Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Estacada de sustinere a doua conducte de apa uzata amplasate sub podul peste raul Arges


Detaliu pentru invitatia numarul 356904
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: APA CANAL 2000 S.A.
Numar invitatie: 356904/14.01.2014
Denumire contract: Estacada de sustinere a doua conducte de apa uzata amplasate sub podul peste raul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA CANAL 2000 S.A.Cod fiscal: RO 13009001, Adresa: B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24A, Pitesti, Telefon: +40 0248625050, Fax: +40 0248223540
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP (www.e-licitatie.ro).
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Estacada de sustinere a doua conducte de apa uzata amplasate sub podul peste raul Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul include: - realizare estacada de sustinere a doua conducte de apa uzata (lungime totala de 192 m si diametre de 250 mm, respectiv 315 mm) din polietilena de inalta rezistenta PE 80, PN 10 amplasate sub podul peste raul Arges, conducet ce vor fi izolate la exterior cu vata minerala si invelis din tabla metalica; - realizare 6 grinzi cu zabrele simplu rezemate cu deschidere de 31.60 m fiecare.Valoarea estimata a contractului de lucrari, conform Devizului General aprobat este de 1420997 lei fara TVA, la care se adauga si procentul de 10, 00% din valoarea estimata a investitiei de baza, reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute in cuantum de142099, 70 lei.Precizam ca suma aferenta cheltielilor diverse si neprevazute va putea fi utilizata in ipoteza in care pe parcursul executiei contractului apar cheltuieli cu servicii/ lucrari, care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica si cu respectarea cadrului legal aplicabil la acel moment.
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 563, 096.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
28400 lei; se va retine in conditiile art. 278`1 din O.U.G. nr. 34/2006:5201 lei; valabilitatea garantiei: 120 zile incepand cu data limita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei la un un curs de reconversie afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin virament bancar in contul autoritatii contractante, S.C. APA CANAL 2000 S.A., cod fiscal 1300 9001, cont RO93 BRDE 0300S V057 3458 0300, deschis la BRD sucursala Pitesti, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/ societate de asigurari se va completa Formularul nr. 1 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in limba originala si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Garantia constituita sub forma unui instrument de garantare se depune obligatoriu in original la registratura autoritatii contractante din municipiul Pitesti, B-dul I.C. Bratianu nr. 24 A pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.De asemenea instrumentul de garantare se va posta obligatoriu in SEAP (scanat)pana la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului. Modelul garantiei de buna executie este prezentat in Formularul nr. 2. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006. (Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Toate documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane vor fi depuse in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar, pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea acestor documente in original ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator sau, ori de cate ori sunt sesizate elemente de neclaritate cu privire la documentele prezentate.Se vor prezenta: - Declaratia de eligibilitate.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4) si Cazier judiciar si fiscal al operatorului economic si al administratorului sau dupa caz al administratorilor operatorului economic (pentru toate persoanele indicate cu calitatea de administrator in documentele constatatoare emise de organismele competente).Nota: in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Declaratia pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze la una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4), Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor si Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Declaratia pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul (pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006). Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care beneficiaza de inlesniri la plata/esalonari/compensari, aprobate de catre organele competente in domeniu. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente).- Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010.Conditie de calificare: Ofertantul trebuie sa confirme ca oferta prezentata a fost conceputa si formulata in mod independent fata de oricare concurent, fara a exista consultari, comunicari, intelegeri sau aranjamente cu acestia, ca nu contine elemente care deriva din intelegeri intre concurenti in ceea ce priveste preturile/tarifele, metodele/formulele de calcul al acestora, intentia de a oferta sau nu la respectiva procedura sau intentia de a include in respectiva oferta elemente care, prin natura lor, nu au legatura cu obiectul respectivei proceduri, ca oferta prezentata nu contine elemente care deriva din intelegeri intre concurenti in ceea ce priveste calitatea, cantitatea, specificatii particulare ale produselor sau serviciilor oferite si ca detaliile prezentate in oferta nu au fost comunicate, direct sau indirect, niciunui concurent inainte de momentul oficial al deschiderii publice, anuntata de contractor.