Achizitie publica - "ENERGIE ALTERNATIVA" AFERENT PROIECTULUI "Modernizarea infrastructurii de irigatii in zona Visani-Jirlau"
Detaliu pentru invitatia numarul 356371
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356371/09.12.2013
Denumire contract: "ENERGIE ALTERNATIVA" AFERENT PROIECTULUI "Modernizarea infrastructuriide irigatii in zona Visani-Jirlau"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOUAI ONEST 1 FAUREICod fiscal: 18365085, Adresa: STRADA VARIANTA JIRLAULUI NR.3, Faurei, Telefon: +40 720372550, Fax: +40 239661645
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. pietii nr. 2 Faurei Judetul Braila, Faurei, Romania, cod postal: 815100, telefon: +40 720372550, fax: +40 239661645
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. pietii nr. 2 Faurei Judetul Braila, Faurei, Romania, cod postal: 815100, telefon: +40 720372550, fax: +40 239661645
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (agricultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "ENERGIE ALTERNATIVA" AFERENT PROIECTULUI "Modernizarea infrastructuriide irigatii in zona Visani-Jirlau"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie ?ENERGIE ALTERNATIVA, AFERENT PROIECTULUI ?Modernizarea infrastructurii de irigatii in zona Visani-Jirlau? si consta in achizita de panouri fotovoltaice si energie eoliana de 3.5 Kv/zi formatadin (panou fotovoltaic185 w/zi , turbina eoliana de 24 V , invertor 1000w/24 V si regulator incarcator solar curent maxim 15 A /24 V intensitate electrica).330.752leidin care: Utilaje echipamente tehnologice-197.652 leiMontaj utilaj tehnologic-108.600 leiDiverse si nepravazute -24.500 lei
II.1.6) CPV: 09331200-0 - Module solare fotovoltaice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 330, 752 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va stabili in cuantum de: 3.308 lei fara TVAPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se va constitui prin: ? Scrisoare de garantie bancara ?originalsau? Scrisoare de garantie emisa de o societate de asigurari ? originalGarantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Note: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie : retineri succesive din facturile inaintate la plata ; scrisoare de garantie bancara sau un instrument de garantare emis de o firma de asigurari sau in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Modul de restituire a garantiei de buna executie: conform art. 92, alin.4 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va completa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea), in original.- Se va atasa cazier fiscal al ofertantului;
- Se va atasa cazier judiciar al administratorului/ administratorilor societatii, asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ certificat echivalent pentru persoane juridice straine, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, conform art. 182, alin 1 OUG 34/2006 - Forma de depunere: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.Nota: Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006Cerinta 2: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire: -Ofertantul va completa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), in original.Tertii sustinatori vor depune declaratia doar pentru literele a, c1 si d din art. 181 din OUG34/2006, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006Cerinta 3: Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in concordanta cu regulile de concurenta, potrivit Ordinului 314/2010 alpresedintelui ANRMAPModalitatea de indeplinire: Se va atasa Formularul nr. 3 completat (? declaratie privind calitatea de participant la procedura) .Cerinta 4: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.5, privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: Documentul va fi prezentat si de catre tertul sustinator (daca este cazul).In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 5: Ofertantul nu inregistreaza datorii (la bugetul general consolidat si datorii la bugetul local) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.-Certificat de participare la licitatiecu oferta independenta conform prevederilor ordinuluinr. 314 din 12.10.2010 Formular 6Note: (1) Fiecare dintre documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(2) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabile la data deschiderii ofertelor, la care se va alatura traducerea legalizata acestora in limba romana.(3) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.B) Personalul responsabil cu organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Cojocaru Marian - presedinte2. Cojocaru Nicu- membru3. Topala Dumitrel- contabil4. Tudorica Ionel- membru supleant Cerinta 1: Ofertantul este legal constituit, inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar indeplinirii contractuluiModalitatea de indeplinire: - Prezentare Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului, (emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulte: obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC)-4674 ? Comert cu ridicata al echipamentelor si furniturilor de fierarie pentru instalatii sanitare si de incalzire 3320- Instalarea masinilor si echipamentelor industriale; structura actionariatului, reprezentantii legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insoventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata - in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice / fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine / tara in care operatorul economic este stabilit.Nota: In situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 661.504 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in Euro la cursul mediu BNR aferent anilor 2012, 2011 si 2010 : Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Experienta similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada unei experiente similare in ultimii 5 ani, respectiv sa prezinte cel putin 1 (unu) contract maxim 3 , a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 306.252 lei., Operatorii economici impreuna cu ofertantul asociat si cu un subcontractant sau terntul sustinator vor face dovada accesarii la utilaje minime pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Personal-Sef punct de lucru, inginer / subinginer cu studii superioare in domeniu;
- Responsabil cu controlul tehnic de calitate numit prin dispozitie interna avand specializare cu experienta in domeniu, SubcontractantiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau inconsiderare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, se va solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantiinominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie, Asociati: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala sedemonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, conform Ordinului ANRMAP nr. 509/2011.Mentiune: ? Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie, se solicita legalizarea asocierii conform prevederilor art. 44 alin. (2) din OUG nr. 34/2006, pana la data incheierii contractului de achizitie.? In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea. Cerinta 1: Documente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru activitatea ce face obiectul contractului, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001.- Prezentare Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii sau echivalent(in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)- Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor ISO 9001 sau echivalente, nu vor fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor., Cerinta nr.2: Documente care atesta implementarea standardelor de management al mediului pentru activitatea ce face obiectul contractului, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001.- Prezentare Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu sau echivalent(in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)- Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor ISO 14001 sau echivalente, nu vor fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.12.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.12.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 06.12.2013 12:24