartin societatile dupa sediul social al acestora si CERTIFICAT FISCAL PRIVIND PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR LOCALE?emise de serviciile de specialitate ale autoritatilor locale-primarii, la care sunt arondate societatile dupa sediul social al acestora.Se vor prezenta formularetip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, din care trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei.Cele doua certificate se vor prezenta originale sau copii legalizate sau in copie, semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea"conform cu originalul".Neprezentarea acestora precum si prezentarea datoriilor restante conduce la respingerea operatorilor economici deoarece oferta prezentata va fi considerata inacceptabila.-Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificatele solicitate trebuie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata in limba romana si sa nu prezinte datorii restante.La cererea comisiei de evaluare ofertantul va prezenta documentul original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-Anexa nr.58.In cazul, in care, uzeaza de dreptul prevazut mai sus (prezentarea doar a unei declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire), ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in termen de 3 zile lucratoare de la solicitarea autoritatii contractante. 1.Persoane juridice/fizice romane: -Ofertantul/ asociatul, trebuie sa faca dovada ca este abilitat sa execute lucrarile solicitate.Se vor prezenta urmatoarele: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, prezentat in copie stampilata si semnata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.Inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata.Documentele trebuie sa ateste faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, actualizata, privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.-Persoane juridice/fizice straine-Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata in limba romana.Se va prezenta certificat de rezidenta fiscala(evidenta dublei impuneri).In cazul in care oferta este declarata castigatoare, ofertantii trebuie sa prezinte o declaratie pe propria raspundere, prin care isi asuma responsabilitatea ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania si inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii si inregistrarea acesteia la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania, in vigoare.Documentele trebuie sa fie eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de data de deschidere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani 2010, 2009, 2008; Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, - In ceea ce priveste personalul se solicita: expert restaurator, artisti plastici, sculptori, turnatori.-Ofertantul va face dovada sustinerii cu personal calificat, atestate conform Legii nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, , certificate sau alte forme de documente din care sa rezulte calificarea profesionala., -Experienta similara: Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un contract de furnizare de produse similare., Informatii privind Asocierea, Informatii privind sustinerea acordata de terti, -Informatii privind subcontractantii -ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 14:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer