Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Evaluare de mediu (SEA)- Realizarea documentatiei conf. HG 1076 /2004.


Detaliu pentru invitatia numarul 322662
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURES
Numar invitatie: 322662/27.03.2012
Denumire contract: Evaluare de mediu (SEA)- Realizarea documentatiei conf. HG 1076 /2004.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURESCod fiscal: RO 23719936, Adresa: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Telefon: 0265260289, Fax: 0265264290, 0265267955
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Romania, cod postal: 540057, telefon: +40 265260289, fax: +40 265264290, persoana de contact: Birou Registratura, et.2
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURES , Targu Mures, str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, et.1 Secretariat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Evaluare de mediu (SEA)- Realizarea documentatiei conf. HG 1076 /2004.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PRESTARI SERVICII? Evaluare de mediu (SEA)- Realizarea documentatiei conf. HG 1076 /2004
II.1.6) CPV: 71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 298, 455 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de particip.: 5.500, 0 lei.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;
- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.3.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a)- prin instrument de garantare emis de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante ( pentru scrisoarea de garantie bancara se va utiliza modelul indicat -Formular 12.sau b)- prin ordin de plata vizat cu 48 de ore inainte de deschiderea ofertei , in contul de garantii autoritatii contractanteidentificat prin cod IBANRO 13 TREZ 4765 005 XXX 00 8483 , deschis la. Trez. Tg. Mures.In acest caz se solicita copie de pe ordinul de plata, pe care va aparea mentiunea -conform cu originalul , semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data.Garantia de participare poate fi constituita prin ordin de plata doar cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitatoare pana la data deschiderii ofertelor.sau c) -prin depunere in numerar la caseria autoritatii contractante. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC va fi de 2.984, 55 lei.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar.de buna executie reprez. 5% din val.contr, fara T.V.A.Modul de constit: -un instr. de garantare emis in conditiile legii de o societ. bancara sau de o societ. de asig., care devine anexa la contr sau -prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (doar cu acordul partilor).Contractantulare oblig. de a constitui garantia de buna exec. inainte de semnarea contractului .Modalitatea de restituire a garantiei de buna executie: Aut.contractanta are oblig de a elibera/restitui garantia de buna exec. in conform. cu prev. art. 92 aliniat (2) din HG.925/2006 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 -cerinta obligatorie .(declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul)Se va completa Formularul 1.;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.2) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006(cerinta obligatorie )(documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la pct. a, c si d) Se va completa Formularul 2.;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.3) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - cerinta obligatorie .(declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul)Se va completa Formularul 3 ;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : -D-ul. Giurgea Teodor ? Director ABA Mures;
-D-na ec. Patrascu Maria ?Director Economic ABA Mures;
-D-na ing. Gheorghe Monica ?Director Tehnic ARA ABA Mures;
-D-uling. Orban Laszlo Levente ?Director Tehnic E-I ABA Mures;4) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, inclusivcele locale (original sau copie lizibila legalizata), semnata , stampilata, datata)-cerinta obligatorie , Se vor prezenta: - certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale valabil in luna anterioara depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile ;
- certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget valabil in luna anterioara depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturileCertificatele se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul; 5) Declaratie pe propria raspundere, conform Ordin nr. 314 din 12 octombrie 2010, publicatin Monitorul Oficialnr. 701 din 20 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cuoferta independenta (cerinta obligatorie )Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Se va completa Formularul 4: ??Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?. Cerinte obligatorii: Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?semnata si stampilata), cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (servicii de evaluare de mediu. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau in copie legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).Persoane juridice /fizice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Media Cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 250.000, 0 lei , respectiv 60.000 Euro(curs BNR 01.09.2010 :4, 2636lei/Euro).Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNRpt anul respectiv.Cursul mediu lei/euro pentru: pt. 2008 - 3, 6827 lei ? 2009: = 4.2373 lei ? 2010: = 4.2099 lei ? 2011: = 4.3197.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Declaratie privind - lista a principalelorservicii prestatein ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.(ultimii 3 ani ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor), 2) Informatii privind subcontractantii(daca este cazul) Dovada implementarii standardului de asigurare a calitatii pentru activitatice implica prestarea serviciilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer