Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Evaluare Centrale Hidroelectrice de Mica Putere ?


Detaliu pentru invitatia numarul 345485
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: HIDROELECTRICA SA
Numar invitatie: 345485/18.04.2013
Denumire contract: ?Evaluare Centrale Hidroelectrice de Mica Putere ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: R 13267213, Adresa: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213074601, Fax: +40 213032545
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SC Hidroelectrica SA Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020995, telefon: +40 213074500, fax: +40 213032545, persoana de contact: Alexandru Anghel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Hidroelectrica SA Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Evaluare Centrale Hidroelectrice de Mica Putere ?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectului achizitiei este: Evaluarea centralelor hidroelectrice de mica putere propuse de Hidroelectricasi estimarea valorii juste , asa cum este ea definita in Standardele Internationale de Aplicatii in Evaluare ? IVA 1 Evaluarea pentru raportare financiara, edi?ia a opta, 2007. Estimarea valorii juste a activelor propuse de Hidroelectrica se va facein conformitate cu Standardele Interna?ionale de Evaluare ?i cu reglementarile Standardelor Interna?ionale de raportare Financiara.
II.1.6) CPV: 79410000-1 - Servicii de consultanta in afaceri si in gestionare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 321, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3210 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv, 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor: conform invitatie de participareModul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, care se va prezenta in original Se va utiliza drept model Formularul 17 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.b)OP in favoarea autoritatii contractante, vizat de banca;c)Sunt acceptate si alte modalitati de constituire a garantiei de participare prevazute in HG nr. 925/2006, art 86, cu modificarile si completarile in vigoare(instrumente de garantare emise de o banca ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada mentionate mai sus, prezentate in ORIGINAL). Instrumentele de garantare vor fi irevocabile iar plata garantiei de participare se va executa conform art. 86, alin.3 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile in vigoare, In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat. Data la care se va face echivalenta leu/valuta pentru situatia in care se va depune si in valuta este cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de 5 % din valoarea contractului, fara TVA. Ofertantul invitat sa semneze contractul are OBLIGATIA de a constitui Garantia de buna executie a contractului in termen de 10 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti contractante. Garantia de buna executie se poate constitui prin : a)scrisoare de garantie bancara emisa in favoarea autoritatii contractante .Se va completa in conformitate cu Formularul nr.21 din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.b)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; Se va prezenta in original si va deveni anexa la contract . Instrumentele de garantare vor fi irevocabile iar plata garantiei de buna executie se va executa conform art. 86, alin.3 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile in vigoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180din OUG. Nr. 34/2006, cu modificarile si completarile in vigoare.a)prezentare Formular nr.2 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic (original)b)se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, trebuie sa fie prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prin prezentarea formularului tip, eliberat, de Agentia Nationalade Administrare Fiscala din Ministerul Finantelor Publice, autoritatea competenta din Romania saudocumentul echivalent emis de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit (original sau copie xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?).c) se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor catre bugetele locale, trebuie safie prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , prin prezentarea de documente emise de autoritatea administrativa locala(original sau copie xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?).In cazul in care este inregistrat cu datorii privind plata taxelor si impozitelor operatorul economic va fi exclus din procedura.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere completate in conformitate cu Formularul 3 din Sectiunea - ?Formulare?. Personalul cu putere de decizie la nivel executiv Hidroelectrica este urmatorul: Administrator Judiciar Euro-Instal SPRL Prin practician coordonator Av. dr. Remus Adrian BORZA;Dumitru-Remus-VULPESCU, Administrator special;Mihail STANCULESCU Director General;Gheorghe GORAN, Manager Depart. Achizitii si Logistica;Manuela HORVATH, Manager DepartamentStrategie si Cooperare Internationala; Laurean CETATEAN, Sef Serv. Contracte ? Executiv; Alexandru ANGHEL, Ing. pr. specialist Serv. Contracte?Executiv;Sorin Gheorghe BOGATONIU, Sef Birou Achizitii? Executiv;Ioan BULAREANU, Ing.principal specialist Serviciul Contracte ? Executiv; Florin MASALA ? ec.pr.specialist , Serviciul Strategie si Dezvoltare Afaceri; Stefan BIVOL- ec.pr. specialist Serviciul Strategie si Dezvoltare Afaceri; Adriana VIOREL ? ec. pr. specialist- Serviciul Strategie si Dezvoltare Afaceri;Radu SILAGHI, Manager DepartamentManagementul Utilitatilor;Dan Florescu, Manager de Proiect; Emanuela TARNOVEANU, Juridic, Lucian COCOS;Director Directia Financiara; Dragos ZACHIA ZLATEA , Director DirectiaProducere Energie Electrica.Persoanele juridice straine vor prezenta declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar in original insotite daca este cazul de copii legalizate si traducerea in limba romana autorizata notarial.3.Declaratia privind calitatea de participant la proceduraSe va completa Formularul nr.4 din Sectiunea FORMULARE in original.Certificat de participare la cerere de oferta cu oferta independentaSe va completa Formularul nr.5 din Sectiunea FORMULARE in original. Persoane juridice/fizice romanea)Certificat constatator, emis de ONRC (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul)Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate inconcordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.b) Documente care dovedesc calitatea de membru asociat al ANEVARpentru societatea comerciala ofertanta (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul)Persoane juridice /fizice strainea)Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.b) Documente care dovedesc calitatea de membru asociat al ANEVARpentru societatea comerciala ofertanta (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: b)Se va prezenta copie (stampilata si semnata pentru conformitate cu originalul) dupa polita de asigurare, individuala sau colectiva, de raspundere profesionala pentru evaluatori, conform prevederilor art. 16, alin. 2, din Ordonanta Guvernului nr. 24 din 2011., a) Informatii privind situatia financiara: -Cifra medieglobala de afaceri pe cel mult ultimii3 ani , in lei.-Cerinta minima de calificare - realizarea unei cifre medii de afaceri , pe cel mult ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de321000leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: c)Se va prezenta minim un certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., b) Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani . ( CV-uri si copii dupa diplome, atestate, etc, semnate si stampilate de catre ofertant "Conform cu originalul" pentru echipa care va realiza proiectul)Prezentarea echipei de proiect: Evaluatorul va trebui sa prezinte componenta echipei, organizarea acesteia si modul de lucru pentru acest contract . Evaluatorul trebuie sa aloce proiectului experti cu: - atestat ANEVAR; - experienta in evaluarea activelor din domeniul industrial;Echipa propusa: Seful echipei: -experienta in proiecte de evaluare de active din domeniul industrial, dovedita prin participarea intr-un rol similar la cel putin un proiect de evaluare de active in domeniul industrial.lista cu cel putin un proiect de evaluare de active in domeniul industrial, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati-CV-ul insotit de copie dupa atestat ANEVARMembrii echipei: -experien?a in proiecte de evaluare de active din domeniul industrial, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar de evaluare active.pentru fiecare membru al echipei propuse pentru realizarea contractului se va prezenta lista principalelor proiecte de evaluare active in domeniul industrialla care au participat , continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.-CV-uri ale tuturor membrilor echipei de proiect insotite de copie dupa atestat ANEVAR, a)Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare, efectuate in ultimii 3 ani, in raport cu data limita de depunere aofertelor.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar. SREN ISO 9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2013 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer