Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elemente de conducte zincate preizolate : tevi si coturi preizolate, mufe , caciuli de capat si izolari locale/de capat


Detaliu pentru invitatia numarul 327543
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARA
Numar invitatie: 327543/22.05.2012
Denumire contract: Elemente de conducte zincate preizolate : tevi si coturi preizolate, mufe , caciuli de capat siizolari locale/de capat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARACod fiscal: R16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 0256308350, fax: +40 0256430631, persoana de contact: Departament Comercial
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara din STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4 (etaj I -sala "consiliu administratie")
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elemente de conducte zincate preizolate : tevi si coturi preizolate, mufe , caciuli de capat siizolari locale/de capat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de elemente de conducte zincate preizolate : teava preizolata D=3 ";21/2" ;4", mufa PEcu D =160 ;140 ;200 ;cot zincat preizolat D=3";21/2";4" ; caciuli de capat D=200 ;160 ;140 si servicii de izolari locale si de capat D= 140 ;160 ;200 , in conformitate cu prevederile caietului de sarcini nr.4752/20.03.2012
II.1.6) CPV: 44163160-9 - Conducte de distributie si accesorii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 87, 241.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :1.744 lei Perioada de valabilitate a gar pt partip: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire a garantiei de participare : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art.86 alin.(2)-(3) si art.87 din HG nr 925/2006 actualizatasi art 278 ¹ aliniat (1) din OUG nr 34/2006 actualizata. In masura in care Consiliul respinge contestatia , aut contract va retine contestatorului din garantia de participare sumade 872 lei.b) ordin de plata , contRO77 RNCB 0249 0098 6563 0001? BCR Timisoara, pentruSC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depus la Biroul FinanciarSC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4c)fila CEC , cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depusa la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4Daca op ec participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004 actualiz, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004 actualiz, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar de particip vor fi respinse la deschidere.In cazul in care ofert a constituit gar de particin calitat de IMM ( 50%din valoarea garantiei de participare) va face dovada ca este IMM conform alin preced. In cazul asocierii de op ec care sunt IMM-uri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare op ec.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului sectorial de furnizare :5% din valoarea contractului fara TVA , pe o perioada de 36 luni. Garantia de buna executie se va constitui in perioada de valabilitate a ofertei, in maxim 15 zile de la semnarea contractului, prin : ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cuaplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art 91 din HG nr 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare sau? retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi .In acest cazprestatorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuiaun cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului, in conformitate cu prevederile HG nr 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea , conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata sicompletataCompletare formular12ACerinta nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completare formular12CCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , in temeiul Ordinului nr 314/2010Completare formular CER din Anexa la Ordin nr 314/2010 emis de ANRMAPCerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata sicompletataCompletare formular12BCerinta nr. 5Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completataCompletare formular12 DIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006 modificata si completata , duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.In vederea completarii acestei declaratii, precizampersoanele cu functie de decizie din cadrulautoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire astfel: ing.Pampu Petrica, ec Buciu Ionel, ing.Popa Dorin, Cristian Mircea, ing.Varjoghe Vergica, ing Ivan Daniela, ing.Dumitrescu Mugurel, ing.Heredea Cristian, ing.Andra Sergiu, ing.Avram Mircea, ing.Varga Maria, ing.Buta Flavius, ing.Levay Edwin, cj Crisenescu Claudia, cj Ciobotea Daniel, ing Balint-Codrean Codruta, ing Chirici Mira.Cerinta nr. 6Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit a) lit c1) si lit d)din OUG 34/2006, modificata sicompletata - Completare formular12E ( se depune de tertul sustinator , daca este cazul)Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele 1, 2, 3, 4 si 5 vor fi indeplinitedefiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sensdocumentele solicitate.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert sustinator cerintele 1, 5 si 6vor fi indeplinite de tertul sustinator prezentandu-se in acest sensdocumentele solicitate.Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului Cerinta nr. 1Pentru persoane juridiceromane : Se va prezenta Certificatul constatator emis de ORC, cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,) din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Comisiade evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de incheierea raportuluiprocedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,.Pentru persoane juridicestraine: Documente care sadovedeascaforma de inregistrare ca persoana juridica in conformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit (in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , ,insotite de traducerea autorizatain limba romana).Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta se demonstreaza defiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sensdocumentul solicitat. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel multultimii 3ani sa fiecel putin egala cu 150.000 lei. Documente relevante : bilant contab. sau extrase de bilant inregistrate la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte docum.echivalente.Echivalenta in lei a valorii exprimate in valuta (unde este cazul) se va calcula de catre of. utilizand cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Daca op ec participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducerea privind cuantumul cifrei de afaceri conf Legii nr 346/2004 actualiz, va prez. si act.dov. conf art.7 din Legea nr.346/2004 actualiz , resp. Form ?Decl. priv incadr intrepr in cat IMM?Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualiz.Asoc. form. excl. din op.ec incadr. in cat IMM, care depun of. com., benef. de red. cuant.CA conf Legii nr346/04
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. (exp. sim.) : -Lista princ.livrari de produse efect. in ult 3 ani-Lista prest.serv.de izolari locale/de capatefect. in ult.3 ani.Cer.minima- indeplinirea uneia din situatii : i) un contract in baza caruia s-au livrat tevi preizolate pentru retele de termoficare si s-au prestat servicii de izolari locale si/sau de capatla retele de termoficare in ultimii 3 ani, cu valoareaegala sau mai mare decat 70.000 lei fara TVAsau ii) doua contracte , din care un contract in baza caruia s-au livrat tevi preizolatepentru retele de termoficarein ultimii 3 ani si un contract in baza caruia s-au prestat servicii deizolari locale si/sau de capatla retele de termoficare in ultimii 3 ani, cuvaloareacumulata egala sau mai mare decat 70.000 lei fara TVA.Doc.relev: -contract/contracte(incl.anexe cu valori);
-doc.const. elib. conf. Art.97^¹ din HG nr 925/06 sau recom.din parteabenef./client af.acelui ctr., Cerinta nr.2-Declaratie cu echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului sectorial de furnizare., Cerinta nr.3- Informatii referitoare la personalul / organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut pentru indeplinirea corespunzatoare a izolarilor locale si de capat din cadrul contractului sectorial de furnizare, Cerinta nr.4Declaratie care contine informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul prestariiserviciilor de izolari locale si capat, cu privire la gestionarea deseurilor ( Legea 211/2011 )Documente relevante: - contract /contracte sau acord de colaborare/ acorduri de colaborare sau acord/acorduri de subcontractare cu operatori economici autorizati pentru transportul si eliminarea tipurilor de deseuri rezultate ca urmare a izolarilor locale/capat (in copie lizibila, cu mentiunea ?conformcu originalul?) , inclusiv autorizatia/ autorizatiile de mediu a acestora (in copie lizibila, cu mentiunea ?conformcu originalul?)., Cerinta nr 5Declaratia privind partea din contract pe care ofertantul are eventual intentia sa o subcontracteze, Informatii privind asociatii(daca este cazul): - Acordul de asociere
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 09:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer