Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Evaluare de mediu


Detaliu pentru invitatia numarul 322507
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA BANAT
Numar invitatie: 322507/23.03.2012
Denumire contract: Evaluare de mediu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA BANATCod fiscal: RO23886284, Adresa: B-dul Mihai Viteazu, nr.32, Timisoara, Telefon: 0256492097, Fax: 0256491798
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea apleor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Evaluare de mediu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Evaluare de mediu (SEA) componenta proiectului "Plan de prevenire, protectie si diminuarea efectelor inundatiilor in bazinul hidrogrefic Banat"
II.1.6) CPV: 90711000-4 - Evaluare a impactului asupra mediului, alta decat cea pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 298, 452 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5969 lei.Modul de constituire : prin ordin de plata in contul RO61TREZ621500005XXX010560 Trezoreria Timisoara sau scrisoare de garantie bancara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii.Perioada de valabilitate este de 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Cuantumul care se va retine din garantie in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de 1% din din aceasta valoare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executieeste de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire este : a) retineri succesive din valoarea facturilor emise de prestator.In acest caz prestatorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia achizitorului, la o banca agreata de ambele parti, iar suma initiala care se depune de catre prestator in acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractuluib) scrisoare de garantie bacara de buna executie sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice emis de MFP sau unitatile subordonate si certificat privind plata impozitelor si taxelor locale emis de primarie, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Persoane cu functie de decizie : Sandu Constantin Stefan, Gavril Dorin, Vlaicu Ionel, Gal Aurica, Stanculescu Anisoara. Prezentare formular ORC.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale-Cifra globala medie de afaceri pe ultimi 3 ani sa fie de minim 596.904 leiCursul mediu anual BNR dupa cum urmeaza: an an 2009 ? 4.2282, an 2010 ? 4.3197, an 2011 - 4.2379, Rezultatul exercitiului financiar pe anul 2010 si in masura in care exista si a fost finalizat si inregistrat la organele competente si a bilantului la 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari in ultimi 3 ani- sa fie indeplinit un contract similar in valoare de 99484 lei, Declaratie privind utilajele echipamentele de care dispune operatorul pentru indeplinirea contractului - soft, echipamente pentru realizare studii, Informatii privind personalul- sa dispuna de un colectiv interdisciplinar, (sau a obtinut un angajament de participare)avand in componenta specialisti din a caror CV sa rezulte ca lucreaza in activitati de cercetare experti in domeniul protectiei patrimoniului natural , evaluari de mediu , raport de mediu , atestati de Ministerul Mediului siPadurilor pentru activitatile : Raport deMediu, Evaluare Adecvata si Evaluarea Impactului AsupraMediului, experti atestati de Ministerul Culturii si Patrimoniului National
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 10:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer