Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ENDOPROTEZE ORTOPEDICE


Detaliu pentru invitatia numarul 343524
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE
Numar invitatie: 343524/06.03.2013
Denumire contract: ENDOPROTEZE ORTOPEDICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 0267311675, Fax: +40 0267311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 0267311675, fax: +40 0267311675, persoana de contact: BARTHA JOZSEF
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 0267311675, fax: +40 0267311675, persoana de contact: BARTHA JOZSEF
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ENDOPROTEZE ORTOPEDICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: CONFORM CAIETULUI DE SAECINI !!!
II.1.6) CPV: 33183200-8 - Proteze ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 31, 065 - 557, 080 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de2% respectiv 11141, 6 ron din valoarea maxima estimata, dar cel putin egal cu suma ce va trebui sa fie retinuta in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006)respectiv 4337, 07ron. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE VAEGALA CU PERIOADA DE VALAVILITATE A OFERTEI ADICA 60 ZILE!? Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate.Se va completa formularul nr.4dinSECTIUNEA ? Formulare?Modalitatea deconstituire a garantiei de participare - conform art. 86 alin. (1), (2) (3), (5), (6), din H.G. nr. 925/2006, Formular nr.3 ? SECTIUNEA ? Formulare?La nivelul scrisoare de garantie bancara, trebuie sa se prevada si situatia retinerii in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 (este suficienta invocarea articolului de lege).? CONT garantie de participare RO62TREZ2565006XXX004701, deschis la Trezoreriamunicipiului SfantuGheorghe, ?? Restituirea garantiei de participare se va face conform prevederilor art.88 din H.G. nr.925/200
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea;2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;
- Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta4)Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioareSolicitarea de prevedere a acestor cerinte este determinata denecesitatea prezentarii, de catre operatorii economici participanti la procedura, a dovezilor respectarii prevederilor legale in vigoare.5)Certificat de declaratie privind calitatea de participant la procedura6) Prezentarea certificatuluide atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele , eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societate are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat ? original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul7) Prezentarea certificatuluifiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale- situatia obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele - original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: 1.Andras-Nagy Robert? Manager2.Ec. Fülop Arpad- Director financiar contabil;3.Doci Cristina Tünde- Consilierjuridic;4.Tuvic Timea-Erzsebet - Consilierjuridic;5.Becsek Attila- Sef serviciu administrativ, aprovizionare , transport6.Dr. SZMOLKA ISTVAN - Medic primar ortopedie-traumatologie- SEF SECTIE7.Bartha Jozsef- Responsabil achizitii. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al candidatului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din cerificatul constatator emis de ONRC.Solicitarea de prevedere a acestei cerinte este determinata de necesitatea prezentarii, de catre operatorii economici participanti la procedura, a dovezii ca, domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul contractului ce urmeaza a se incheia.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: . Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Solicitarea de prevedere a acestor cerinte este determinata denecesitatea demonstrarii capacitatii economico-financiare a ofertantului pentru indeplinirea contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, conform art 188 alin 1 lit a) din OUG 34/2006.- certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referie la specificatii sau standarde relevante. ISO 9001 pentruofertant.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2013 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer