Achizitie publica - Eliberare amplasament si pregatire in vederea racordarii la reteaua de en. el. a sediului Romgaz- Sucursala Medias, str. Unirii, nr. 4
Detaliu pentru invitatia numarul 321452
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321452/07.03.2012
Denumire contract: Eliberare amplasament si pregatire in vederea racordarii la reteaua de en. el. a sediului Romgaz- Sucursala Medias, str. Unirii, nr. 4
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Garii. nr.5, Medias, Romania, cod postal: 551010, telefon: +40 269201069, persoana de contact: Birou registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Garii. nr.5, Medias, Romania, cod postal: 551010- Sediul autoritatii contractante, telefon: +40 269201240
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Eliberare amplasament si pregatire in vederea racordarii la reteaua de en. el. a sediului Romgaz- Sucursala Medias, str. Unirii, nr. 4
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Eliberarea amplasamentului prin dezafectarea postului de transformare exitent si construirea unui post de transformare pe alt apmlasament pentru alimentarea sediului Transgaz si Romgaz.
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 726, 306 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
: 14500 lei.Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire: a)Scrisoare de garantie bancara in favoarea AC (conform Formular 9) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. Scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.b) OP vizat de banca in contul AC: RO82 RNCB 0231 0154 6634 0001 deschis la BCR MediasOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in copie) va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi inregistrat la registratura odata cu acesta. In cazul in care ofertantul constituite garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare prevazuta in documentatia de atribuire, acesta va anexa alaturi de documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in copie) si declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, exterior plicului care contine oferta. Neprezentarea declaratiei de IMM impreuna cu garantia redusa de 50% duce la respingerea ofertei.In interiorul plicului mare netransparent va fi pusa dovada in original, daca este scrisoare de garantie bancara.
Garantie de buna executie
: 5% din val.fara TVA a contract. de ex.de lucrari Mod constituire: a)Scris.de garantie bancara de buna executie emisa de catre o soc. bancara. sau Instrument de garantare emis in cond. legii de catre o soc.de asigurari, care va fi prezentataA C in original si care se va constitui in anexa la contract.b)Prin retineri succesive din valoarea realizarilor lunare pe parcursul prestarii lucrarii.Exec. are oblig.de a comunica AC, in termen de 3 zile de la data semnarii contract. un cont de garantie deschis la Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, cont de disponibil la dispozitia AC, conform H.G. 1045/19.10.2011. Exec. va depune 0, 5% din val.contract.in contul de garantie. Pe parcursul indep.contract. AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succes.cu o val. de 4, 5% din sumele dat.si cuvenite contract. pana la conc. sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea Cerinta obligatorie: se va completa Formular 12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Cerinta obligatorie: se va completa Formular 1A3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinta obligatorie: se va completa Formular 1 B4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006 Cerinta obligatorie se va completa Formular 1 CPersoane cu functii de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: -Costel Totan ?director-Dumitru Dobrescu- director productie-Ladislau Posta-sef serviciu dezvoltare-supervizare-Ovidiu Muresan- sef birou contracteIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privindeligibilitatea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte. In cazul depunerii unei oferte sustinuta financiar si/sau tehnic de catre tert/terti sustinatori, acestia din urma au obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei nr. 4.5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat side asigurare de accidente de munca si boli profesionale (in conformitate cu H.G. nr. 144/2008) care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, si/sau orice alte formulare tip ? eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident;Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau documente eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident;Certificatele constatatoare se pot prezenta in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.La solicitatrea Autoritatii contractante, ofertantul va fi in masura sa prezinte certificate constatatoare in original eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice/fizice romane Cerinta obligatorie: a) Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala saub) Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului;Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele solicitate se pot prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate certificatul ORC in original sau copie legalizata.Pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri: Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind inregistrarea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa aiba omedie a cifrei deafaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii 3 anide minim: 1 450 000 lei. Conversia leu-valuta se face prin raportare la curs BNR aferent fiecarui an in parte.In cazul asocierii mai multor operatori economici valoarea pragului minim impus referitor la cifra medie anuala de afaceri (CA), trebuie indeplinita prin cumulul CA ale asociatilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa de informatii generale care sa contina inclusiv contul societatii si banca la care este deschis., Fisa privind experienta similara.Ofertantul va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani. Aceasta lista trebuie insotita de cel putin un contract/proces verbal de receptie, care sa confirme executarea de lucrari similare.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind experienta similara poate fi indeplinita prin cumul., Recomandare din partea altor beneficiari care trebuie sa precizeze cel putinurmatoarele aspecte: a)modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b)daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: - neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;
- receptii amanate sau respinse datorita nerespectarii parametrilor de calitate.Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare privind executia de lucrari similare. In cazul asocierii mai multor operatori economici cerinta privitoare la experienta similara trebuie sa fie indeplinita de cel putin unul din asociati., Atestat A.N.R.E. tip C2A pentru executia de linii electrice cu tensiuni nominale 0, 4 kv-20kv aeriene si/sau subterane si executia de posturi de trasformare de medie tensiune (20/0, 4 kv )-conform Ordinului nr. 24/2007 al A.N.R.E. si NormativulPE 116/1994.AtestatA.N.R.E. tip Apentru incercari/masuratori la echipamentele si instalatiile electrice, conform reglementarilor legale in domeniu-conform Normativului PE 116/1994., Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal astfel: a) efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul agentului economic ofertant in ultimii 3 anii , se va prezenta distinct penru fiecare an in parte si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari.b) lista personalului ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului , descrierea pe scurt a pregatirii profesionale si experienta., Declaratie referitoare la utilajele, instaltiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Declaratia va avea atasate documente care atesta detinerea ( dotarea proprie / inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie ) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarele implicate in realizarea contractului., Informatii privind subcontractantii(daca este cazul).Se va prezenta obligatoriu: a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractareb) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontractezec) datele de recunoastere ale subcontractantilor. Ofertantii vor prezenta, obligatoriu urmatoarele: - un certificat de asigurare a calitatii ISO 9001 :2001sau echivalent al acestuia- certificare de mediu conform ISO 14001 :2005 sau echivalent al acestuia
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Doumentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare. Informatii suplimentare la tel: +40 269201240
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2012 08:30