Achizitie publica - ,,Evacuare ape uzate menajere in regim de provizorat, Etapa I, Locuinte sociale, Zona Narciselor, Municipiul Targu Jiu?
Detaliu pentru invitatia numarul 335410
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335410/14.09.2012
Denumire contract: , ,Evacuare ape uzate menajere in regim de provizorat, Etapa I, Locuinte sociale, Zona Narciselor, MunicipiulTargu Jiu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului Targu JiuCod fiscal: 4956065, Adresa: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Telefon: +40 253205038, Fax: +40 253214878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210192, telefon: +40 253205038, fax: +40 253214878, persoana de contact: GHEORGHE SULEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului TarguJiu , Sala de sedinta , etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Evacuare ape uzate menajere in regim de provizorat, Etapa I, Locuinte sociale, Zona Narciselor, MunicipiulTargu Jiu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: realzarea in regim de provizorat a evacuarii apelor uzate menajere de la locuintele sociale din Zona narciselor din Municipiul Tg JiuSe va realiza retea de canalizare menajera, instalatii electrice si constructii si imprejmuiri. De asemenea se va monta o fosa septica si statie de pompare a apei uzate
II.1.6) CPV: 45232424-0 - Lucrari de constructii de evacuare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 630 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1200 lei si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului constituita in conformitate cu prevederile art 90 alin (1) si (3) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate-Formularul 12A, declaratie de neincadrare in prev art . 181 din OUG 34/2006-Formularul 12B. Acestea se vor depune de catre tertul sustinator, daca este cazul.Certificat de participare cu oferta independenta conf Ordinului 314/2010-Formularul 12J, declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul 12C, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006 -Formularul 12K -Persoanele cu functii de decizie in autoritateacontractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneazadocumente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului ce face obiectul prezentei procedure, sunt: PRIMAR: Dr. Ing. Florin Carciumaru ; Viceprimari- Ing. Aurel Popescu, Jr. MateiNadrag ; Director economic ? Ec. Narcisa Cristea; Sef Serviciu Contabilitate : Ec. Manuela Galbenu ; Membrii comisiei de evaluare: Ing.Marius Ionescu, Jr. Grigore Jianu, Jr. Constantin Radutoiu, Ing. Raul Chiriac, Ec. Simion Cocolea, Ing. Gheorghe Sulea, Ec. Ileana Vasile;persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, consilieri: BlejanConstantin, Ciongaru Emilian, Luca Liliana, Navlea Ion, Nichifor Gheorghe, Mergea Nicolaie, Patrascoiu Traian, Popescu Aurel, PopescuGrigore Marian, Puiu Ion, Radulescu Alin, Roibu Dinca Petrisor, Tudor Draghici Marcel Adrian, Tauru Ion Emilian, Tascau Dorin Danse va depune si de catre subcontractant si tertul sustinator, certificat de atestare fiscala pentru bugetul local si certificat de atestare fiscalapentru bugetul de stat din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente luna anterioara depunerii ofertei.Depunerea documentelor dinaceasta sectiune se poate face sub oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul" Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte domeniul de activitate similara lucrarii ce face obiectul prezentei achizitiiDepunerea documentelor din aceasta sectiune se poate face sub oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cumentiunea, ,conform cu originalul"Ofertantul clasatpe primul loc va transmite, in baza unei solicitari scrise, autoritatii contractante inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - prezentarea de contract/contracte derulate in ultimii 5 ani in valoare cumulata totala de cel putin 100000 lei, lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, copii relevante din contract/contracte, recomandare, Declaratie privind lista de utilaje, echipamente si instalatii de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea contractului, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelorde conducere in ultimii 3 aniResponsabilultehnic cu executia pentru categoria de lucrari de constructii si instalatii aferenteconstructiilor, Copie atestat R.T.E. ISO 9001 sau echivalent pentru lucrari de constructii, ISO 14001 Sistem de management de mediupentru lucrari de constructii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2012 12:03