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 5).Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69`1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa se afle in conflict de interese cu oricare din urmatoarele persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: (completare Formular nr. 6)(persoanele cu functie de decizie din cadrul APA CANAL 2000 S.A. sunt : Membrii Adunarii Generale a Actionarilor: Apostoliceanu Sorin, Dinescu Gheorghe, Gentea Cristian, Marinescu Silviu, Mosteanu Florentin Andrei, Neacsu Mariean, Tudosoiu Dumitru, Oprea Gheorghe-Gabriel, Ionescu Dumitru, Marica Daniela-Elena, Stoicea Alin-Mihail, Neacsu Elena, Puscasu Mariana, Musat Valerica, Ghilencia Vasile Valentin, Dan Vasile, Radu Ion-Marian, Badiu Nicu, Bouleanu Nicolae, Frintura Adrian-Dumitru, Pirnuta Marius-Georgian, Deleanu Ion, Geanta Ilinca. Membrii Consiliului de Administratie: Patrascu Liviu ? Presedinte, Veronica ? Membru, Boteanu Vasile ? Membru, Goncearu Horia-Radu ? Membru, Ion Dragos-Catalin ? Membru. Directorii S.C. APA-CANAL 2000 S.A.: Decher Ion ? Director General ? Director Dezvoltare, Boteanu Vasile ? Director Logistica, Nedelea Veronica ? Director Economic, Sandulescu Mihail ? Inginer Sef. PERSOANE IMPLICATE IN IMPLEMENTAREA/ DERULAREA PROIECTELOR/ PROCEDURILOR: I. Serviciul Achizitii: Burcus Mihai ? Sef Serviciu, Radomir Cecilia ? Consilier juridic, Visoiu Ovidiu ? Economist, Angelescu Constantin ? Economist. II. Directia Operare: Adriean Nastase ? Subinginer). Toate documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane vor fi depuse in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar, pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea acestor documente in original ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator sau, ori de cate ori sunt sesizate elemente de neclaritate cu privire la documentele prezentate.Se vor prezenta: - Documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic.Conditie de calificare: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC iar ofertantul trebuie sa fie autorizat sa desfasoare activitatile aferente contractului, conform art. 15 din Legea nr. 359/2004.Modalitatea de indeplinire: Pentru persoanele fizice/juridice romane se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate iar pentru persoanele juridice straine se va prezenta un document echivalent.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru acele activitati asumate prin acordul de asociere.- Certificatul de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs.Conditie de calificare: persoanele juridice straine trebuie sa detina un certificat de rezidenta fiscal sau o declaratie valabila in acest sens.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta unul din documentele solicitate.Nota: cerinta aplicabila numai persoanelor juridice straine.- Atestate si certificari necesare pentru executia lucrarilor dupa caz si daca se impune pentrudevieri de retele de gaze naturale, devieri de retele electrice (linii de tensiune), subtraversari cursuri de apa si subtraversari linii CF.Conditie de calificare: ofertantii sau dupa caz ofertanti asociati trebuie sa detina toate atestatele/certificatele/agrementele tehnice necesare pentru executia lucrarilor, conform reglementarilor legale in vigoare, respectiv Ordinul nr. 89/2009 privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale, Ordinul nr. 23/2013 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instalatii electrice si Ordinul nr. 799/2012 privind aprobarea Normativului de continut al documentatiilor tehnice de fundamentare necesare obtinerii avizului de gospodarire a apelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor, Ordinul Ministrului Transporturilor nr. 290/2000.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta unul din documentele solicitate. Ofertantul sau dupa caz ofertantul asociat care vor executa lucrarile specifice trebuie sa detina certificatul/agrementul mai sus indicat sauun document echivalent emis de institutiile/autoritatile relevante din tarile de origine sau o declaratie prin care se va stipula ca in cazul in care ofertantul va fi declarat castigator acesta se obliga sa obtina pana la semnarea contractului toate certificatele/agrementelor necesare pentru executia lucrarilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6., Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii in valoare de 700000 lei, solicitate la semnarea contractului pentru minim 1 luna de derulare a contractului, conform graficului de executie., Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu dublul valorii estimate a contractului de lucrari, in suma de 2800000leiDocumente relevante: Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/ tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii.Daca este cazul, se va prezenta Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte). Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69`1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat cel putin o lucrare in baza unui contract avand ca obiect realizare/ executie estacada de sustinere conducta insotita de certificari de buna execute care vor indica in mod obligatoriu: beneficiarul, valoarea, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor, precizand daca acestea au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul., Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.01.2014 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer