Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Emend - Medicamente contra tulburarilor gastrointestinale functionale


Detaliu pentru invitatia numarul 340088
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE
Numar invitatie: 340088/27.11.2012
Denumire contract: Emend - Medicamente contra tulburarilor gastrointestinale functionale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-311675, Fax: 0267-311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 367-730040, fax: +40 367-730040, persoana de contact: Biroul achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului: Str.Stadionului nr.1-3, Sfantu Gheorghe, jud Covasna, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Emend - Medicamente contra tulburarilor gastrointestinale functionale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Medicamente contra tulburarilor gastrointestinale functionaleEmend 1 compr. 125 mg + 2 compr. 8 mg
II.1.6) CPV: 33612000-3 - Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 260 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare laprocedura de cerere de oferta este de 1 % din valoarea maxima estimata, respectiv 12, 6 lei. Garantia de participare se constituie conform art. 86 alin (1) din H.G. nr. 925/2006. Contul pentru garantii de participare RO62TREZ2565006XXX004701, Trezoreria Sfantu Gheorghe. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, raportat la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.. Societatile care fac dovada ca sunt IMM, depunand documentele respective impreuna cu oferta, vor beneficia de o reducere cu 50% a cuantumului garantiei de participare. Data la care se va face echivalenta leu/euro va fi 05.12.2012.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in despozitiilor art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin legea nr.337/2006Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din Oug. Nr.34/2006, (evitarea conflictului de interes)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordin nr.314 / 2010 emis de presedintele ANRMAPDocumentele emise de organisme ale statului pot fi prezentate in oricare di formele original/ copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?Documentele intocmite/emise de ofertant pentru participarea la procedura de achizitie se vor prezenta in original .Certificat de declaratie privind calitatea de participant la procedura- Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Solicitarea de prevedere a acestor cerinte este determinata de necesitatea prezentarii, de catre operatorii economici participanti la procedura, a dovezilor respectarii prevederilor legale in vigoare.Actele trebuie depuse in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulPerosane cu functii de conducere care au rol de decizie privind obiectul proceduriiManager: Andras Nagy Robert , Director medical : Antal Almos , Director financiar contabil: Ec.Fulop Arpad , Oficiul Juridic Doci Cristina, Sef serviciu aprovizionare transport: Becsek Attila, Responsabil achiz. Szavuj EmokeConsiliul de administratie - FULOP CSABA, VERES ILDIKO, DOMOKOS IBOLYA, AGOSTON LASZLO Prezentarea certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulSolicitarea de prevedere a acestei cerinte este determinata de necesitatea prezentarii, de catre operatorii economici participanti la procedura, a dovezii ca, domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul contractului ce urmeaza a se incheia.2. Autorizatie pentru desfasurarea activitatii de distributie angro de medicamente, conf. art. 788 din HG 95/2006 emis de Ministerul Sanatatii PubliceAutorizatia va fi depusa in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?.3. Autorizatie de punere pe piata emis de Agentia Nationala a Medicamentului, conf. legea 95/2006Pentru a vedea modul de indeplinire a clauzelor contractuale de catre distribuitori privind livrarea medicamentelor in cantitatile si la termenele solicitat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil pe anul 2011 sau extrase de bilant, inregistrate la organele competente. - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul Solicitarea de prevedere a acestor cerinte este determinate de necesitatea demonstrarii capacitatii economic-financiare a ofertantului pentru indeplinirea contractului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Recomandari din partea unui client : o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, conform art 188 alin 1 lit a) din OUG 34/2006
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se poate descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer