Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Emulsie bituminoasa cu rupere rapida tip EBCR60 DRDP Constanta


Detaliu pentru invitatia numarul 353891
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 353891/19.09.2013
Denumire contract: Emulsie bituminoasa cu rupere rapida tip EBCR60 DRDP Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Traian, FN, Constanta, Romania, cod postal: 900716, telefon: +40 241581147, fax: +40 241584371, persoana de contact: Serviciul Organizare si Derulare Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DRDP Constanta, str. Traian, FN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Emulsie bituminoasa cu rupere rapida tip EBCR60 DRDP Constanta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Emulsie bituminoasa cu rupere rapida tip EBCR60
II.1.6) CPV: 44113600-1 - Bitum si asfalt (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare ? 1, 5% din valoarea estimata a achizitiei ? 4.500 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Se vor completa Formularele 13 sau 14. In conformitate cu art. 86, alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se poate constitui prin: -Virament bancar - cod IBAN RO54 RNCB 0114 0320 4585 0001, deschis la BCR Sucursala Constanta ; -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Nota: IMM beneficiaza de reducere 50%.. In conformitate cu art.2781 din OUG 34/2006 actualizata, autoritatea contractanta urmeaza a retine din garantia de participare urmatoarea suma: 3.000 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din pretul contractului fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform Formularului nr. 15 sau 16 din Sectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire, care devine anexa la contract, in conformitate cu art. 90, alin(1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 3 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSe vor prezenta urmatoarele documente: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.692 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
-Declaratia : , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta??;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleIn cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat certificatul in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, certificatul in original/copie legalizata;Persoanele ce detin functiide decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele : Marin Dima-director regional; Vulpoi Cornelia-director economic, Tudor Gabriela - director adj intretinere; Hodorca Neculai - director adj investitii; Tisa Adrian-sef serv juridic, ; Chirica Teodora-sef serv achizitii, Mocanu Paul-sef serviciu intretinere; Iulian Radulescu - sef departament intretinere; Cerinta nr. 1 Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului- se va prezenta Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale /actuale la data limta de depunere a ofertelor.Vor fi calificati operatorii economici care au ca domeniu de activitate si furnizarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie.Cerinta nr. 2 Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit - Se vor prezenta : Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul??.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Imposibilitatea demonstarii, inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizica avand ca obiect de activitate si furnizarea produselor care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani se completeaza conform Formularului 10 si se va depune in original.Ultimii 3 ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Valoarea medie globala a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011 si 2012), trebuie sa fie in valoare de minim 570.000 lei. Determinarea valorii medii globale a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati, se va calcula in functie de data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul www.bnr.ro (2012?1Euro=4, 4560lei, 2011?1Euro=4, 2379lei, 2010?1Euro=4, 2099lei) Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei;Nota: Cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. Bilantul contabil/Bilanturile contabile sau extrasele de bilant la data de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012 vizate si inregistrate de organele competente se va depune in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Nota : solicitarea vizeaza prezentarea acestora, in cazurile in care publicarea lor este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul. Nota 1.Daca din motive obiective justificate corespunzator operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului si pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare. Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. Nota 3: Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna, cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. TERT SUSTINATOR 1. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea cerintei, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.111 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) 2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament al persoanei respective.In acest sens se va prezenta Formularul nr. 6 din Sectiunea - ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani Declaratie privind lista cu principalele furnizari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani. Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala - se va completa Formularul 11. Experienta similara -Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani maxim 3(trei) contracte de furnizare produse a caror valoare cumulata, sa fie de maxim 255.000 lei fara TVA. Cei 3 ani pentru care se solicita experienta similara se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. In acest sens ofertantul va prezenta urmatoarele : a)pentru contractul prezentat ca experienta similara se va prezenta Formularul 12 ?Fisa de experienta similara din Documentatia de atribuire -sectiunea Formulare b)Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani -se va completa Formularul nr. 11 c) certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse;Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul www.bnr.ro (2012?1Euro=4, 4560lei, 2011?1Euro=4, 2379lei, 2010?1Euro=4, 2099lei) Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei;, TERT SUSTINATOR 1. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea cerintei, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.11-1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) 2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament al persoanei respective.In acest sens se va prezenta Formularul nr. 7 din Sectiunea - ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire .Tertul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art 69^1, art 180 si art.181 lit a)c^1) d)., Cerinta 2 Ofertantul va face dovada ca detine/are drept de folosinta/angajament/ pentru statie/depozit de livrare emulsie bituminoasa pe raza unuia din judetele Constanta, Calarasi, Ialomita, Braila si Tulcea, care poate fi disponibilizata pentru acest contract.JustificareAutoritatea contractanta considera necesar ca operatorul economic ce va furniza produsele sa faca dovada ca detine sau are drept de folosinta/angajamentpentru statie /depozit de livrare emulsie bituminoasa pe pe raza unuia din judetele Constanta, Calarasi, Ialomita, Braila si Tulcea, deoarece DRDP Constanta administreaza drumurile nationale din aceste judete unde urmeaza a se executa lucrarile de intretinere drumuri in care se foloseste acest produs, astfel incat sa fie asigurata continuitatea in executia lucrarilor, cu incadrarea in graficul de executie stabilit.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2013 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer